کد خبر: 633796
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
استاندار بوشهر تأکید کرد: گرایش به حزب یا گروهی نباید مانع حضور افراد توانمند در سازمان‌ها شود.

 مصطفی سالاری در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های عمده شهرستان بوشهر اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت‌ها موجب می‌شود بوشهر بیش از گذشته در کشور شناخته شود.

وی تصریح کرد: باید از نیروهای انسانی توانمند در بوشهر استفاده کنیم و نباید خود را از وجود افراد توانمند به دلیل اینکه عضو حزب یا گروه خاصی هستند محروم کنیم.

استاندار بوشهر گفت: در انجام فعالیت‌های خود نگرش سیاسی را به کار نبریم و باید از حضور تمام کسانی که امکان خدمت کردن دارند به ویژه جوانان استفاده کنیم.

سالاری با قدردانی از تلاش‌های خسروی فرماندار سابق بوشهر افزود: ایشان منشا خدمات فراوانی برای شهرهای مختلف بودند و هر جا رفتیم از ایشان به نیکی یاد شده است. از وجود ایشان در دیگر امور استفاده خواهم کرد هر چند خود وی عنوان داشته که می‌خواهد استراحت کند اما بنده به ایشان گفتم اکنون وقت استراحت نیست و باید استراحت را برای 10 سال دیگر بگذارد.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت جوانان در امور مختلف تاکید کرد و گفت: شهرستان بوشهر در این زمینه باید پیشگام باید تا سایر شهرستان‌ها از بوشهر الگوبرداری کنند.

سالاری توصیه‌هایی هم به ابراهیمی فرماندار جدید بوشهر داشت و گفت: مردمداری از خصوصیات شماست و باید همین ویژگی را در عرصه کار در فرمانداری ادامه دهید ضمن اینکه پاسخگو بودن به مردم را نیز مد نظر داشته باشید.

وی با بیان اینکه باید از نیروهای توانمند استفاده کرد و خود را به گروه‌های خاص محدود نکنید، خاطرنشان کرد: هماهنگی با امام جمعه دانشمند مرکز استان شما را در انجام بهتر امور کمک خواهد کرد بنابراین باید از نظرات و پیشنهادات ایشان در امور مختلف استفاده کنید.باید از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده کنید چراکه ترکیب جمعیتی بوشهر نشان از وجود جوانان توانمند در عرصه‌های مختلف است.

سالاری بر جذب توریست به بوشهر تاکید کرد و گفت: با توجه به نزدیک بودن به ایام نوروز باید تمرکز خود را به جذب توریست در بوشهر بگذارید و فعالیت‌های انجام شده از سوی فرماندار سابق را ادامه دهید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر