کد خبر: 632118
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
مسئول کمیته نیروهای مسلح و بسیج مازندران اعلام کرد:
مسئول کمیته نیروهای مسلح و بسيج دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران گفت:در بيش از سه هزار پايگاه مقاومت با شعار هر پايگاه و بسيج يك برنامه براي اعتلاي انقاب اسلامي ،برنامه های دهه فجر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار جوان از مازندران،سید قاسم هاشمی با اشاره به اینکه دشمن از طریق ابزار نرم و تهاجم فرهنگی تلاش می‌کند، در باورها ، ‌افکار ،‌ رفتار و ساختار تغییر ایجاد کند، افزود: وظیفه و رسالت همه ما این است که راهکار‌های مناسبی برای مقابله با دشمنان پیدا کنیم.

وی ضمن بيان رويكرد امسال برنامه هاي دهه فجربه صورت شاد و متنوع ،در مورد اهم برنامه‌های نیرو‌های مسلح و كميته بسيج  اظهار داشت: گلباران نمادین مسیر حرکت امام خمینی(ره) از فروردگاه هاي استان (ساری ، نوشهر و رامسر ) ، رژه خودرويي و موتورسواران ، دوچرخه سواران ، از سه فرودگاه استان تا گلزار شهدا استان و تجديد ميثاق با آرمان هاي بلند شهدا ،دیدار با ائمه جمعه و نماينده ولي فقيه در سطح شهرستان و استان ، ديدار با خانواده هاي شهداي انقلاب و دفاع مقدس ، بازديد و سركشي از جانبازان جنگ و انقلاب اسلامي ، اعزام فرمانده هان و سخنرانان به دانشگاه ها ، مدارس، برپايي نمايشگاه دستآوردهاي انقلاب اسلامي ، برگزاري همایش‌ها و نشست هاي بصیرت‌افزایی ، برگزاری جشنواره های تجسمی، نقاشی و عکس انقلاب ، همایش استانی نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی ، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس ،سخنرانی فرماندهان نواحی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان های تابعه، افتتاح پروژه عمراني در سطح استان،برگزاری یادواره های شهدا توسط پایگاه ها و حوزه ها، برگزاری همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، برگزاري جشن های میلاد حضرت امام حسن عسگري ( ع) و گراميداشت وفات حضرت فاطمه معصومه (س‌) ، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان ، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآنی خواهران بسیج ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع سبك زندگي اسلامي ايراني و اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ها و مدارس و حضور پر رنگ بسیجیان و کارکنان در راه پیمایی روز 22 بهمن در سطح استان مازندران به همراه  ساير برنامه‌های اجرایي متنوع ديگر از جمله برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: در عرصه سازندگي و محروميت زدايي نيز سپاه كربلا در ايام دهه فجر پروژه های مختلفی از جمله خانه بهداشت ،خانه عالم در مناطق محروم ،سالن های ورزشی صالحین و 9 دی ،حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج را افتتاح نموده تا مورده استفاده هموطنان عزیز قرار گیرد.   

هاشمی در خصوص اهميت و ضرورت پرداختن به فضاي مجازي خاطر نشان کرد: فضاي مجازي يكي از ابزارهاي بسيار مهم جنگ نرم محسوب مي شود كه دشمن در اين حوزه در صدد اخلال و ايجاد حس نااميدي و يأس  در سطح جامعه علي الخصوص جوانان اين مرز و بوم مي باشد که در اين عرصه نيز با فعال سازي و بروز رساني و غناي بخشيدن و شناخت برنامه هاي دشمن در فضای مجازی ،زمینه‌های دفاعی لازم را در مقابله با تهاجم نرم دشمن مهیا خواهیم نمود.

معاون اجرايي و مسئول ستاد گراميداشت كميته بسيج و نيروهاي مسلح سپاه كربلا در ادامه اظهار داشت: دوازده بهمن ماه که روزآغازین این هفته است اجرای نمادین ورود امام به فرودگاه را خواهیم داشت که نسبت به سال های قبل با یک روایت جدید و زیبا برگزار خواهد شد.

هاشمی در خصوص برافراشتن بانگ الله اکبر تصریح کرد: امروز دنیا از همین الله اکبر ما می ترسد و ما باید با بانگ بلند آلله اکبر و مشت های گره کرده خود به سرمداران استكبار  جهان بفهمانیم که خداوند، قدرت مطلق جهان است نه کسی دیگری.

وی خاطر نشان کرد : استان ما باید در همه عرصه ها رنگ دهه فجر را به خود گیرد و اصلی ترین رویکرد ما حضور حداكثري و صددرصدی مردم استان دربرگزاری منظم این برنامه ها است.

هاشمی افزود:امیدواریم در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن با برنامه ریزی های مناسب، همگام و همراه با امت ولايت مدار مازندران  شاهد مراسم هایی با کیفیت و کمیت بالاتر و خلاقانه تر و متفاوت تر از سال‌های قبل باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر