کد خبر: 636584
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
تا پایان هفته جاری در خراسان رضوی انجام می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر در 11 شهرستان استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش جوان و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه شورای مسکن مهر استان با بیان اینکه برنامه ی افتتاحیه به صورت پایلوت در نیشابور و با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می شود، گفت: بهره برداری از این پروژه ها مربوط به فاز دوم برنامه های افتتاحی پروژه های مسکن مهر استان در دهه فجر می باشد.

پیشرفت فیزیکی 79 درصدی مسکن مهر در خراسان رضوی

وی در ادامه به بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر استان پرداخت و اظهار داشت: متوسط پیشرفت فیزیکی در شهرهای بالای 25 هزار نفر 83.3 درصد، در شهرهای زیر 25 هزار نفر 84.39 درصد و در شهرهای جدید 73.46 درصد بوده که در مجموع 118 هزار و 30 واحد مسکن مهر استان دارای پیشرفت 79.44 درصدی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر استان طبق بازدیدهای میدانی و اطلاعات ثبت شده در سامانه از 15 روز گذشته تاکنون 69 صدم درصد بوده است.

واحدی همچنین به بررسی گزارش دفتر فنی استانداری در خصوص میزان ارائه خدمات زیربنایی به واحدهای مسکن مهر استان پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظور رفع معضلات شبکه فاضلاب مسکن مهر سبزوار، طرقبه و گلبهار جلساتی در دفتر فنی استانداری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن مطالعات آینده پژوهی با هدف توسعه کمی و کیفی شهر گلبهار گفت: در همین راستا از سال آینده تمام دستگاه های خدمات رسان استان موظف به پرداخت اعتبارات توسعه ای و رو بنایی شهر جدید گلبهار بوده و همچنین جهت ایجاد خط انتقال و تصفیه آب این شهر از اعتبارات ملی استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود: تهیه بسته های سرمایه گذاری به منظور توسعه زیر بنایی گلبهار در دستورکار قرار دارد.

واحدی از انعقاد تفاهم نامه ی مشترک بین وزارت خانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسکن به منظور راه اندازی کمیته هایی در خصوص رفع معضلات تعاونی های مشکل دار مسکن مهر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی 412 واحد مسکن مهر شهر جدید بینالود به دلیل عدم وجود متقاضی از لیست خارج و برای خرید فنداسیون های آن در بودجه ی سال 93 آن لحاظ خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار