کد خبر: 634586
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
اتاق گفت‌وگو
با توجه به اختلاف نظرهاي موجود، بخصوص در بخش تفسير متفاوت از متن توافق اوليه، نمي توان مشخص كرد كه اين دور مذاكرات تا چند روز ادامه خواهد يافت.
جوان آنلاين: دور جديد (نهايي) مذاكرات هسته اي ايران و 1+5 امروز آغاز مي شود.

با توجه به اختلاف نظرهاي موجود، بخصوص در بخش تفسير متفاوت از متن توافق اوليه، نمي توان مشخص كرد كه اين دور مذاكرات تا چند روز ادامه خواهد يافت.

سوال «جوان آنلاين» اين است كه به عقيده شما مهمترين مشكلات اين دور مذاكرات چه مي تواند باشد؟ و آيا توافقي حاصل خواهد شد؟

نظرات خود را با ميان در بگذاريد و از مواضع مختلف كاربران محترم آشنا شويد...
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
لبو زاده
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
4
باتوجه به این همه امتیازات و نرمش و ... آقایان هرچه طرفهای غربی بگویند باظرافت مقبول درگاه ... قرار گرفته وآن را می پذیرد چون فرمایشات امام ورهبری را فراموش کرده اند و رهایی از این وضعیت را در بیرون از مرزها می بینند پس نتیجه می گیرند و آب از آب هم تکان نمی خورد.
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
0
3
وقتی آقایان دیپلمات ما در تیم هسته ای حتی خود آقا ظریف حتی یک کلاس حقوق هسته ای هم نگذرانده، حتی یک مقاله حقوق هسته ا هم ننوشته، خوب معلوم است که چه می شود!! آقایان با دست خالی ولی جیب پر به مذاکرات می روند. چون ایده و برنامه یا دستورکار ندارند، در مقابل غربیهای دارای سالها برنامه ریزی چکار می کنند: جیب شان ربا خلی می کنند و باز می گردند. آن وقت می گویند ببینید: ما از حقوق ایران دفاع کرده ایم چون آنها آخرش گفته اند که اگر همه مشکلات ما را حل کردی، شما را به عنوان یک عضو عادی ان.پی.تی. قبول می کنیم. انگار الان غیرعادی هستیم؛ معلولیم و کم داریم! باید کلی امتیاز بدهیم آن هم برای حدود 20 سال. تازه غربیها ما را ... و همانند یک عضو عادی و معموملی ان.پی.تی. قبول کنند. بنازم به این دیپلماسی و متاسفم که گوششان را بسته اند تا بشنوند که رهبرمان در مورد چشم انداز این مذاکرات چه می گوید.
قلبی که برای ایران می تپد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
1
1
انشااله که به نتیجه برسند
پریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۳۰
0
4
با سلام
نتیجه ای نداره چون طرف غربی داره میبینه ما (مذاکره کننده ی ایرانی)خیلی زیاد مشتاق به نتیجه رسوندن مذاکراته!حالا بماند به چه بهایی پس اگه خیالش راحت شه ما بساط هسته ای رو هم جمع میکنیم!!! باز حقوق بشر و تسلیحات نظامی و حصر سران فتنه و هزار تاچیز دیگه رو میکشه وسط،چون ؛آمریکا با اصل و چرایی وجود ما یعنی جمهوری اسلامی ایران مشکل داره نه با هسته ای و نطنز و فردو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار