کد خبر: 630637
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر را راهی برای معرفی هنر نمایش و تئا‌تر به مردم خواند.
بهروج

حجت الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  در حاشیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر لرستان گفت: برگزاری استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر می‌تواند نقش موثری در معرفی هنر نمایش و تئا‌تر به مردم هر استان داشته باشد.


وی با بیان اینکه استان لرستان از توان و استعداد بسیار خوبی در بخش هنرهای نمایشی برخورداراست، افزود: برگزاری این جشنواره بستری مناسب برای ارتقای فرهنگ و هنر کشور است.


حجت الاسلام اسماعیلیان اظهار داشت: در این جشنواره سه گروه تئاتردر شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد و الیگودرز اجرای نمایش دارند.


وی با بیان اینکه یکی از این سه گروه نمایشی مربوط به استان لرستان است، افزود: این نمایش با عنوان "ابولهول" برگزیده جشنواره تئاتر غرب کشور بوده است.


حجت الاسلام اسماعیلیان اضافه کرد: دو گروه دیگر، از استان های آذربایجان شرقی با نمایش "سعادت لرزان مردم تیره روز" و نمایش " دو به یک به نفع بارسلونا" از خراسان رضوی در لرستان حضور دارند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه این تئاترها به مدت پنج روز در استان اکران خواهند شد، اظهار کرد: این گروهای تئاتر در سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز تا چهار بمن ماه سال جاری اجرا می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار