کد خبر: 630398
تعداد نظرات: ۳۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
اتاق گفت‌وگو "جوان آنلاین"
روز گذشته دولت غني سازي بالاي 5 درصد را در تاسيسات نطنز و فردو به حالت تعليق درآورد. آيا شما با اجرايي شدن اين توافق موافق هستيد؟
‌روز گذشته دولت غني سازي بالاي 5 درصد را در تاسيسات نطنز و فردو به حالت تعليق درآورد. آيا شما با اجرايي شدن اين توافق موافق هستيد؟
 
توافق اوليه در سوم آذرماه و با حضور وزير خارجه ايران و وزراي خارجه 6 كشور (گروه 1+5) انجام  كه البته جزئيات آن به انتشار نرسيده بود.
 
جزئيات اجرايي شدن توافق اوليه در گزارش «تعليق موقت اندكي از تحريم مقابل تعليق موقت غني‌سازي » آمده است.
 
نظرات خود را در اين باره با ما در ميان بگذاريد...
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
16
56
موافق نيستم ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
روحانی عزیز مچکریم که باعث جلوگیری از گرانی بیشتر ودر نتیجه فقر ملت شدید شاید مرفهین بی درد نا راحت باشند ولی 30 دی ما روز جشن ملت وعزای کاسبان تحریم ودشمنان ملت است !!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کشور های بزرگ و پیشرفته جهان مانند ژاپن و آلمان هم در حال تعطیلی مراکز برق هسته ای خود به دلیل عدم ایمنی هستند حالا ما که نمی توانیم ایمنی یک پراید را تامین کنیم با انرژی هسته ای چکار داریم!!!!!!!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
ما که اصلا جلوگیری از گرانی مشاهده نکردی و غیر از کلاه گذاری سر مردم چیزی اخرش نیست
ملت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
غنی سازی ملت از لحاظ مادی افتخار است نه غنی سازی که ملت روز به روز بدبختر شود . اگر نظر ملت را میخواهید قانون اساسی همه پرسی را برای همین مواقع گذاشته چرا اجرا نمی کنند به فرموده حضرت امام (ره) میزان رای ملت است نه باند... ایران وکاسبان تحریم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ملت به برنامه روشن آقای روحانی در زمینه هسته ای رای داد مثل اینکه شما رای مردم را تشریفاتی میدانید به فرموده امام (ره) میزان رای ملت است
مهدی صفری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
من یک مثال میزنم
در فوتبال یک قانون داریم به معنای افساید که اگر فردی در زمانی که توپ به دست می اورد در این موقعیت قرار بگیرد بایستی توپ را تقدیم تیم مقابل کند ..............حال اگر کسی از این قانون اطلاع کافی نداشته باشد مسلما دچار اشتباه محاسباتی میشود حتی ممکن انتقاد تند تیزی هم نسبت به عملکرد بازکنان داشته باشد .....................حال در قضیه هسته ای هم همین طور است عده ای هنوز جامع به موضوع واقف نشده اند موضع گیری میکنند و چون عقل پسند به نظر میرسد و لی نمیدانند افساید چی هست ؟؟؟؟اگر متوجه افساید شوند مسلما موضع گیری دقیق تری را انجام خواهند داد....................به نظر حقیر بایستی روشنگری جامعی را انجام شود نه احساسی و نه تعصبی ..................من الله توفیق
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
توموافق نباش ملت که هست

- تسلیت به خانواده بیماران سرطانی که به خاطر تحریم دارو دستشون نرسید یا اونقدر گرون شد که نتونستن بخرن.
- تسلیت به خانواده بیمارانی که به خاطر داروهای بیهوشی تقلبی چینی فوت کردن.
- تسلیت به هزاران خانواده ای که عزیزانشون رو به خاطر ماشین های بیکیفیت ایرانی تو جاده ها از دست دادن.
- تسلیت به همه ایرانی هایی که نماینده مجلسشون به خاطر اینکه یک سفر آلمان بره رفت سفارت آلمان و با خفت انگشت نگاری شد.
- تسلیت به پدرانی که حقوقشون چند درصد زیاد شد اما قیمت لوازم جهیزیه چندصد درصد.
عباس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ملت که در 24 خرداد با این برنامه موافقت کرد زود فراموش کردی !!!!؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
جواب در جستجوی حقیقت
یک نگاهی به دانشجویان ایرانی که به اروپا وآمریکا می روند ودر رشته های فیزیک هسته ای وغیره درس می خوانند بکن مشکل آنها فقط اسرایئل است که ما ( یعنی شما) خواهان آن هستید مگر نه پاکستان هم بمب اتم دارد چرا با آنها کاری ندارند .خدا این هفت هشت میلیون ... را نابود کند که کل جهان را بدبخت کرده اند وملت ما هم اسر خوشان کرده اند کمی بصیرت کافی است تا درک کنی!!!؟
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
دوست عزیز مگه الان گرونی نیست و هر روز قیمتها بالاتر نمیره خابی یا ودتو به خاب زدی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
... من هم اگه مثل تو ماهی 4-3 میلیون تومان تو حسابم بود و تحریمها روم اثر نداشت دهنمو توی تظاهراتها به اندازه تونلهای جاده هراز باز میکردم و به شرق و غرب مرگ نثار مینمودم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
چند هفته پیش برخی از نمایندگان مجلس از تهیه طرحی خبر داده‌اند و آنگونه که ادعا می‌کنند، تصمیم دارند در فرآیند آن نظارت جدی بر عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای صورت بگیرد و اخیرا هم یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرده است که به پیشنهاد هیات‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تیم ناظر مجلس بر اجرای توافق ژنو تشکیل خواهد شد.

در حالی که این خبر دو روز پیش بیان شد اما این طرح کنار گذاشته شده است. چنین طرحی بعید به نظر می‌رسید که بتواند در صحن علنی شود و بتواند از مجلس رای بگیرد و به مرحله اجرایی برسد. طرح نظارت بر عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اهمیت سیاسی نداشت و در حد صحبت‌های تبلیغاتی باقی ماند. این طرح توسط کمیسیون امنیت ملی مطرح شده بود.

می‌توان گفت این کمیسیون نسبت به دیگر کمیسیون‌ها تاثیرگذاری بیشتری دارد اما به تنهایی تصمیم‌گیرنده و قانونگذار نیست. سوال اصلی از نمایندگان تندرو این است که چه کسی باید هزینه شعارهای آنان را پرداخت کند؟ باید از مردم سوال شود آیا حاضر هستند هزینه‌های تصمیمات تندروانه این افراد را متحمل شوند؟ سران نظام اجازه نخواهند داد که هر فرد و نهادی به بحث مذاکرات ورود پیدا کند؛ در غیر این صورت برای عملی شدن خواسته این افراد باید یک وزارت خارجه عمومی تشکیل داد تا همگان بتوانند اظهار نظر و نظارت داشته باشند.

گروهی که به دنبال تصویب این طرح بودند ...خود از تصمیمی که گرفته‌اند منصرف شدند. کارشکنی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای انگیزه‌های متفاوتی را همراه خود دارد. عده‌ای با این دید اشتباه که می‌توانند چاقوی طرف ایران را در مذاکرات تیزتر کنند به رفتارهای نامعقول دست می‌زنند و فضای تبلیغاتی خیلی شدیدی را علیه دولت رقم می‌زنند. عده‌ای دیگر هستند که در آرامش فرا رسیده متضرر شده‌اند و ترجیح می‌دهند در شرایط بحرانی قرار داشته باشیم تا به راحتی بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

این دسته در یک فضای شفاف اقتصادی که فروش نفت و معاملات اقتصادی به روشنی صورت می‌گیرد، نفع کمتری خواهند برد. دسته‌ای از افراد به فضای پر تنش و التهاب عادت کرده‌اند و نمی‌توانند نقش عادی جهانی برای ایران را متصور باشند و این شرایط برایشان غیر قابل تحمل است. با وجود تمامی این شرایط اما اراده سران نظام برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و دستیابی به موقعیت مناسب جهانی بسیار جدی‌تر از آن است که با صحبت‌های پراکنده بتوان در این اراده خللی وارد کرد.

حسادت، عنصر بسیار مهمی در سیاست کشور ما محسوب می‌شود. زمانی که دو گروه مخالف و رقیب روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند حتی با بدیهیاتی که از جانب طرف روبه‌رو بیان شود به مخالفت می‌پردازند و زمانی که به این نتیجه برسند که رقیبشان به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده تاب و تحمل موفقیت وی را ندارند.

افرادی که 8 سال مذاکرات را پیش بردند و اکنون بیان می‌کنند که ما هزینه‌های زیادی را در مذاکرات پرداخت کرده‌ایم و در قبال آن چیزی به دست نیاورده‌ایم باید پاسخگو باشند که با سیاست‌های خود ما را به کجا رسانده‌اند؟

نکته بسیار مهم این است که ما برای پیگیری برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم. آنچه سبب حساسیت بر برنامه‌های هسته‌ای ما بود ذخایر غنی شده بود که تصمیم بر آن شد از آنها به عنوان سوخت نیروگاه استفاده شود. غنی‌سازی و استفاده از فناوری هسته‌ای برای مردم و آرامش آنهاست نیازی نیست به ذخیره پرداخت. غنی‌سازی اورانیوم باید در جهت حل مشکلات مردم ایران به کار گرفته شود و باید گفت که در این مذاکرات سر سوزنی از اصل‌هایی که نظام به آنها پایبند است، دور نشده‌ایم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
شدمنده ولي ظاهرا كلا تعطيل هستي شما. از مغزت استفاده كن حيفه دست نخورده بمونه.
جوابتون رو با چند سوال بدم :
بنا به نص صريح قرآن پيامبر علم غيب داشت. از طرفي در برخي از جنگ ها پيامبر شكست مي خورد. پس چرا پيامبر دستور شركت در اين جنگ هاي رو ميداد؟
يا چرا امام حسين كه نتيجه را مي دانست قيام كرد؟
يا چرا امام علي انتقام حضرت زهرا را از عمر نگرفت؟
يا چرا پيامبر در مورد شكنجه سميه كه به شديدترين وجه به صورت علني در بين مردم شكنجه مي شد فقط مي نگريست و كاري نمي كرد؟
يا چرا قطع نامه 598 را امام خميني پذيرفت؟
دوست عزيز مطرح كردن شبه اون هم اين قدر آبكي كار ساده اي هست.
رهبر هم با توجه به شرايط تصميم ميگيره. اگه قرار بود رهبر براي هر خرابكاري آقايون دست بلند ميكرد ديگه حرف ايشون براي كسي خريدار نداشت در اينصورت اونجايي هم كه صحبت ايشون بايد موثر باشه(مثل فتنه 88) اثربخشي خودش رو از دست ميده.
رهبر مي خواد كه مردم به اين نتيجه برسند كه از دست اين ها هيچي بر نمياد، سازش جايي در نظام نداره.
در يك جمله: مردم بايد متوجه بشوند تنها گفتمان مطلوب براي اين نظام امام زماني فقط و فقط گقتمان مقاومت وپايداري هست. مردم بايد به اين نتيجه برسند نه رهبر
م آگاه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
بهتر بود می نوشتی نظرشماراجع به نابودی جامعه از پیری جمعیت وفقرو بیکاری چیست؟
من نظر نمیدم که منتشرکنی می خوام از خواب بیدارشی
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
22
53
با سلام پس از 8 سال تلاش شبانه روزی برای ایستادگی در مقابل زورگوئیهای غربیها و با همت دانشمندان جوان و بواسطه شهادت جمعی از ایشان بسیار ناجوانمردانه این موضوع مورد پذیرش قرار گرفت خداوند از سر تقصیر ناآگاه و بی خردان نگذرد . انصافاٌ در دولت قبل با دیده قدرت به ایران نگاه میشد اما حالا به دیده خواری و خفت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
بیشتر در یای خزر را برای چند تا سانتریفیوژ وچند کیلو کیک زرد به روسیه دادید وقراردادی ننگینتر از ترکمن چای بستید د ردولت پاک!!!! و دهها باج به چین وهند وترکیه !!!حالا خون شهدا را پیراهن عثمان کرده اید وجولان می دهید . سانسور چی جرات چاپ داری!!!؟
حقگو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ناشناس ! درباره چیزی که نمی دانی حرف نزن و این قدر سیاه نمایی نکن.
افشین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
آقای ناشناس چقدر ریپ می زنی فکر می کنی مثلا چه حرف گهرباری زدی که هی تکرارش می کنی . یه بار بگی کافیه مگه نه؟
در جستجوی حقیقت
| -
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
سعید عزیز حرف شما کاملا درسته عزت ما در 8 سال گذشته بیشتر بود تا الآن. از عدم دعوت ایران به ژنو2 و توهین و تحقیر مقامات فاسد غربی به خوبی این موضوع آشکار است. اما روی صحبت من با این ناشناسه که ...رسانه های غربی و رسانه ها و روزنامه های زنجیره ای دشمن را غرغره میکنند.و آن دادن دریای خزر هست که بحث کاملا حقوقی و بسیار پیچیده ای دارد.و متاسفانه چنین مباحثی را افراد جاهل تحلیل میکنند و نظر میدهند حال آنکه بحث رژیم حقوقی دریای خزر هنوز به نتیجه ای نرسیده که بخواهند بگویند که :دریای خزر را دادید.فقط اینرا از اقتدار ایران در دریای خزر عرض کنم که چند سال قبل دولت باکو با کمک انگلیسیها قصد اکتشاف و احداث سکوی نفتی در حوزه ایران را که آنها از آن خود میدانند را داشتند که نیروی دریایی ایران با آتش ناوگان خود هم کشتی خارجی را هدف قرار داد و هم سکو های احداثی را از بنیان کند. این موضوع را میتوانید از اهالی خوب گیلان بخصوص مردمان مهربان بندر انزلی سوال کنید. تا امثال این افراد ابله دست به نوشتن نبرند و از چیزی که مطلع نیستند سخنی نگویند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
در جواب افشین همان طور که شما در فتنه فتنه ریپ می زدید ومی زنید !!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
افشین جون تازه بعد از توافق ژنو فتیله فتنه فتنهکردنتان پایین آمده سزای شما تکرار این حرفهای ملت است شاید کمی بصیرت پیدا کنید
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
15
27
باسلام انجام غنی سازی 20درصدی چه تاثیری به حال اقتصاد وپیشرفت وتولید برق وسایر موارد دارد وانجام ندادن آن چه ضربه ای به کشور می زند لطفا دراین خصوص توضیح بدهید تا مردم بدانند که این توافق به نفع مردم وکشوربوده یا به ضرر آنان
پاسخ ها
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
احسنت بر حرف حساب . راستش خيليها هنوز نمي دانند فرق 20 % و 5 % چيست و هركدام كجا ها كاربرد دارد . فقط تصور بر اين است كه چون عدد 20 از 5 بالاتر است پس بهتر است . شايد هم همينطور باشد اما غني سازي 20% در كنار تورم و نبود دارو و تحريم و فقر و فلاكت مردم آيا باز هم قابل دفاع است ؟
خداييش بدون جو زدگي فكر كنيد آيا آن زماني كه ما غني سازي 20% نداشتيم خيلي آدم هاي بدبختي بوديم ؟ اگر هريك از اين دوستاني كه براحتي غني سازي 20% را بر رفاه و آسايش مردم ارجح ميدانند يك بار سلامتي شان گرفتار يك داروي ناياب ميشد يا بخاطر مشكلات معيشتي شرمنده همسر و فرزندشان ميشدند آن وقت مسلما نظرشان عوض ميشد . فراموش نكنيم كه تمام اكتشافات و اختراعات براي رشد و رفاه انسانهاست و در غير اينصورت ارزشي ندارد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
روحانی عزیز مچکریم که باعث جلوگیری از گرانی بیشتر ودر نتیجه فقر ملت شدید شاید مرفهین بی درد نا راحت باشند ولی 30 دی ما روز جشن ملت وعزای کاسبان تحریم ودشمنان ملت است !!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
سلام
هر جقدر که درصد غنی سازی بالا رود رآکتور با حجم کمتری می توان ساخت مثلا رآکتور های که در زیر دریایی ها و در آینده هواپیما ها وموشک ها و...از این نوع می باشد مطمئنا وقتی سوخت راکتور تهران را که 20 درصد است به ما ندادند که بناچار دانشمندان ما ساختند پس باید دور تکنولوژی پیشرفته را خط کشید یاد شهدای هسته ای گرامی باد
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
دوست عزیز ، از داد و فریاد 6 کشور بزرگ و باصطلاح خودشان ابرقدرت جهان ، می شود فهمید که چقدر اهمیت دارد والا 5+1 واقعا بیکار بود که این همه وقت صرف کنند تا به پلمب کردن کارخانه های هسته ای ما برسد .
آیا تا حالا به ذهنت رسیده همین سوال رو از غربی ها بپرسی که چرا برای آنها اینقدر مهم هست که ما نباید انرژی هسته ای داشته باشیم .
ما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
متاسفانه مسئولان هسته ای ایران در جبران کوتاهی های خود در توافق ژنو و اعطای امتیازات فراونی، حرف از بی اهمیتی غنی سازی با غنای 20 درصد را می زنند.
پیش از پاسخ به این سوال در ابتدا باید به موضوع پرداخت که ما بر اساس چه نیازی به غنی سازی اورانیوم می پردازیم و بر اساس آن به غنی سازی با غنای مورد نیاز ادامه دهیم.
اگر صرفا از بعد اقتصادی و تجاری نیز به غنی سازی اورانیوم بپردازیم، در می یابیم که برای نیل به این هدف و صادرات آن به سایر کشورها نه تنها به اورانیوم با غنای 20 درصد بلکه به درجه غنایی بالاتر از آن نیاز داریم داریم.
اما از بعد تحقیق و توسعه نیز باید توجه داشت که نوآوری در برنامه های هسته ای چیزی نیست که در کتاب ها و مقاله های علمی یافت شود بلکه مهارتی است که هر کشور با ادامه و توسعه تحقیقات خود به آن دست پیدا می کند.
مضاف بر اینکه در پاره ای از مسائل مانند سوخت مورد نیاز زیر دریایی ها، به اورانیوم با غنای 50 درصد نیاز داریم.
سومین بعد که اهمیت آن از دو بعد یاد شده بیشتر است، از این قرار می باشد که غنی سازی 20 درصدی قدرت چانه زنی ایران در مذاکرات را افزایش می دهد و تداوم قدرت چانه زنی در گرو تداوم غنی سازی 20 درصدی است.
تجربه هم نشان داده است که قدرت چانه زنی ایران زمانی افزایش می یابد که ایران بر غنی سازی بالای 5 درصد اصرار داشته است.
بنا بر این موارد می توان گفت که شرایط فعلی بدترین وضعیت ممکن است که در ازای تعلیق غنی سازی 20 درصدی، امتیاز خاصی دریافت نکرده ایم.
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
حسين آقا هيچ نظري نداده و فقط درخواست كرده يك شخص مطلع تفاوت غني سازي 20 و 5 درصد را توضيح بدهد تا مردم بدانند که این توافق به نفع مردم وکشوربوده یا به ضرر آنان . ان وقت بعضي ها منفي داده اند !!!!! خدايش اين منفي به چيه ؟ اصلا فهميدين اين آقا چي گفته كه منفي ميدين ؟بزرگترين اشتباه ما آدمها همينه .
نصفه ميشنويم
يك چهارم ميفهميم
اصلا فكر نمي كنيم
ده برابر واكنش ميدهيم و ادعا داريم .
در جستجوی حقیقت
| -
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
جناب بهلول چنان احسنتی گفتید که فکر کردیم شما متخصص هسته ای هستید!مشکل شما و امثال شما غرور و خود بزرگ بینی است. که فکر میکنید خیلی میدانید . برای اطلاع شما و امثال شما باید گفت کسی به دنبال بزرگی و کوچکی 5 یا 20 درصد نیست.بحث عواقب بعدی آن است . که فردا همین داروی نایاب یا گران قیمت را باید به چند برابر قیمت و با التماس و گدایی از غربی ها تقاضا کنید. و در موارد دیگر هم همین است وگر نه از روز اول هم ایران خواستار خریداری اورانیوم 20 درصد شد و در بیانیه تهران قرار شد که ایران اورانیوم 5 درصد را به ترکیه بدهد و 20 درصد را تحویل بگیرد که با کارشکنی شیطان بزرگ و البته دوست شما دانشمندان هسته ای ما غنی سازی 20 درصد را شروع کردند. این خلاصه ای بود بر آنچه که شما نمیدانید و از سر جهل اظهار نظر میکنید.
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
بهلول عقل کل تو که میدونی توضیح بده ما هم بدونیم مشکل شما اینه که جلو پاتونو میبینید بعدم الان که متوقف شده میبینیم که قدر وضعمون خوب میشه و گرونی ها هم برطرف میشه
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
غنی سازی 20 درصد برای تامین سوخت راکتور تهران و تولید رادیو داروها برای افراد سرطانی و دیگر کاربردهاست حالا شما بگید تعلیق غنی سازی 20 درصد چه سودی داشت؟ آیا تحریم ها برداشته شدند؟ آیا پول های بلوکه شده پس داده شد؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
8
31
برای رفع مشکلات درکشور بایدهمدلی واتکا به ظرفیت داخلی داشت نه تعلیق ثمره تلاش شهدای هسته ای
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
روحانی عزیز مچکریم که باعث جلوگیری از گرانی بیشتر ودر نتیجه فقر ملت شدید شاید مرفهین بی درد نا راحت باشند ولی 30 دی ما روز جشن ملت وعزای کاسبان تحریم ودشمنان ملت است !!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در سهم ایران از دریای خزر ترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها کتر اورانیم تولید کنند!!!!؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
مدیر پایگاه سلام و عرض ادب
جداي از اينكه رژيم حقوقي درياي خزر چگونه است
به روسيه نه تنها چيزي اضافه نشده كه نسبت به قبل از فروپاشي بسيار از آن كاسته شده

ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شما رژیم حقوقی جدید را منتشر کن ومقایسه کن باجدادند یا نه !!!!!!!!؟
علی رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
در جواب روزنامه :
مثلا پس از فوت پدر خانواده میراث ایشان بین فرزندان تقسیم میشود نه دیگران چرا باید پس از فروپاشی شوروی باید سهم ایران کم شود اصلا" سهم روسیه کم شده باشد چرا سهم ایران باید کم شود ؟؟؟؟ سهم روسیه به علت تقسیم شدن بین بقیه کشور ها کم شده ایران چرا !!!؟ جواب منطقی بده نه جواب احمدی نژادی!!!!؟
مدیر پایگاه دوست عزيز اين مسئله اي فني است
كه به رژم درياها يا درياچه ها بازمي گردد
كه نمي توان در چهار جمله جمع اش كرد
شما مي توانيد اثبات كنيد خزر دريا هست يا درياچه
مي توانيد اثبات و تحميل كنيد كه بر اساس كدام يك از اين دو تعريف بايد رژيم حقوقي تعيين شود
...
كتاب هاي زيادي در اين باره نوشته شده و چند كتاب نيز در حال نگارش و انتشار است كه يكي از آنها سلسه گفت و گو ها با آخرين سفير ايران در شوروي و اولين سفير ايران در روسيه جديد است
ناگفته نماند يك نفر در اين دوره سفير بود
كتاب ها و مقالاتي كه در روسيه نوشته شده مي تواند پاسخ هاي شما را بدهد
يا به مقالات داخلي رجوع كنيد يا مقالات خارجي و انگليسي
در غير اين صورت ما حاضريم در اين باره با شما دوست عزيز هم صحبت شويم
اگر ميل به شنيدن پاسخ علمي داريد مي توانيد اين چند راه را انتخاب كنيد
فقط بگويم بر اساس دو قراردادي كه پيش از اين بحث آن رفت سهم كشور روسيه كه گفته مي شود 50 در صد بود
-پنجاه - پنجاه بين ايران و روسيه تا پيش از فروپاشي
حتي برخي همين را هم نمي پذيرند و مي گويند از اساس چنين تقسيمي واقعيت خارجي ندارد
بر اين اساس نيز روسيه بيش از 20 درصد سهم خود را از دست داده است
 
بد نيست به جغرافياي سياسي از نگاه واقعي بنگريم
...

در جستجوی حقیقت
| -
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
...کسی را که فتنه گر و طرفدار فتنه ... برای رد گم کردن اسم کاسب فتنه را به پایمردان داد.در جواب این دو ناشناس عرض میکنم که 30 دی روز عزای ملی بود و اگر ایشان کج فهمانی مثل خودش را فهیم میداند. که باید گفت ما نسبت به این افراد فهیم کافریم.حتی اگر فارغ از موافق یا مخالف بودن بگذریم و حتی اگر فکر کنیم که تعلیق 20درصد به نفع ما بود که البته چنین نبود باز هم از ماتم و عزای ما چیزی کم نمیشود چرا که ما مجبور شدیم که از راهی که باعث پیشرفت ما بوده و شهدای عزیزی را از دست دادیم برگردیم. این مایه تاسف است پس چرا ابلهانه و بیخردانه میگویید تبریک باد آخر بلاهت تا کی؟ نفهمی تا کی؟ عناد و لجاجت تا کی؟در زیار عاشورا میخوانیم (یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین علیه السلام) شما هم مانند ابن زیاد ها در روز پیروزی قاتلان شهدای هسته ای تبریک میگویید.همان قاتلانی که برای بستن برنامه هسته ای ما دانشمندان ما را به شهادت رساندند و چه راحت به نتیجه رسیدند.باید گفت وا اسفا بر این همه جهل
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
غنی سازی ملت از لحاظ مادی افتخار است نه غنی سازی که ملت روز به روز بدبختر شود . اگر نظر ملت را میخواهید قانون اساسی همه پرسی را برای همین مواقع گذاشته چرا اجرا نمی کنند به فرموده حضرت امام (ره) میزان رای ملت است نه باند ...ایران وکاسبان تحریم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
این جا که قوانین بین املل را درباره دریای خزر یا دریاچه قبول میکنند چرا در موارد دیگر نظر جهان را قبول نمی کنند چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می توانید مثل برخی کشورها قبول نکنید .
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
جواب در جستجوی حقیقت
یک نگاهی به دانشجویان ایرانی که به اروپا وآمریکا می روند ودر رشته های فیزیک هسته ای وغیره درس می خوانند بکن مشکل آنها فقط اسرایئل است که ما ( یعنی شما) خواهان آن هستید مگر نه پاکستان هم بمباتم دارد چرا با آنها کاری ندارند .خدا این هفت هشت میلیون ... را نابود کند که کل جهان را بدبخت کرده اند
داوود
|
-
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
10
36
متاءسفم که تسلیم شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
روحانی عزیز مچکریم که باعث جلوگیری از گرانی بیشتر ودر نتیجه فقر ملت شدید شاید مرفهین بی درد نا راحت باشند ولی 30 دی ما روز جشن ملت وعزای کاسبان تحریم ودشمنان ملت است !!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
خوشحالیم که روحانی خلف وعد نکرد ویک بار هم شده بر خلاف دیگران به یکی از وعدهایش که ملت 24 خرداد رای داد عمل کرد
مهشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
تو که خودتو کشتی با این کلید ساز همش مردمو گول میزنه یه نگاه به فیش گازتون بندازید هنوز به قول خودشون گرون نشده 70 درصد گرون کردن(عوارض ..آبونمان....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
درجواب مهشید
شما زیاد مصرف(اسراف) می کنی مگر نه ما که در منطقه سردسیر کوهستانی هستیم پول گازمان زیاد نشده.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
31
سلام همه عزت و فدرت و افتخار ما که برای به دست آوردنش جانهای عزیزی فدا شد را از دست دادیم. 30 دی باید عزای عمومی اعلام میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
روزعزای کاسبان تحریم ...
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
احسنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق در خواست می کرد حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
13
8
منم موافق نبودم ولی مشکلات کشور زیاد بود ومردم درسختی حال سیاستمدارن به این نتیجه رسیدن امیدو ارم به نفع کشور وملت با شد
سعيد110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
26
سلم کم الله

نماد دولت دکتر حسن روحانی را نباید کليد دانست. بلکه بر اساس آنچه که ما در عالم واقعيت با آن روبرو هستيم باید نماد دولت دکتر حسن روحانی (فریدون) را پلمپ بدانيم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ادب مرد به زه دولت اوست ....
سعيد110
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
7
19
سلم کم الله

نماد دولت دکتر حسن روحانی را نباید کليد دانست. بلکه بر اساس آنچه که ما در عالم واقعيت با آن روبرو هستيم باید نماد دولت دکتر حسن روحانی (فریدون) را پلمپ بدانيم.
پاسخ ها
یکی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
چه کلید چه پلمپ از فضل اینها تورا چه حاصل هان
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
8
26
شديدا با اجراي توافقنامه مخلفم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
باش ملت که 24 خرداد به این برنامه رای داد
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
...الان هم هیچکی... راضی نیست مخصوصا تعلیق 20 درصد غنی سازی در مقابل هیچی.الان کدوم تحریم برداشته شده یا کدوم پول بلوکه شده پس داده شده یا چقدر تورم و بی کاری کاهش یافته که شما میگید ملت به این قضیه رای دادند
کاربر آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
24
مخالف جرای توافق ننگين بدتر از ترکمنچای هستيم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ترکمن چای ندیدی کاربر آزاد!!!؟
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باجهای قبلی به روسیه وچین ومالزی وترکیه وهند کمتر از ترکمن چای نیست !!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
راستی با هزینه ده میلیارد دلاری (که یک نیروگاه اتمی با 3-4 میلیارد دلار تکمیل میشود )چقدر وارد مدار شد وچرا تعطیل شد کمتر از دوسال چرا !!!!!!!!!!؟ خسارت به مملکت چقدر !؟
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
آقای ناشناس این اطلاعات دادن سهم دریای خزر به روسیه را از کجا اوردید؟ خوب نیست آدم حرف های رسانه های خارجی که هیچ اطلاعی ندارند رو تکرار کنه در صورتی که هیچی نمیدونه
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
21
سلام همه عزت و فدرت و افتخار ما که برای به دست آوردنش جانهای عزیزی فدا شد را از دست دادیم. 30 دی باید عزای عمومی اعلام میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
روز عزای کاسبان تحریم مبارک باد بر ملت فهیم ایران
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
18
در حالی که تمام کشورهای تحت سلطه و استعمار زبان باز کرده اند و در برابر ظلم جهانی سر بلند کرده اند ...این ... برای کشوری که سردمدار مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم بود بدترین شکست است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شکست ندیدی بی نام جان
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
18
این توافق هیچ سودی برای نظام ندارد با توجه به اینکه موارد ضرر و زیان آن بسیار است ما فقط 20درصد غنی سازی را تعلیق نکردیم این چراغ سبزی بود برای امریکا که می تواند روی ....نابودی مقاومت محرومین بیداری اسلامی و آزادی خواهان دنیا حساب باز کند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نظر ملت با دولت بود که رای آورد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ما فقط 20درصد غنی سازی را تعلیق نکردیم ما جلو پیشرفت علمی دانشمندانمون روهم گرفتیم
محبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
17
لحظه قطع سانترفیوزهاانگار رگ های قلبم را بریدند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
رگهای کاسبان تحریم بریده شده نه ملت رگ ملت زمانی بریده شد که در کمتر از دوسال پول مملکت بیش از 300 درصد بی ارزش شد !!!!!؟دلار داری قصه می خوری؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
12
2
روحانی عزیز مچکریم که باعث جلوگیری از گرانی بیشتر ودر نتیجه فقر ملت شدید شاید مرفهین بی درد نا راحت باشند ولی 30 دی ما روز جشن ملت وعزای کاسبان تحریم ودشمنان ملت است !!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
آفرین محمد آقا
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
الان همه تحریم ها برداشته شده و تمام گرانی ها تموم شده آفرین به تحلیلت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
23
شهدای هسته ای امروز با پلمپ نطنز شرمنده شما شدیم
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
زمانی که 3هزار میلیارد اختلاس شد و.. شرمنده شهدا نشدید ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
18
*****
برای این توافق متاسفم .مطمئن باشید6 ماه بعد یا باید به 12 سال پیش برگردیم (بدون غنی سازی)یا به 2 روز پیش البته تحریم های شدید تر وتحدید بیشتر البته امیدوارم دومی اتفاق بیفتد چون حداقل شرمنده شهدا و جانبازان وامام ونسل آینده نمی شویم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ما چه باجی به روسیه دادیم؟ وقتی چیزی نمیدونی حرف نزن
ali
|
GERMANY
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
18
امریکا میخواهد مسئله سوریه و حزب الله را شرطی برای حل نهایی مسئله هسته ای کند پس ما نباید به غرب اعتماد کنیم. حالا باید به نمایندگان مجلس بگوییم لطفا از خواب بیدار شوید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
کارت هدیه می خواهند وبس!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
4
13
سلام بنده معتقدم نباید بحث موافقت یا مخالفت را مطرح کرد اساسا باید به مسوولین نظام که با این توافق چندان موافق نیستند بگویم چرا از تجربه گذشته توسط تیم مذاکره کننده به ریاست دکتر روحانی عبرت نگرفتیم و دست آنان را دوباره باز گذاشتیم؟معتقدم از ماست که بر ماست .ضمن اینکه شورای نگهبان به حق این همه آدم را رد صلاحیت کرد حتی بزرگترشان!را تا مملکت زیر چکمه فتنه گران وطن فروش خودباخته غرب زده نیفتد اما چرا...؟ معتقدم از ماست بر برماست. اینم بگم شک دارم با این خفقانی که مدعیان اعتدلال و آزادی ایجاد کردند بتونید پیام منو رو سایت بذارید ضمن اینکه پیام من حاوی اشکال به نظام و شورای محترم نگهبان هم هست امیدم چاپ کنید چون جان کلام را گفتم ولله العالم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ملت روز 24 خرداد به این برنامه رای داد میزان رای ملت است .
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
ملت به تعلیق رای ندادند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
21
تعلیق بیست درصدی اشتباه محض است.وبزیان ایران تمام خواهدشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
زیان باجهای ترکمن چای های دولت پاک را یاداوری کنم
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
به علت تحریم ما نتوانیم از میادین نفتی مشترک استفاده کنیم ولی عربها استفاده کنند و....!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کدام باج به روسیه؟ چرا بی خودی این حرفو داری تکرار میکنی؟
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
4
21
از امروز با بغضی در گلو،سری افکنده،کمری خم و غروری لگدمال شده،30 دی ماه 92 را در تاریخ درد ثبت می کنیم. دوباره داغ پلمپ تاسیسات هسته ای.
قرار بود قفلها باز شود یادتان هست؟
اف بر نانی که خورشتش خون شهدای هسته ای باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای ترکمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
برهانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
3
12
بدلیل اینکه طرف مقابل غیر قابل اعتماد است و تعهدات او کم و ضعیف هستند پذیرش آن کمی سخت است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به هند وروسیه وترکیه خوبه !!!!!!!!!؟ خیانت نیست وخون شهدا پایمال نمی شود ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
مسئولین خودمان که در این سالها خیلی قابل اعتماد بودند حالا به آنها گیر میدهید
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
شما اطلاعات باج به روسیه رو از کجا در اوردید؟ لطفا موسخ صحبت کنید؟
عباس جباری فرزامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
7
باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت تمامی زحمتکشان انرزی هستی ورحمت ودروخدابرشهدای هستی شهیدبزرگوارشهیداحمدی روشن که همشهری بنده هم میباشدوافتخارانرادارم که آزاده وجانبازوسرهنگ بازنشسته سپاه هستم بخاطرنظام وامام نظام حضرت ایت الله خامنه ای تبریک میگویم واین موضوع رابنده میدانم بامشورت اقامیباشدومصلحت نظام هست واگرهم لازم باشدما برای حفظ نظام جانمان ومالمان رادراین راه خواهیم دادومیدانم هرتصمیمی ازطرف اقایمان گرفته شود ما مطیع هستیم وسربازاوسرهنگ بازنشسته سپه وآزاده وجانبازعباس جباری فرزامی
پاسخ ها
ابراهیم
| UNITED STATES
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
خدا کنه به نظر ولی امرمان باشه
ولی آقامون تو این برهه خیلی به ما ولایتی ها نیاز داره
این دولت شعرش یه چیزه عملش چیز دیگه
برا هر کاریشم از انتخابات مایع میزاره
مردم انتخاب کردن ولی نه اینکه با این انتخابشون خدای نکرده اقتدارو عزتشون پایمال بشه
تا امام خامنه ای هست از هیچی باکی نداریم
مرگ بر ضد ولایت فقیه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
13
6
اين يك نظركارشناسانه است.وهركس نميتواند نظر بدهد.ولي مطمئن هستم كه تيم مذاكره كننده كو مورد تائيد مقام معظم رهبري هستند بهترين كارممكن را انجام داده اند.
ابراهیم
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
16
فقط میتونم بگم
خاک بر سر ...
نمیدونم چطور تونستن تو چشمای خوانواده شهدای هسته ایمون نگاه کنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خاک بر سر کسی که ترکمن چای قبلی را ندیده؟
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
کی گفته ما به روسیه باج دادیم؟بر اساس شنیده ها حرف نزن
ابراهیم
|
UNITED STATES
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
2
6
فقط میتونم بگم
خاک بر سر ....
نمیدونم چطور تونستن تو چشمای خوانواده شهدای هسته ایمون نگاه کنن
ابراهیم
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
14
فقط میتونم بگم
خاک بر سر ....
نمیدونم چطور تونستن تو چشمای خوانواده شهدای هسته ایمون نگاه کنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
6
17
این حضرات با این ننگی که ببار اوردند روی قرارداد ترکمنچای را سفید کردند سند حقانیت جوانان هسته ای ما همین ترور های پچیده موساد اسرائیل بود میخواهم بگویم دشمن به اهمیت کار دانشمندان هسته ای ما پی برد و در اولین درخواست از بین بردن بیست درصد شد حالا عده ای خود خود را به خواب غفلت زده اند که نه این درصد از غنی سازی بدرد ما نمیخورد متاسفانه کسی که خودش ر ا به خواب میزند مصیبتی است که باید به خدا شکایت برد حد اقل میتوانم بگویم حواله شما به ابو الفض علمداربا این جنایتی که مرتکب شدید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای ترکمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد. پیراهن عثمان به راه انداخته اید ؟راستی نیرروگاه بوشر باید با 3میلیارد ساخته میشد نه بیش از ده میلیارد تازه برق هم تولید نکرد وتعطیل شد ای خائن های وطن فروش!!!؟
بنیامین
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
4
7
برادران عزیز به داد خون شهدا برسید ،بروید وسایت پ... را ببینید که چگونه کاربرانش دارند به شهدا واصل انقلاب توهین میکنند .صفحه ( شاه رفت ) عزای عمومی رو باید به خاطر این موضوع بر گزار کنیم ،خواهش میکنم مسولین سایت جوان عزیز یه کاری بکنید ،یک دختر شهید وایساده مقابل ابوسفیانو شمرو عمر خواهش میکنم یه کاری بکنید تو را به خون شهدا قسم .
خرم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
5
14
سلام
کاش میتونستیم از شهدائ هسته ای هم سئوال کرد این مسئله را ، کاش اونی که نشسته تو کاخ و سرش رو کرده زیر برف و داره حرف از خوبی این توافق میزنه یک روز با اونایی که شبانه روز برای به ثمر رسیدن کار خود (تکنولوژی هسته ای ) خون دادند ، خانواده دربه دری کشیدند ، آوارگی رفتن ، و... میبود تا الان مزه این توافق را درک میکرد نه دوستان با عسل عسل گفتن دهان کسی شیرین نمیشه ما به گرگ درنده اعتماد کرده ایم که کار عاقل نیست ، و اگر میبینید که رهبری هم سکوت را دراین موقع انتخاب کرده باید بدانید که او ولی ما و از همه ما دانا تر است و دارد ما را به اون چیزی که نمیتوانیم درک کنیم با عمل بفهماند ( بچه وقتی نمیتواند شمارش اعداد را یاد بگیرد با سیب و انار بهش میفهمانند ) و امام و پیشوای ما دارد دلیل مخالفت کردنش را با افکار غلط مدیران در رابطه با آمریکا این چنین نشان میدهد که خود ما به آن برسیم و بعد نگوییم که رهبر مانع پیشرفت کشور است و بلکه تنها کسی که باعث پیشرفت لحظه ای کشور است شخص ولی فقیه زمان میباشد .

تا دولت یار سایه اش مستدام باد برسر ما
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
4
15
سلام.تعلیق یعنی بازگشت به عقب.اگه ادامه پیدا کنه ذلیل میشویم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای ترکمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد. پیراهن عثمان به راه انداخته اید ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ذلیل زمانی شدیم که کاغذ پاره دانستیم این تحریمها را وباج به روسیه وچین وهند و.. دادیم
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
2
14
این با روح پیشرفت وخود اتکائی مغایرت دارد . من با این کار دولت موافق نیستم چون دشمنان به این راضی نخواهند شد و بعد از شش ماه درخواست متوقف کردن 5درصد وحتی 3درصد را خواهند کرد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
4
15
با وجود یک همچین دوستانی ، ایران اسلامی دیگر به دشمن نیاز ندارد .
دنیا مقاومت را از ملت عزیز ایران یاد گرفته است و ما باعث بیداری ها شدیم آنوقت آقایان چون نمی توانند برای این ملت کار کنند و نان مردم را تهیه کنند رو به وادادگی می آورند .
ما هم همچون ولی فقیه عزیزمان به آمریکا خوشبین نیستیم .
سید حیدر فاطمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
15
من بخام استقلال داشته باشم کی رو باید ببینم . . . . آقا نمیخام غرب برای من تصمیم بگیره . . . . . . من که از گرسنگی نمردم که . . . . من بی ... نیستم که اینا استقلال کشور منو زیر سوال میبرن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نظر ملت در 24 خراد به برنامه روحانی بود نظر شما 4 میلیون رای نیاورد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
8
واقعاً کار بی خودی بود. واقعاً اگر به این 20 درصد اورانیوم غنی شده احتیاج نداشتیم چرا تاکنون به این نتیجه نرسیدیم؟ مگر سیاست خارجی ما بستگی به فرد خاصی و یا دولت خاصی دارد؟ اگر این طور هست که واقعاً متأسفیم. ولی اگر این چنین نیست پس چرا تاکنون تعلیق 20 درصد را نپذیرفته ایم و همان 5 درصد را از خیلی قبل تر ادامه می دادیم!؟ چرا مردمی که از آنان دم میزنند باید چوب ندونم کاری مسئولین را بخورند و خودرو گران- مواد غذایی گران- لوازم زندگی گران و ... را تحمل کنند؟؟!! اگر به همین راحتی تعلیق پذیرفتنی است پس قیمت دلار را هم که به واسطه آن تورم ایجاد شد را ارزان کنند و بالاخرخ قیمت ها را به ماقبل برگردانند.
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
11
وا محمدا(ص) ! وا علیا(ع) ! وا فاطمتا(س) ! برسید به فریاد مملکت شیعه از دست خائنان دروغگوی مرعوب غرب داخلی و .... ! به حق خونهای به ناحق ریخته شده شهدای بی شمار ! بار خدایا ! تو بهتر می دانی که ما هیچگاه اهل استفاده از سلاح کشتار جمعی ضد دیگران نیستیم و این برای جهانیان هم روشن است ! لکن انگلو - صهیون های جهانخوار چون در دراز مدت نقشه اشغال و غارتگری مجدد ثروت های عظیم سرزمین ایران را در سر دارند و خوب می فهمند ! ( آنچه که بسیاری در داخل ایران هنوز نمی خواهند بفهمند !) اتمی شدن( ولو صرفاً توان صادرات سوخت هسته ای ) ایران را به حیطه مصونیت ، رویین تنی و بازدارندگی (در برابر تهاجم نظامی ابرقدرتها ) می رساند ، بازدارندگی ای که هرگز و هرگز و هرگز با توان دفاعی متعارف هر قدر هم پیشرفته بدست نخواهد آمد !! لذا شیاطین خوب به خال هدف زده اند و با بهانه جویی واهی از درصد غنی سازی (حال آنکه غنی سازی %99 هم برای سوخت راکتور زیر دریایی ها کاملا صلح آمیز و حق ایران است ! )و مرعوب کردن عناصر غربگرای سست عنصر داخلی که فرق میان وادادگی جلو دشمن با صلح دوستی را نمی فهمند !! پله پله در صدد خلع ید ایران از توان اتمی موثر و مستقل و پویا اند ! چون خوب می دانند سر بزنگاه همین هسته مانع جدی فروبلعیدن(اشغال) ایران همانند جنگ جهانی اول و دوم خواهد بود !!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
خائن کسانی بودند که با ایجاد این وضعیت خون مردم را توی شیشه کردن وبا کاسبی تحریم میلیاردر شدند و باجهای بزرگ به برخی کشورها دادند !؟
رضوان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
12
سلام سیاسنمدارهای ما فریب کهنه کارها را خوردند وشد آنچه نباید میشد.خالا از فردا شروع می شود خرید از خارج بجای بکار گیری فکر ونیروی کار ایرانی به بهانه اشتیاقشرکتهای خارجی برای سرمایه گذاری.وای اینها فکر می کنند دور از مردم ایران با .. طرف هستند
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
5
افراط گران دو خسارت سنگین به کشور ما زدند...
حسین ادیبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
12
اعتقاد من به این است که اگر آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از آن است که غیرت و شرف خود را زیر پا بگذارد. بیش از سی سال است که ما سخت ترین مشکلات و تحریم ها را تحمل کرده ایم ولی در مقابل مطامع دشمن سر فرد نیاورده ایم در این راه هزاران شهید از بهترین و شایسته ترین انسان ها را تقدیم کرده ایم. قطعاً غرب به دنبال منافعی افزون تر از آن جیزی است که از او مطالبه می نماییم. مسئولین مذاکره با غرب بدانند که یاد تنفرآور بانیان تحقق ننگین نامه های ترکمن چای و گلستان هرگز از یاد مردم شریف این مملکت بیرون نمی روند. مبدا در آینده نسل های بعد آنها را به خیانت و بدی یاد کنند. دوری از این ننگ تبعیت از فرمانِ مراد ملت رهبر عزیز انقلاب می باشد. والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نظر تو اینه نه ملت
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
11
5
باسلام انرژی هسته ای از ابتدا هم برای ما جز ضرر چیزی نداشت مضارش برای مابیشتر از منافعش است اگر همین سرمایه را صرف تحقیق و بهره برداری از انرژی خورشیدی و یا سایر تکنولوژی های جدید و نوپاکرده بودیم برای محیط زیست کم ضررتر یودضمن اینکه مسایلی از قبیل از بین بردن زباله های اتمی و سایر عوارض آن را نیز نداشتیم(درضمن شما فقط نظراتی را که به دیدگاه خودتان نزدیکتر است را انتشار ندهید بگذارید همه دیدگاهها بطور مساوی مطرح شود لطفا")
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
12
موافق نيستم عزت و آبرو چندين ساله بر باد رفت
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
عزت را جلوتر دولت پاک بر باد داد
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای ترکمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد. پیراهن عثمان به راه انداخته اید ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
عزت را جلوتر با باج دادن به کشورهای دوست ( روسیه و....) از دست داده بودیم؟
605040
|
-
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
11
پلمپ مراکز هسته ای رابادست ناپاکان که باخون پاک شهیدان راه اندازی شده است به عزیزان ارزش مدار تسلیت میگویم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
عز ای ملت زمانی است که بعلت فقر ...
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم ... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق در خواست می کرد حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
11
3
باج دادن به روسیه در کاهش سهم ایران از دریای خزرترکمن چای بود نه توافق ژنو که سانتریفیوژها ی کمتر اورانیم تولید کنند!!!!
چین وهند وترکیه کم هم از این قراردادهای کرتمن چایی!!!! با ایران نبسته اند ؟روز 30 دی ماه روز عزای کاسبان تحریم وروز شادی ملت فهیم ایران مبارک باد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
مخ حضرتعالی روی روسیه و ترکمنچای گیر کرده بپا آیندگان کار امروز که خون ها به پای آن داده شده را ننگین ترین کار انجام شده در تاریخ مملکت ندانند. یک متر جلوتر را نگاه کنیم نه 1000 متر عقب تر را.
علي مظفري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
11
هر قدم عقب‌نشيني، آنها را گستاخ‌تر خواهد كرد، من مطمئنم كه كار به اينجا ختم نمي‌شود و مواردي مانند حقوق بشر و تجهيزات موشكي و ... را هم مد نظر دارند.
در ضمن از همه اينها ناراخت كننده‌تر، بركناري رئيس تاسيسات هسته‌اي نطنز مي‌باشد!!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
اشعث ساده لوح هر زمان استراتژي خاص خودش رو داره از گذشته بايد عبرت گرفت نه اينكه ساده لوحانه گفت چون پيامبر صلح كرده ما هم صلح بكنيم بي بصيرت شمايين كه مختان تركمني ميزنه
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
8
کاملا مخالفم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
11
3
سلام: به کاسبان تحریم تسلیت میگویم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
4
بعد از 8 سال باز به خونه اول برگشتیم و کلی افتخار می کنیم.فقط در این وسط مردم ایران بازیچه بودند که 8 سال فشار و سختی تحمل کردند
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
8
بعد از 8 سال باز به خونه اول برگشتیم و کلی افتخار می کنیم.فقط در این وسط مردم ایران بازیچه بودند که 8 سال فشار و سختی تحمل کردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
9 9
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
9
متاسفم بخاطر چند ملیارد دلار دستاورد این کشور را با دلایل مختلف چوب حراج می زنید
چکونه در این مدت سی و چند سال نتوانستید اقتصاد این کشور را خودکفا کنید که ...دنبال چند ملیار دلار نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
دلار چند !!!! ؟ کاسب تحریم
محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
8
این کار نوعی ذلت وخواری برای ملت ایران است چرا که بادست خودمان خودرا به چاه انداختیم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
10
زمانی که لیدر خاتمی( حجاریان ) میگوید روحانی برای ما از خاتمی بهتر است پس وای به آینده انقلاب. ما قبلا" هم از دست آقای روحانی در زمینه انرژی هسته ای شکست خورده بودیماین هم دومی اش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
24 خرداد ماه ملت به این طرز تفکر وبرنامه رای داد ناراحت هستید انتخابات دیگر برگزار نکنید !!!!!!!!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
9
آدم به نظربعضیاخنده اش میگیره که حاضرندبراشکم پروری زیربارهرحرف زوروذلتی برونددرحالیکه این ساختمان تحریم نبودکه ریخت بلکه غروروعزت ایرانی اسلامی مابودکه بخاطرسیاست وادادگی دولتمردان به اصطلاح راستگوی مالگدمال شد.صدافسوس براین تدابیرجاهلانه......بخوانیداحم.............نه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
سیر خبر از گرسنه ندارد و توهم میگوید !!!؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
ن س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
9
2
دکتر ظریف تصمیماتش درست است و فرد توانمندی است غنی سازی 20%به چه قیمتی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
آفرین
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
9
با سلام
چرا خودمان را گول مي زنيم چرا سئوال را و مراحل آنرا اشتباه طي مي كنيد چرا هنوز باور نداريد كه قدرتمند هستيد ؟چرا باور نداريد كه صاحب سبك و ايدئوژيك شيعي هستيد؟چرا سئوال را آنطور كه ديگران مي گويند بيان مي كنيد؟چرا سئوالات را شما نمي كنيد؟رشد و تكنولوژي و پيشرفت علم آن هم در چارچوب قانون هاي بين المللي خلاف است كه ديگران برايمان تعيين تكليف مي كنند؟الان كوتاه آمديد و از حق مسلم خود گذشتيد فرداچه؟آيا شما فرض در نانو و يا در تكنولوژي ساخت موشك به رشد برسي آقايان از شما سئوال نمي كنند؟ آيا روزي شما فضا را در نورديد كما اينكه الان به لطف جوانان دانشمند اين كار عملي شده آقايان نمي گويند چرا به فضا رفتيد؟و بسياري از اين موارد دوستان مي گويند گراني است -- كمبود دارو است تورم است كمبود است و... سئوالي دارم آيا مي شود شما براي كسب چيزي بدون زحمت و سختي آنرا بدست آوري آن هم چيزي مانند علم و دانش هسته اي .خوب چند روز گران مي خريم در ثاني برويم دارو را خودمان توليد كنيم زندگي الان نيست روزها و سالها در آينده نيز هست .جان آخر ما نمي خواهيم دين - فرهنگ و ايراني بودنمان را بدهيم و ثروت - راحتي و لا ابالي گري را مانند تركيه كسب كنيم آينده از آن ما مي باشد ولي با اينگونه رفتارها نمي شود دلم از اين مي سوزد همه چيز داريم ولي چشم به دست ديگران داريم .ثروت - دانش - نيروي كار - وضعيت ناب جغرافيايي - جوانان فراوان پس چرا چشم به خارج ؟اللهم عجل لوليك الفرج
پاسخ ها
مردم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
درود بر حسام با بصیرت
ساسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
6
5
هر کاری
اقایان روحانی و ظریف بکنند عالی ات
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
با نظر آقا ساسان مخالفم ، چرا که عملکرد مسئولین مشروط به رعایت شرع ، قانون و مصالح کشور میباشد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
6
4
کشور های بزرگ و پیشرفته جهان مانند ژاپن و آلمان هم در حال تعطیلی مراکز برق هسته ای خود به دلیل عدم ایمنی هستند حالا ما که نمی توانیم ایمنی یک پراید را تامین کنیم با انرژی هسته ای چکار داریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
2
موافقم
رستم
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
5
به نظر من اصلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست
lpln
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
3
6
آقای کلید ساز کلید رو اشتباه ساختی .باگرگ مگه میشه به توافق رسید این چه کاریه.... وضعیت مامگه بدتر از شعب ابی طالبه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
شما شاید نه ولی ملت 24 خرداد به تفکر روحانی که این برنامه بود رای داد بهفرموده رهبر کبیر انقلاب میزان رای ملت است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
6
موافق تعلیق نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
نباش دلار فروش
احمدخواجوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
6
موافق نيستم .در خانه ماباكمك مسئولين بي بصيرت تاسيسات هسته اي مارا قفل زدند .چقدر ما بدبخت شديم .
دوستدار ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
0
7
نمی دونم واقعا اون پول اندک که آزاد میشه ارزش خون شهدایی که برای رسیدن به سطح از دانش جان خودشون رو فدا کردند داره یا نه
یا اون امتیازات اندکی که گرفته شده؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
8
در مرحله اول که شش ماه طول می کشد چه دادیم چی گرفتیم 4/600 میلیارد تومان از 100میلیارد فورش نفت خودمان را در شش قسط پرداخت می کنندو بیمه و چتروشیمی که مجموعا 5 در صد تحریم مشود و ما چی دادیم تعلیق هسته ای پس از شش ماه روی چه موضوعی می خواهیم بحث کنیم و چه امتیازی داریم بفرمایید توضییح دهید
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
2
خیر ما باید 60 درصد غنی سازی را تعلیق کنیم
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
7
مخالفم ...اينكه در عرض چند ماه با گرگان درنده به توافق دست يابيم اونهم بعد از اين همه سال كش وقوس قضيه ميلنگه خدا آخروعاقبتش رو به خير كنه ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
6
موافق نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نباش ملت 24 خرداد به برنامه اعلام شده روحانی رای داد
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
7
سلام.فقط دعا کنیم از این بدتر نشه.از همون ابتدای رأی آوردن دکتر حسن روحانی از خیلی ها پرسیدم که چه تضمینی میدید که دوباره اشخاصی مثل فیشر(وزیر امور خارجه وقت آلمان) سر آقای روحانی تو تهران داد نزنند و تهدید نکنند؟!!!ما هم مثل رهبرمون دعا کنیم ختم به خیر بشه...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
ضرر کردی دلارت باد کرده بفروش که ارزانتر میشه به امید خدا
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
من تعجب میکنم از این حرف آقای ناشناس. بنده خودم در اطرافم هرچی نگاه میکنم میبینم عمدتا اونایی بدنبال دلار هستن که اعتقادی به این انقلاب و ولایت فقیه ندارن. اینو واقعا صادقانه میگم. شما هم یه نگاهی به دور و برت بکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
6
3
خدا را شکر که تحریمها روبه کاهش است .قیمت دلار کم شده وبرخی دلالان عزا گرفتند
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
5
باسلام.تعلیق غنی سازی .یعنی تسلیم شدن .یعنی ذلت. از رهبر انقلاب میخواهیم جلوی این توافق ننگین را بگیرند.با عزت ملت ایران بازی نکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
4
خدا وکیلی در طی این بیست سال گذشته کدام سازمان مسولی در روزنامه ها یا تلویزیون در مورد انرژی هسته ایی و فوایید آن برای مردم توضیح داده که حالا از آنها بپرسیم چند در صد غنی سازی صلاح است.فشار اقتصادی و اختلاف طبقاتی بیشتر مردم را آن چنان گرفتار کرده که به همه چی فکر می کنند الا به انرژی هسته ایی.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
4
1
باسلام شما را به روح امام حسین ع قسم میدهم کمی با انصاف ومنطق وبدون احساسات صحبت کنید اینقدر همدیگر را به این ان متهم نکنید همه ما زیر یک سقف ویک کشور زندگی میکنیم همه مسولین برای زندگی ما تلاش میکنند والبته دنبال عزت وسربلندی ملت وکشور هستند البته همه می دانیم که هستند ادمهایی که سو استفاده میکنند وفقط به دنبال پر کردن جیبشاننداما اگرواقعاپیرو ولایت هستیم ببینیم ایشان فعلا سکوت کرده اند واگرلازم باشد ایشان رهنمود خواهند داد پس شایسته است صبر کنیم تا دولت محترم کار را به نتیجه برساند و بعد قضاوت کنیم وپیش داوری عجولانه واتهام زذن به دور ازمنش شیعه است احترام به خون شهدا واجب است ویاد وخاطرشان گرامی باد اما واقعا در این چند سال به مردم خصوصا قشر کم در امد که بیشترین لایه جامعه را تشگیل میدهند برایشان خیلی اسف بار بود حالا امیددارن که شاید کمی دردهایشان التیام پیدا کندخودم هفت ساله بیکارم
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ناشناس عزیز ، رهبری سکوت نکرده اند بلکه هم به دولت هم به مردم هشدار و رهنمود داده و میدهند البته اگر گوش شنوایی در دولت باشد. دعا میکنم انشاالله با تلاش بیشتر مشکل بیکاری شما حل شود.
ساسان
|
-
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
5
غیرت و پایداری در برابر طاغوت خصلت دیرینه ایرانیان است نه شکم پرستی و رفاه طلبی به هر قیمتی(همانند عربها)-امروز تعلیق غنی سازی20 درصد و پلمپ مراکز هسته ای لابد فردا... ایدئولوژی اصلاح طلب ممکن است به ما راحتی بدهد ولی به جای ان غیرت را از ما میگیرد.البته انتخاب با ماست که می خواهیم چگونه باشیم!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
قدیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
6
به هیچ وجه موافق نیستم واین کارا خیانتی بزرگ می دانم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
خیانت اینکه مردم روز به روز فقیرتر شوند وبرخی پولدارتر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
2
1
شخصا مخالف نیستم اما هیچ اعتمادی به غربیها ندارم .
همت شریعتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
5
ما دنبال استفاده غیر مجاز از انرژی هسته نبوده ایم و ولی امرمسلمین امام خامنه ای بمب اتم را حرام دانسته اند پس ما داریم استفاده صلح آمیز از ارژی می کنیم و دشمن هم این را می داند و او دنبال گرفتن حق مسلم ماست که در این کار توقف غنی سازی حق مسلم خود را به پول دزدیده شده خود فروختیم
مجمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
7
ناعادلانه است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
باجهای سالهای گذشته ناعادلانه نبود .......
irani
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
4
Faghat moteaseam
علی ارگسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
0
7
بحث تعلیق تنها بحث کاربردی اورا نیوم غنی شده نیست بلکه بحث از حیثیت نظام وانقلاب است
آیا با تعلیق تحریم برداشته شد؟
چرا مشئولین واقعیت را به مردم نمی گویند؟
به نظر من ظلم به نظام کردند
البته ما تابع مولایمان امام خامنه ای هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
2
5
وا محمدا(ص) ! وا علیا(ع) ! وا فاطمتا(س) ! برسید به فریاد مملکت شیعه از دست خائنان دروغگوی مرعوب غرب داخلی و .... ! به حق خونهای به ناحق ریخته شده شهدای بی شمار ! بار خدایا ! تو بهتر می دانی که ما هیچگاه اهل استفاده از سلاح کشتار جمعی ضد دیگران نیستیم و این برای جهانیان هم روشن است ! لکن انگلو - صهیون های جهانخوار چون در دراز مدت نقشه اشغال و غارتگری مجدد ثروت های عظیم سرزمین ایران را در سر دارند و خوب می فهمند ! ( آنچه که بسیاری در داخل ایران هنوز نمی خواهند بفهمند !) اتمی شدن( ولو صرفاً توان صادرات سوخت هسته ای ) ایران را به حیطه مصونیت ، رویین تنی و بازدارندگی (در برابر تهاجم نظامی ابرقدرتها ) می رساند ، بازدارندگی ای که هرگز و هرگز و هرگز با توان دفاعی متعارف هر قدر هم پیشرفته بدست نخواهد آمد !! لذا شیاطین خوب به خال هدف زده اند و با بهانه جویی واهی از درصد غنی سازی (حال آنکه غنی سازی %99 هم برای سوخت راکتور زیر دریایی ها کاملا صلح آمیز و حق ایران است ! )و مرعوب کردن عناصر غربگرای سست عنصر داخلی که فرق میان وادادگی جلو دشمن با صلح دوستی را نمی فهمند !! پله پله در صدد خلع ید ایران از توان اتمی موثر و مستقل و پویا اند ! چون خوب می دانند سر بزنگاه همین هسته مانع جدی فروبلعیدن(اشغال) ایران همانند جنگ جهانی اول و دوم خواهد بود !!
سید حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
6
نظر بنده اینست که این به نفع استکبار و به ضررماست ذراینجا ضعف نمایدگان مردم در خانه ی ملت کاملا اشکاراست که از قدرت خود دراطلاع از مفاد کامل توافقنامه بی خبرندوبا حالتی عاجرانه از دولت خواهش می کنند مفاد توافقنامه را اشکار کند این بی حالی وانفعال مجلس در برابر این مسئله ی بسیار مهم درذهن ما اینگونه تصور ایجاد می کند که وکلای ما درخانه ی ملت جایگاه ورسالت اصلی خود را فراموش کرده زیر بلیط دولت منفعلانه درحرکتند باکمال تاسف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
8
1
باتوجه به اوضاع نابسامان کشور حاصل از دولت قبلی بسیار خوب است
habibi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
7
1
100 در صد موافق چون ب سود 90درصد مردم زحمت کش ....است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
24 خرداد برخی ... به هر چیزی گیر میدند کاسبان تحریم ودلالان بازاری
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
6
دوستان عزیز هر کسی برای خودش نظری دارد که محترم است اما این را قطع به یقین بدانید که غربیها مسایل هسته ای را فقط و فقط به عنوان بهانه ای مطرح کرده اند که ما را تحریم کنند مطمئن باشیم که بعد از هسته ای بهانه ای دیگر به دست آورده مانند حقوق بشر حمایت از تروریسم که بتوانند به ما ضربه و ضرر بزنند کما این که این را در لابه لای حرفهایشان می بینیم
علی محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
5
1
مخالفان توافق ژنو مانند خوارج نهروان هستند وعلت اصلی مخالفت آنها شکست در انتخابات 24خرداد است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
احسنت
مردم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
این تشبیه چقدر بی پایه و بی منطق است . یادمان که نرفته رهبری فرمودند به این مذاکرات خوشبین نیستم.
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مخالفت شما هم با انرژی هسته ای به خاطر دو دوره شکست سنگین در سالهای 84 و 88
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
7
رسول خدا(ص) درشعب ابي طالب هسته خرما
بجاي غذا مي مكيدند تا از اصول الهي دور نشوند.
ولي متاسفانه هستند كساني كه با قبول ذلت و پشت كردن به وعده هاي الهي راحتي دنيايشان را طلب ميكنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
پس صلح نامه پیامبر برای چی بود و...
صدر اسلام را نگاه کن بیین حضرت محمد (ص) وائمه در شرایط خاص صلح وحتی سکوت میکردند چرا حضرت محمد مثلا زمان شکنجه مادر عمار سکوت کرد ویا حضرت علی (ع) زمانی که دومی به خانه حضرت زهرا هجوم آورد وآن جنایت را کرد چرا سکوت کرد تازه این کار دولت با نظر ملت در 24 خرداد اجراشده وبس تاریخ را بخوان راستی چرا حضرت امام مجمع تشخیص مسلحت ایجاد کرد !!؟
چرا با عربستان که حضرت امام گفته بود اگر از صدام بگذریم از آل سود نمی گزریم گذشتید چرا !!!!!!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
5
تعلیق غنی سازی حتی یک لحظه قابل قبول نیست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
فقر وبدبختی مردم چطور؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
5
غرب با انقلاب اسلامی تحقیر شد، آنها با توافقنامه هسته ای و کنترل بر برنامه هسته ای ایران دنبال تحقیر ملت و مسئولین نظام اند و متاسفانه مسئولین هم با سکوت در مقابل تحقیرها عمل این را پذیرفتند!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
6
2
باسلام.غنی سازی20درصدی به هرقیمتی ارزش نداره بیشترمردم زندگی ناجوری دارن..ارتباط بادنیابرای کشورخیلی بهتره.بعدادرشرایط بهترمی توانیم20درصدراهم ادامه دهیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
3
خدا کند که سعداباددیگری تکرار نشود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
میزان رای ملت است که 24 خرداد به روحانی داده شد
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
2
5
روحانی متشکریم
در این مدت فقط طلا ارزون شده در عوض قیمت مایحتاج روزانه مردوم پایین که نیومده بالا هم رفته
با تعلیق غنی سازی هم عملا گفتیم خون شهدای هسته ای و احترام به خانواده هاشون اهمیتی نداره
کم کم باید اماده بشیم یارانه ها روهم قطع کنن و بنزینم گرون
بازم روحانی متشکریم(از طرف قشر مرفه و بی درد جامعه که از این اب گل الود سود های کلان کردن)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
جناح راست یا اصولگرایان فعلی بازاری هستند وبرای شکست روحانی وملت توطئه چینی میکنند وباعث گرانی هستند وکاسب تحریم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
اگر اصولگراها هر روز توطئه چینی توی بازار نکننددرست میشود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
3
اين توافق براساس بررسي هايي كه انجام شده بدترين نوع توافق دوجانبه و چند جانبه است كه اقاي حقوقدان به ان فخر ميكند/دوست عزيزي كه مغزش در قرارداد تركمنچي گير كرده اين سوال رو ازش دارم (پسر يا دختر خوب)دريا بيشترين كاربردش نظامي و شيلات هست كدوم يكي اش رو بلدي انجام بدي ؟اگه قرارداد با هند و چين وتركيه رو وچين ذلت و خواري ميداني بدان كه امثال تو بودند كه به خاطر گراني و نبود برنج (فقط محض پر كردن چاه توالت از گراني برنج دم ميزدن)بيشرين صادراتت به تركيه هست وبيشرين وارداتت هم از تركيه هست ...خان/اكثر وارد كننده ها ي كشور از طيف اصلاح طلبان هستند اگه از تحريم هم كسي سود برده همينها بودن كه ده درصد جامعه را تشكيل ميدن/دلال دلار ميگي بانك مركزي از دوره اقاي ه.ر در سال68-76 افراد خاصي رو تربيت كرده براي همين بازار كه نمونه اش رو ديدين كه دو سه ماه پيش سرباز كرد حالا ه. و ازنابش لالموني گرفتن/ اولين وارد كننده طلا به كشور بعد از بانك مركزي پسران اقاي ه. هستند / ماتم تحريم مال اونهايي است كه بواسطه تحريم نتونستند كالاهاي تجملي وارد كنند كه اونهم سردسته اش پسرهاي اون يارو هست/
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
چرا دروغ میگی نام جناح اصولگرا ازقدیم جناح راست نبود بلکه جناح بازار میگفتند جناح چپ مثل چین وشوروی روی عدالت برای مردم معرف بود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
محمد جون فئودالها هیچ زمانی مشکل نداشتند وتجملاتشان آپدیت بوده درضمن اگر آنها حق خوری کردند ... !!!!! بودند چرا محاکمه نکردند پس شریک جرم هستند ؟ محمود جونت هم از این بگم بگم ها کرد چرا در یک سخنرانی در حضور مردم اینها رارسوا نکرد و....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
4
بالاخره باید این مشکل حل شود اگر احتیاجات صلح آمیز ما در پروسه زمانی طولانی برآورده شود وبتوانیم حق غنی سازی را بدست آوریم خوب است ولی اگر بناباشد تا بخواهد تمام تحریمها برداشته شود تمام غنی سازی نیز تعطیل شود اصلا موافق نیستم چون تمام این مشکلاتی که کشیدیم بیخود بوده
چه تحریم باشد چه نباشد اگر مدیریت اقتصادی نباشد وانحصار وجود داشته باشد بخشی از مردم فقیر وفقیرتر وبرخی یک شبه پولدار میشوند یعنی شکاف طبقاتی بیشتر وبیشتر خواهد شد وباید در پاسخ عده ای که فکر میکنند سبب بهبود معیشت همه خواهد شد فکر کنم اینگونه نباشد اگر تاثیر داشته باشد اندک است آنچه اساسا سبب بهبود عموم میشود مدیریت درست است حال باید پرسید چگونه با این دیدگاههای که حاکم شده این مهم محقق خواهد شد ما عملا شهروند درجه یک ودو غیره داریم عده ای با لابی اطلاعات بدست می آورند و مجوزهای آنچنانی دریافت میکنند وثروت روی ثروت اضافه میکنند وعده ای هم روزی خود را از روی سطل آشغالها جمع میکنند که مایه خجالت مسئولان است ومتاسفانه هر روز بیشتر وبیشتر میشود.
يك هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
6
مقاومت تنها گزينه پيروزي است نبايد تسليم بي دينان شويم ديروز نيروگاه هاي هسته ايمون به عقب برگشت وامروز اين اصلاحطلبان حرف از دوستي با آمريكاي خون آشام ميزند لابد پس فردام بايد برما تصميم بگيرند حالا هي ازاصولمون عقب گرد كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
ما مثل مولاعلی به شرایط زمنای ومکانی نگاه میکنیم وتصمیم میگیریم که حفظ کشور واسلام باشد وقتی ملت فقیر وبدبختر میشوند ونظرشان رفع تحریمها است شما چند نفر چکاره هستید !!؟ با عرض معزرت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
6
تعلیق انرژی هسته ای حق مسلم ماست!!!!
حراجه حراجه: بشتابید،حراج غنی سازی 20درصدی، فقط7/4 میلیارد دلار ، قسطی، از جیب خودتان!!!
قریب به چهل سال از آغاز برنامه هسته ای ایران می گذرد و در دوران اخیر به خوبی از بلوغ بسیار مناسبی برخودار گشته اما این روزها توافق ژنو گویا اولین گام در مسیر از بین رفتن استقلال هسته ای جمهوری اسلامی محسوب می شود. تعلیق غنی سازی 20 اولین گام از پروژه ای محسوب می گردد که غرب در پاسخ به شعار انرژی هسته حق مسلم ماست مردم ایران اسلامی به ما داده است! پاسخی تحت عنوان: «تعلیق انرژی هسته ای حق مسلم شماست!!!!»
از زمان طرح پروژه «اتم برای صلح» عنوان سخنرانی آیزنهاور رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ۸ دسامبر ۱۹۵۳ بود، دولت وقت آمریکا تحت این نام نمایشگاه‌هایی در کشورهای مختلف برگزار کرد که هدف آن تبلیغ سودمند بودن انرژی اتمی و رفع نگرانی مردم از جنبه‌های نظامی و مرگبار انرژی اتمی بود. جنبه هایی هولناکی که پس از استفاده جنایت بار آمریکا در پایان جنگ جهانی دوم برای اذهان مردم جهان شکل گرفت. در سال ۱۳۵3 با همکاری آمریکا نمایشگاهی با همین نام در دانشگاه تهران برپا شد که شاه ایران آن را افتتاح کرد.
روز شمار این چهل سال را اگر با دقت بررسی نماییم به مطلب بسیار ظریفی بر می خوریم و آن اینکه غرب هیچگاه نمی خواسته است که ایران به مرحله خودکفایی هسته ایی برسد و همیشه در وضعیتی باشد که نیازمند غرب در زمینه ساخت تجهیزات، مواد مصرفی، بازگرداندن پسماند و... باشد. در اولین مذاکرات اکبر اعتماد بنیان گذار پروژه اتمی ایران، با امریکایی ها عنوان شده بود که پسماند سوخت اتمی راکتور ها باید زیر نظر آمریکایی ها باشد و هر تصمیمی باید با موافقت آنان صورت گیرد. این در زمانی بود که شاه ایران پس از کودتای آمریکایی – انگلیسی 1952 به قدرت باز گشته بود و بنا به گفته خود شاه ، تاج تخت اش را مدیون آمریکایی ها می دانست. یعنی حتی وقتی که حکومت ایران کاملا دست نشانده آنان بوده است نیز امریکایی ها نمی خواستند ایران به چرخه فرآوری سوخت اتمی دست یابند آن هم به دلیل آنکه زمینه ساز دستیابی به بمب اتمی است.
رژیم پهلوی پس از با دیگر کشورها نظیر آلمان و فرانسه وارد مذاکره شده و قراردادهایی هم بست و عملا جریان استفاده از انرژی اتمی به راه افتاده بود اما شاه ایران به طبع روحیه طاغوتی و استکباری که روسای غربی خود آموخته بود دستیابی به سلاح هسته ای را نیز در برنامه خود داشت.
وقوع انقلاب ایران و سرنگونی شاه برنامه هسته ای ایران را به کما برد. سپس ایران بعد از چند سال مجددا پروژه اتمی اش را بازگشایی کرد اما اینبار نه برای سلاح هسته ای بلکه برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای.
اما از همان ابتدا با کارشکنی های جدی غرب به سرکردگی آمریکا مواجه شد. در واقع این مواجه از یک روند متناوبی برخوردار بوده است. ایران طی این مدت مراحل مختلف اعتمادسازی را به انجام رسانده است، حتی در دوره ای تعلیق داوطلبانه غنی سازی را نیز پذیرفت اما طرف های غربی به تعهدات خود عمل نکرده بلکه تعلیق و عدم استفاده دایمی از انرژی هسته ای را خواستار شدند.
مجددا با شروع دولت نهم فرایند غنی سازی آغاز شد و غرب نیز وارد منازعه پیچیده ای با جمهوری اسلامی ایران شد. سیل قطعنامه ها، تحریم ها، تهدید ها و ترورها بر علیه ایران اسلامی آغاز شد.
و البته مقاومت پیشروانه جمهوری اسلامی ایران نیز صد چندان گشت. مسئولان و مردم ایران اسلامی به درستی دریافته اند که غرب هیچگاه قابل اعتماد نبوده است حتی برای دوستان و دست نشاندگان خودش.
اما باید بدانیم برای ورود به کلاس جدیدی از علم و پیشرفت( سوخت اتمی برای کشتی ها، زیر دریایی ها، سفینه های فضایی، رادیو داروهاو...) می بایست کلید درب آنرا که همانا استقلال اتمی و خودکفایی هسته ای است را در دستان خویش داشته باشیم.
ما امروزه دیگر از حق مسلم خود در برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته ای عبور کرده ایم و نیازمند استقلال هسته ای در تحقیقات، تولید دانش، آموزش، چرخه کامل انرژی هسته ای، امکانات بازاریابی و فروش دانش و مواد اولیه و سوخت اتمی نیز هستیم.
هر گونه عقب نشینی از خطوط قرمز پر رنگ استقلال اتمی به منزله تضییع حق حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. خطوط قرمز خونینی که خون های بسیاری برای همیشه سرخ ماندن آن بر زمین ریخته شده است.
از نگاه دینی و قرآنی، سلاح اتمی یک سلاح استکباری و سلاحی شیطانی است که استکبار جهانی و شیطان بزرگ آمریکا برای اولین بار آنرا با مقصود نظامی صرف ساخت و برای اولین بار و دومین بار آنرا علیه انسانها بکار برد. حتی سالها بعد نیز در ناو ها و زیر دریایی های اتمی نظامی خود بکار گرفت و بعد از ده سال از آن برای مقاصد صلح آمیز استفاده کرد. از زمان تا کنون نیز بعنوان یک عامل تهدید و ترور روانی بکار گرفته است و باعث شده تا برخی کشورها نیز اقدام به تولید و نگهداری آن پرداخته و جنگ سرد جهانی را بوجود آورد.
فتوای استراتژیک مقام معظم رهبری نه یک پیام صرف به غرب برای اعلام برائت جمهوری اسلامی از موضوع سلاح اتمی است( چیزی که غرب سعی می کند آنرا در این همین سطح تعریف نماید) بلکه به عنوان یک مطالبه بین المللی عرفی، عقلی و دینی از غرب است که به نمایندگی از تمامی مومنان و آزادگان جهان مطرح شده و در واقع شاید بتوان گفت انقلابی اتمی در عرصه فرهنگ استفاده از انرژی هسته ای می تواند ایجاد نماید
سخنان حضرت آیت الله امام خامنه ای ( مدظله العالی) یک پیام الهی و انسانی بوده که می بایست جمهوری اسلامی ایران پرچم آنرا بر افرازد و با ایجاد کمپین های بین المللی و اینترنتی در میان آحاد مردم دنیا علی الخصوص جوانان، ساخت مستندهای حرفه ای، فیلم های سینمایی، کتب ، همایش ها و سمینار های تخصصی، مقالات و تمامی امکانات علمی، فرهنگی و تبلیغاتی به پژواک آن بپردازد.
بعبارت بهتر جمهوری اسلامی ایران می بایست الگو و اسوه استفاده صحیح از این نعمت خدا دادی با حفظ استقلال اتمی و حق حاکمیت ملی خود باشد. در اینصورت توازن میان هر دو شعار ما برقرار خواهد شد.
اتفاقا دارندگان سلاح اتمی از این قسمت دوم _حرمت ساخت، نگهداری و استفاده_ بیشتر نگرانی دارند، چرا که این سلاح یک ابزار استکباری برای برقراری صلح بر پایه ظلم است! و پایه های قدرت نامشروع آنان را می لرزاند. از نظر آنان یک سلاح خوب، سلاحی است که هیچ وقت استفاده نشود و یک سلاح بهتر آن است که لااقل یکبار استفاده شده باشد!
ایم روزها برخی مسئولین در سخنانشان فقط از اثرگذاری تحریم ها سخن گفته و دایما مساله تحریم ها را نیز به گردن دولت قبلی می اندازند. قطعا مدیریت دولت دهم در برخورد با تحریم ها دچار نقصان هایی بوده است، اما فتنه گران و سلسله جنبانان فتنه 88 در زمینه سازی بین المللی برای تحریم ها چهارسال گذشته بیشترین جرم را مرتکب شده اند. شاید اگر انتخابات 88 بدون فتنه برگزار می شد، غرب در مقابل آن حماسه سیاسی مشارکت 85 درصدی جرات برقرای تحریم های بی سابقه علیه ملت ایران را نمی کرد.
کما اینکه دولت یازدهم نمک حماسه سیاسی 92 را می خورد. اما نمکی که دولت یازدهم می خورد و با توافق ژنو نمک دان ملت ایران را می شکند. مدیریت تعلیق کردن که هنر نیست. وقتی خبر تعلیق غنی سازی 20 درصدی را ملت ایران در ازای دسترسی اقساطی به 5% از دارایی های کشورمان شنید شاید فقط این پاسخ غربی ها در گوششان پیچید: «تعلیق انرژی هسته ای حق مسلم شماست!!!!»
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
نظر ملت وآقای روحانی در باره رفع تحریمها یکی بود واکثریت مردم به ایشان برای اجرا این برنامه رای دادن مگر نه به برنامه ...رای میدادند من نمی دانم چرا برخی به این زودی فراموشکار می شوند !!!!!؟؟؟
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
1
حرف حق همیشه تلخ است . چرا برای نظر هایی که مخالف شما و عقیده های شماست نظر سنجی مثبت و منفی نمی گذارید ؟ این است دیکتاتوری واقعا که ...............
ایرانیlk
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
3
1
من موافق هستم البته بحث هزینه وفایده باید در کار باشد اگر دولتهای 9و10این قدر جار وجنجال بر پا نمیکردند شاید حالا وضعیت بهتر بود ؟؟ افرادی هم که نظر میدهند احمدی نژآدباعث پیشرفت برنامیه هسته هی شده در جریان باشند که خود احمدی نژاد هم بعداز مدتی کم اورد که پرونده را ازش گرفتند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
5
در زمان دیدن عکسهای پلمپ از اینکه بخاطر جاه طلبی برخی ها در مقابل کشورهای زور گو تسلیم شدیم فقط گریه کردم و مسببان ان را نفرین کردم چرا که دشمن هر گز با عقب نشینی ما متوقف نخواهد شد و خواسته های دیگری را که اقتدار ایران و امنیت ملی ما را بدنبال خواهد داشت بر ما تحمیل خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
در ایین 8 سال که تحریمها روبه افزایش بود وملت فقیر تر میشد گریه نکردی کاسب تحریم ودلار فروش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق .....حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
5
در زمان دیدن عکسهای پلمپ از اینکه بخاطر جاه طلبی برخی ها در مقابل کشورهای زور گو تسلیم شدیم فقط گریه کردم و مسببان ان را نفرین کردم چرا که دشمن هر گز با عقب نشینی ما متوقف نخواهد شد و خواسته های دیگری را که اقتدار ایران و امنیت ملی ما را بدنبال خواهد داشت بر ما تحمیل خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
حتما" روضه گوش میکردی !!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
1
6
یکسال بعد
طرف ایرانی:ماکه همه تاسیسات هسته ای را تعطیل کردیم حالا چرا شما تحریم ها را بر نمی دارید
طرف مقابل: ما که قولی ندادیم ما گف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
میسوزی ....
omid
|
SWEDEN
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
3
faghat mitoonam begam ke vaghean narahat shodam.
حبيبى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
5
1
بايد ب نفع اكثريت مردم باشد نه ناندانى براى يك عده قليلى !؟
درجايى كه نفت وگاز داريم كه خيلى بى خطرتر وبهترهم هست.
بايد درزمينه تكنولوژى نفت وگاز به خودكفايى برسيم.
كه هنوز مجبوريم خيلى مشتقات انر باقيمت گزاف واردكنيم
ملت ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
5
1
غنی سازی ملت از لحاظ مادی افتخار است نه غنی سازی که ملت روز به روز بدبختر شود . اگر نظر ملت را میخواهید قانون اساسی همه پرسی را برای همین مواقع گذاشته چرا اجرا نمی کنند به فرموده حضرت امام (ره) میزان رای ملت است نه باند ... ایران وکاسبان تحریم .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آفرین چون می ترسند منافعشان از بین برود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
3
2
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته ... حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آفرین
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای عمومی وقتیه که حق از باطل تشخیص داده نشه خون شهدا پا مال بشه ارزشها زیر سوال بره وقتی همه دم از شکم پرستی بزنن
اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
5
1
خدا وکیلی ما حالا همیه کارمون بروفق مراده ؟؟مثل صنعت نفت گاز کشاورزی مدریت ؟؟؟کلان جامعه فقر بیکاری اختلاص ارتشا فقط لنگ غنی سازی 20درصدی هستیم ؟؟؟
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
3
3
باز کار احمدی جونه که پلمپ 8ساله اصلاحات و باز کنه(مرگ بر فتنه گر)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
کار ... اختلاسه که خودش روز آخر ریاستش 17 میلیارد ناقابل بغیر از باندش کش رفت که الحمد ولله لو رفت وضایع شد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
مرگ بر ضد ولایت فقیه ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق .... حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
هموطن ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
6
2
با سلام کار بسیار درستی انجام شده یعنی تعلیق غنی سازی چون ادامه این کار به صلاح مملکت نبود و شاید باعث ایجاد جنگ در منطقه ما میشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
زنده باد دوست عزیز شما که اینقدر با شعور و منطقی هستید ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آفرین بر سخنت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
هموطن ایرانی ميشه بگي شما چيكاره اي و صطح تحصيلاتت چيه و چقدر سابقه مديريتي داري كه انقدر خوب صلاح كشور رو تشخيص دادي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
3
بدبخای اینه که یه ... که نمیدانند انرژی هسته ای چیه و 20 درصد یعنی چی و کاربردش چیه خودشان را نماینده 80 میلیون نفر کنند و کشور را به این روز بیناندازند و هنوزم که هنوزه دوقورت و نیم شان باقی اشت
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
2
1
- تسلیت به خانواده بیماران سرطانی که به خاطر تحریم دارو دستشون نرسید یا اونقدر گرون شد که نتونستن بخرن.
- تسلیت به خانواده بیمارانی که به خاطر داروهای بیهوشی تقلبی چینی فوت کردن.
- تسلیت به هزاران خانواده ای که عزیزانشون رو به خاطر ماشین های بیکیفیت ایرانی تو جاده ها از دست دادن.
- تسلیت به همه ایرانی هایی که نماینده مجلسشون به خاطر اینکه یک سفر آلمان بره رفت سفارت آلمان و با خفت انگشت نگاری شد.
- تسلیت به پدرانی که حقوقشون چند درصد زیاد شد اما قیمت لوازم جهیزیه چندصد درصد.
پاسخ ها
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
ببخشید این آقا یادش رفته به خانواده شهدا مخصوصا شهدای هسته ای تسلیت بگه
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
4
کار بسیاربی فکرانه ایست حیثیت مقتدرانه 34 ساله ایران زیر سوال رفت و ذشمنان جری و پررو شدند وزین پس هر روز یرای ما یک بمبولی درست می کنند ما خوش خیالانه فکر می کنیم لبخند بزنیم آنها کوتاه میایند و خوش به حال ما میشه .زهی خیال باطل..........."
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
1
من نه موافقم نه مخالف؛ چون واقعاً نمیدونم نهایتاً به نفع ماست یا به ضرر ما. انشالا که به نفع ما باشه.
اما به نظر من مهم اینه که ما دانش غنی سازی 20% رو داریم. با اجرای توافقنامه ژنو دانش ما از بین نمیره.
از طرف دیگه که یاد شهدای هسته ای و خانواده هاشون میفتم، دوست ندارم غنی سازی 20% متوقف بشه.
خدایا خودت راه درست رو بهمون نشون بده...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق.... حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
4
1
جواب ناشناس ملت در 24 خرداد به برنامه روشن روحانی در باره رفع تحریمها رای داد پس برای شما میزان رای ملت نیست!!!!!!!!؟ دیگر انتخابات برگزار نکنید که جنبه دموکراسی راندارید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حرف دل ملت را زدی با تشکر
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مردم گول بعضی حرفها را خوردند به خود بیایید
مبتدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
1
مگه در راس این کشور یه رهبر دانا وباتدبیر نداریم که فرمود برا رفع شر شیطان در بعضی چیز ها با آن مذاکذه می کنیم پس اگه مگیع رهبرید وبه منافع خودتان فکر نمیکنید چرا مغلگه میکنید وهر روز با مگرح کردن حرفهای بیمورد باز.........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
4
این غنی سازی 5درصد فقط کار فریبانه امریکا است ایران باید غنی سازی را افزایش دهد تا به درصدهای بالایی برسد دران زمان کشورهای غربی مجبور غنی سازی بالاتر را از ایران قبول کنند در ازای خواسته هایشان وگرنه بعد از 6 ماه دیگه حتما به غنی سازی 5 در صد هم راضی نمی شوند و به قطع کامل غنی سازی راضی می شوند.
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
2
واقعا هولوکاست هسته ای و... می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق .... حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
مصیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
4
دوستان میگن آقای روحانی جلوی گرانی هارو گرفته!!! پس چرا ما نمی بینیم؟؟؟ کجا جلوی گرونی ها گرفته شده؟؟؟ تازه قراره بنزین1100 تومان بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
اون مصوبه مجلسهدر برنامه پنج ساله حتما" تازه اخبار را پیگیری میکنی
ali
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
زمان احمدی نژاد مجلس نداشتیم همه چیز دست خودش بود رو را برم سنگ پاست کم توجیه کنید
لیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
1
4
نباید غنی سازی متوقف متشد!نباید زحمات این چند ساله بباد می رفت!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق ...حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
شاه قاجار:نفت بوی بدی میده همون بهتر که مال انگلیسیها باشه!!!دولت تدبیر و امید:ما نیاز به غنی سازی 20درصد نداریم!!! اگر بهلول از این حرف محجورانه بمیره نباید اونو سرزنش کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
عزای ملت زمانی است که کشورهای همسایه از منابع نفتی مشترک استفاده کنند ولی ما به علت تحریم استفاده نکنیم
?.....
عزای ملت زمانی است که دائم خجالت خانواده خود را بکشند ولی عده ای اختلاسهای میلیاردی بکنند !!؟ کارتهای هدیه از پول داروی بیمه شده گان بدهند!!!
عزای عمومی زمانی است که به علت فقر وگرانی مردم .... دلسرد شوند وحجاب و.. روز به روز بدتر شود
راستی آقایان با بصیرت آیا فرموده رهبر انقلاب دم انتخابات اخیر یادتان رفته که به خاطر مسائل فوق .... حتی کسانی که انقلاب را قبول ندارند یا انتقاد دارند شرکت کنند چرا !!!؟؟
عزت ایران زمانی از بین رفت که به نام دولت پاک اختلاسهای میلیاردی شد و...
جون شهدای هسته ای را پیراهن عثمان کرده اید ای کاسبان تحریم ودلالان دلارو...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
مساله ما با غرب تعلیق غنی سازی 20 درصد نیست این سئوال اساسا درست نیست مساله انها با ما استقلال کشور است .اشتباه فکر می کنند عده ای که مشکل غرب با ما را به موضوع هسته ای مربوط می کنند .کل تاسیسات هسته ای را پلمپ کنید باز هم انها دست بردار نیستند . انها کشوری مستقل مثل ایران که در زمین انها و طبق میل انها رفتار نکند را قبول ندارند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
اگر غرب به همين پنج درصد رضايت دهد خوب است اما تجربه ثابت كرده اگر ما يك قدم عقب نشيني كنيم آنها صد قدم جلو ميآيند -
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
3
1
شما در زمینه های دیگر کوتاهی کنید ونفت ما را در منابع نفتی مشترک عربها تمام کنند که انرژی هسته ای می خواهیم ...نفت ... ولی حالانصف هم کمتر شده وفقط تحریم باعث آن است و.. برای چند کیلو کیک زرد و...!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آفرین مگر ....که تفکر کنند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
4
1
قبل از انتخابات ریاست جمهوری مردم یده کاندیداها را شنیدند وبه ایده اقای روحانی رای دادند احترام به رای مردم احترام به شعور مردم است پس حرف روحانی حرف اکثریت مردم ایران است ما تا پای جان از رای خودمان دفاع میکنیم اون کسی که از شعب ابیطالب حرف میزنه باید بگم در شعب ابیطالب اوضاع اقتصادی همه یکسان بود ولی الان در کشور ما عده ی قلیلی در کاخهای ابوسفیانی بسر میبرند واکثریت درشعب ابیطالب هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
آفرین بر سخنان زیبایت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
2
0
چرا نظر من در مورد شعب ابیطالب چاپ نشد ؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
1
لطف کن تو بگو 20 درصد چیه
علیزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
هر قدمی که ما عقب می گذاریم دشمن یک قدم جلوتر می آید موافق تعلیق نیستم
رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
3
ماباید به شهدای هسته ای ودردودل خانواده محترم آنها احترام بگذاریم،اگر آنهاراضی باشند ما هم راضی هستیم و قطعا تعلیق نا گفته های زیادی دارد
علیزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
هر قدمی که ما عقب می گذاریم دشمن یک قدم جلوتر می آید موافق تعلیق نیستم
کریم آچاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
3
1
120میلیارد دلار برای انرژی هسته ای هزینه کردیم نتیجه ای جز تحریم فقر وبیکاری نداشت بااین پول حاقل 100نیروگاه حرارتی ساخته میشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
حرف حق برای برخی دلال تلخه!!!!!!!!!!!؟
سرباز ولايت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
3
8 سال زحمت دولتهاي نهم و دهم را دولت يازدهم به صورت تدريجي و لاكپشتي بباد داد و همان حرف فتنه گران شد كه ...!!!!!!!!!اما مردم با ولايتند تا دستور آقا چي باشه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
3
1
ملت که خیلی خوشحال شدند ولی کاسبهای بی انصاف نه عزا گرفتند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
1
چند هفته پیش برخی از نمایندگان مجلس از تهیه طرحی خبر داده‌اند و آنگونه که ادعا می‌کنند، تصمیم دارند در فرآیند آن نظارت جدی بر عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای صورت بگیرد و اخیرا هم یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرده است که به پیشنهاد هیات‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تیم ناظر مجلس بر اجرای توافق ژنو تشکیل خواهد شد.

در حالی که این خبر دو روز پیش بیان شد اما این طرح کنار گذاشته شده است. چنین طرحی بعید به نظر می‌رسید که بتواند در صحن علنی شود و بتواند از مجلس رای بگیرد و به مرحله اجرایی برسد. طرح نظارت بر عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اهمیت سیاسی نداشت و در حد صحبت‌های تبلیغاتی باقی ماند. این طرح توسط کمیسیون امنیت ملی مطرح شده بود.

می‌توان گفت این کمیسیون نسبت به دیگر کمیسیون‌ها تاثیرگذاری بیشتری دارد اما به تنهایی تصمیم‌گیرنده و قانونگذار نیست. سوال اصلی از نمایندگان تندرو این است که چه کسی باید هزینه شعارهای آنان را پرداخت کند؟ باید از مردم سوال شود آیا حاضر هستند هزینه‌های تصمیمات تندروانه این افراد را متحمل شوند؟ سران نظام اجازه نخواهند داد که هر فرد و نهادی به بحث مذاکرات ورود پیدا کند؛ در غیر این صورت برای عملی شدن خواسته این افراد باید یک وزارت خارجه عمومی تشکیل داد تا همگان بتوانند اظهار نظر و نظارت داشته باشند.

گروهی که به دنبال تصویب این طرح بودند در نیمه راه علامت‌هایی را دریافت کردند و خود از تصمیمی که گرفته‌اند منصرف شدند. کارشکنی در رابطه با مذاکرات هسته‌ای انگیزه‌های متفاوتی را همراه خود دارد. عده‌ای با این دید اشتباه که می‌توانند چاقوی طرف ایران را در مذاکرات تیزتر کنند به رفتارهای نامعقول دست می‌زنند و فضای تبلیغاتی خیلی شدیدی را علیه دولت رقم می‌زنند. عده‌ای دیگر هستند که در آرامش فرا رسیده متضرر شده‌اند و ترجیح می‌دهند در شرایط بحرانی قرار داشته باشیم تا به راحتی بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

این دسته در یک فضای شفاف اقتصادی که فروش نفت و معاملات اقتصادی به روشنی صورت می‌گیرد، نفع کمتری خواهند برد. دسته‌ای از افراد به فضای پر تنش و التهاب عادت کرده‌اند و نمی‌توانند نقش عادی جهانی برای ایران را متصور باشند و این شرایط برایشان غیر قابل تحمل است. با وجود تمامی این شرایط اما اراده سران نظام برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و دستیابی به موقعیت مناسب جهانی بسیار جدی‌تر از آن است که با صحبت‌های پراکنده بتوان در این اراده خللی وارد کرد.

حسادت، عنصر بسیار مهمی در سیاست کشور ما محسوب می‌شود. زمانی که دو گروه مخالف و رقیب روبه‌روی یکدیگر قرار بگیرند حتی با بدیهیاتی که از جانب طرف روبه‌رو بیان شود به مخالفت می‌پردازند و زمانی که به این نتیجه برسند که رقیبشان به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده تاب و تحمل موفقیت وی را ندارند.

افرادی که 8 سال مذاکرات را پیش بردند و اکنون بیان می‌کنند که ما هزینه‌های زیادی را در مذاکرات پرداخت کرده‌ایم و در قبال آن چیزی به دست نیاورده‌ایم باید پاسخگو باشند که با سیاست‌های خود ما را به کجا رسانده‌اند؟

نکته بسیار مهم این است که ما برای پیگیری برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم. آنچه سبب حساسیت بر برنامه‌های هسته‌ای ما بود ذخایر غنی شده بود که تصمیم بر آن شد از آنها به عنوان سوخت نیروگاه استفاده شود. غنی‌سازی و استفاده از فناوری هسته‌ای برای مردم و آرامش آنهاست نیازی نیست به ذخیره پرداخت. غنی‌سازی اورانیوم باید در جهت حل مشکلات مردم ایران به کار گرفته شود و باید گفت که در این مذاکرات سر سوزنی از اصل‌هایی که نظام به آنها پایبند است، دور نشده‌ایم.
پاسخ ها
دانشجو
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
جناب ناشناس،خودت به آنچه که در قسمت آخر متن نوشتی فکر کردی؟ما هیچ چیز از دست ندادیم؟ما سر سوزنی از اصولمان دور نشدیم؟پس این همه شعف و شادی و گستاخی دشمن که در کلامشان هویداست نشانه چیست؟پناه به خدا از جهل مرکب!!!
بصیرت و عبرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
در کربلا زمانی تحریم آب بر داشته شد که سر امام حسین(ع)بر سر نیزه !!!پیکر مبارکش زیر سم اسبان لگدکوب!!! و اهل بیت او به اسارت در آمده بودند.!!! هیهات من الذله.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
2
اگر ما به آرمان های انقلاب اسلامی پای بند باشیم،مسلما استکبار جهانی هرگز دست از دشمنی با ما بر نخواهد داشت و برای شکست ما از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد کرد.ما باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم.رموز پیروزی انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی را فرموش نکنیم.( ایمان به خدا،وحدت و پیروی از رهبری)همگی قدر این فرصت بی نظیر تاریخی برای احیای فرهنگ و تمدن اسلامی را بدانیم،مبادا یادگاری زشت و ناپسند از ما برای آیندگان در تاریخ بماند.آیا در سراسر تاریخ با شکوه اسلام هیچ کجا به جز ایمان به خدا، شاهد امید و دلبستگی به دشمنان اسلام بوده ایم؟ ایران اسلامی دارای منابع بزرگ اقتصادی می باشد.ما اگر از منابع خود درست استفاده کرده بودیم،اگر امروز شاهد وضعیبت ایده آل نبودیم، شاهد این وضعییت اسف بار اقتصادی هم نبودیم.وضعیت موجود ناشی از کمبود منابع اقتصادی نیست که بتوان با جذب سرمایه های خارجی و لغو تحریم های ظالمانه آن را جبران کرد.وضعییت موجود ناشی از عدم استفاده ی درست از منابع و امکانات است.این اقتصاد بیمار ناشی از بهره برداری های غیر صحیح و غیر علمی از منابع است.مگر اقتصادهای بزرگ دنیا توانایی این همه اختلاس و رانت خواری و... را دارند که ما داشته باشیم.ما اگر از درون درست عمل کنیم نه باید از تهدیدهای دیگران بیم داشته باشیم ونه باید به کمک آنان امید وار.
منطق بندگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
4
جناب آقای روحانی ریاست دولت تدبیر و امید :آیا منطقی است از آمریکا که قاتل جان ماست طلب نان کنیم !!!؟مگر روزی بندگان خدا در دست او نیست؟بترسیم از آن روزی که بواسطه تسلیم مقابل شیطان مورد تحریم الهی فرار بگیریم!!!
محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
4
باز هم اشتباه بزرگي در تاريخ جهان توسط سياست مردان ايران دارد ثبت مي شود
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
3
باسلام و صلوات به روح پرفتوح امام خمینی(ره) وهمچنین مقام معظم رهبری که هیچگاه جلوی مشکلات و سختی ها کمر خم نکردند.توقف غنای بالای 5درصد یعنی پشت کردن به آرمانهای انقلابی وشهدای هسته ای.مصطفا جان یادت بخیر در نطنز چه عرق هاریختی
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
2
سلام
یک:
... فَبَشِّرْ عِبَادِ
الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ...

پس بندگان مرا بشارت ده
هـمـانـهـايـى را كـه بـه هر سخنى گوش مى دهند پس بهترين آن را پيروى مى كنند، آنان هستند كه خدا هدايتشان كرده و آنان هستند صاحبان خرد.

سوره زمر آیات 17 و 18

من نظر اکثر دوستان را خواندم، لطفا شما هم نظر من را بخوانید و حتما نظر بدهید، میخوانم و استفاده میکنم و پاسخ می دهم.
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
2
سلام
یک:
... فَبَشِّرْ عِبَادِ
الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ ...

پس بندگان مرا بشارت ده
هـمـانـهـايـى را كـه بـه هر سخنى گوش مى دهند پس بهترين آن را پيروى مى كنند، آنان هستند كه خدا هدايتشان كرده و آنان هستند صاحبان خرد.

سوره زمر آیات 17 و 18

من نظر اکثر دوستان را خواندم، لطفا شما هم نظر من را بخوانید و حتما نظر بدهید، میخوانم و استفاده میکنم و پاسخ می دهم.
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
6
دو:
العِلمُ سُلطانٌ ، مَن وَجَدَهُ صالَ بِهِ، ومَن لَم يَجِدهُ صيلَ عَلَيهِ.
ترجمه:
امام علی(علیه‌السلام) فرمودند: دانش، سلطنت و قدرت است، هر كه آن را بيابد با آن يورش برد و هر كه آن را از دست بدهد بر او يورش برند.

-------------------------------------
و اما نظر خودم تا اینجا! :
به نظر من از 3 جهت باید به مساله هسته ای نگاه کرد:
1- از نظر علمی، هم خودش خیلی موضوع علمی مهمی است و هم نمادی از پیشرفت و توسعه علمی شده است و بنابراین در پیشرفت عمومی علم و روحیه علمی کشور موثره و شدت و ضعفش اثر زیادی دارد.
2- از نظر کاربردی، ارتباط مستقیم با مساله مهم انرژی دارد که نیازی به توضیح برای دوستان عزیز نیست چون همه می دانیم که چالش کنونی و خصوصا چند سال آینده جهان بر سر انرژی خواهد بود.
3- از نظر سیاسی، اگر به دو مورد قبل توجه داشته باشیم براحتی می فهمیم که باید برای مساله هسته ای سیاستگذاری کلان داشته باشیم و به آن اهمیت بدهیم نه بشود یک ابزار سیاسی.


خلاصه» نظرم:
من نمی دونم کسی که متن منو می خونه وضع مالیش چوریه اما:
گاهی اوقات پیش میاد که واقعا پول نداری و پول هم لازم داری اما به خودت اجازه نمی دی از کسی درخواست کنی یا معذرت می خوام گدایی کنی. عزت خیلی ارزش داره. این مثال ساده اش بود. لازم نیست توضیح بدم. عزت یه چیز زاتیه... همه درکش میکنیم
من هم دوست داشتم بیشتر درس بخوان تا اینکه الان اینقدر سختی بکشم برای کار کردن، اما
اما
ذلت خیلی از این وضعیت سخت تره.
پاسخ ها
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
آقا کوروش احسنت،متن مستدل و صادقانه ای را نوشته ای.تائیدیه سخنانت همان آیه قرآن و حدیث حضرت امام علی(ع)میباشد.بله قطعا و یقینا علم قدرت میآورد و امام خامنه ای نیز چندی پیش در جمع دانشگاهیان بر این امر تاکید نمودند.آمریکا هم این را میداند چرا که با این علم قدرت پیدا کرده و بواسطه خوی شیطانی و استکباریش میخواهد مانع دستیابی ایران به علوم روز از جمله فن آوری هسته ای شود ،اما زهی خیال باطل چرا که پیامبر اعظم(ص)در حدیث نبوی فرموده اند:علم اگر در ثریا هم باشد مردانی از فارس به آن دست پیدا خواهند کرد.البته این مذاکرات هسته ای و مباحث حاشیه ای آن نیز میگذرد و مفید فایده آنکه ما باطن شیطانی دشمنان خود را بیشتر شناخته و دست جریان اسلام آمریکای و سازشکار و مرعوب دشمن در داخل برای مردم بیشتر رو شده و زمینه و شرایط برای خدمت افراد عالم ، با ایمان ، صادق ،بی ادعا و سختکوش همچون شهدای هسته ای مهیا و آماده میگردد.باید با بصیرت گوش به اوامر ولایت فقیه داشته باشیم.انشاالله که مؤید و موفق باشید.التماس دعا.
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
درود بر شما دوست عزیز
به نظر من عزت باشه، همه ی چیزهای دیگه هم میان، اما اگه عزت نباشه هر چیزی هم که بیاد هم بی ارزشه و هم زود به باد میره.
الکی نیست که ما ایرانیان عادت داریم میگیم:

عزت زیاد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
2
شدمنده ولي ظاهرا كلا تعطيل هستي شما. از مغزت استفاده كن حيفه دست نخورده بمونه.
جوابتون رو با چند سوال بدم :
بنا به نص صريح قرآن پيامبر علم غيب داشت. از طرفي در برخي از جنگ ها پيامبر شكست مي خورد. پس چرا پيامبر دستور شركت در اين جنگ هاي رو ميداد؟
يا چرا امام حسين كه نتيجه را مي دانست قيام كرد؟
يا چرا امام علي انتقام حضرت زهرا را از عمر نگرفت؟
يا چرا پيامبر در مورد شكنجه سميه كه به شديدترين وجه به صورت علني در بين مردم شكنجه مي شد فقط مي نگريست و كاري نمي كرد؟
يا چرا قطع نامه 598 را امام خميني پذيرفت؟
دوست عزيز مطرح كردن شبه اون هم اين قدر آبكي كار ساده اي هست.
رهبر هم با توجه به شرايط تصميم ميگيره. اگه قرار بود رهبر براي هر خرابكاري آقايون دست بلند ميكرد ديگه حرف ايشون براي كسي خريدار نداشت در اينصورت اونجايي هم كه صحبت ايشون بايد موثر باشه(مثل فتنه 88) اثربخشي خودش رو از دست ميده.
رهبر مي خواد كه مردم به اين نتيجه برسند كه از دست اين ها هيچي بر نمياد، سازش جايي در نظام نداره.
در يك جمله: مردم بايد متوجه بشوند تنها گفتمان مطلوب براي اين نظام امام زماني فقط و فقط گقتمان مقاومت وپايداري هست. مردم بايد به اين نتيجه برسند نه رهبر
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
6
من موافق نــــــــیستـم. چون یاد گرفته ام وقتی به سختی و تنگنا میخورم التماس نکنم. باز هم تلاش خودمو بکنم.
بابا اونا دارن میگن گزینه نظامی ما چی میگیم؟؟

ضمنا، چند مدت پیش امریکا اعلام کرد که می خواد انبار های سلاح های هسته ایش رو مجهز تر و جدید تر کنه، حالا همین آمریکا اومده به ما میگه شما نباید بمب هسته ای بسازید.
من خودمو میکشم، قربونت برم، آمریکا خودش بمب داره استفاده هم کرده که هیچ به روزشون هم میکنه و فروش هم میکنه( به اسرائیل و...) بعد اومده از حقوق هسته ای ما حرف میزنه، الان خودکشی می کنم
خوب آمریکا میگه چون کارش این چیزاست، چون با غول های رسانه ایش مردم کشورها رو فریب میده اما ما چرا یه خورده فکر نمکنیم
مگه آمریکا چه صلاحیتی داره که بخواد تعیین تکلیف کنه.
بابا بزنه بکشه غارتمون کنه تحریممون کنه بهتر از اینه که ... کنه!
بابا هر چی هم سختی بکشیم بهتر از اینه که جلوی کسی که داره به گزینه نظامی تحدید میکنه کم بیاریم.
من آخرش خودمو میکشم از بس حرص میخورم اما شما بدونید که خدا به کسی عزت و قدرت واقعی میده که صبر کنه، بر مشکلات نقطه
الان تو کارهای ساده مثل درس، مثل نون حلال و ... اگر سختی بکشی و صبر کنی بر مشکلات، انوقته که به نتیجه شیرین موفقیت و سربلندی میرسی نه اینکه...

یه خورده فکر کنید، خداییشش یه کم فکر کنید.

آقا من دارم می میرم.
راستی یه چیزی هم بگم، پول این کافینتو ندارم بدم، شما بدید که اون دنیا گردنم نباشه
حلالم کنید
فاتحه
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
2
0
به شدت موافقم مشروط به انجام تعهدات طرف مقابل به امید موفقیت دولت تدبیر و امید و دکتر ظریف قهرمان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
5
- تسلیت به همه خانواده بیماران سرطانی که به خاطر تحریم دارو دستشون نرسید یا اونقدر گرون شد که نتونستن بخرن یا به خاطر داروهای بیهوشی تقلبی چینی فوت کردن،
و تبریک به اوناییشون که
عزتشونو حفظ کردند و داد زدند که چرا ایران خودش دارو نسازه که بخواد وارد کنه که یه روز تقلبی دربیاد و یه روز تحریم کنند.
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
3
0
بلی ، کاربسیارخوبی بود . حکومت نمی تواند به خاطردست یافتن به تکنولوژی مخرب هسته ای ملت را به فقر بکشاند !!!!!!!
پاسخ ها
مردم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
جناب حیدری همانی را میگویی که سخنگوی کاخ سفید میگوید البته ایشان بابت حرفش حقوق میگیرد اما شما!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
4
...من نمردم هنوز!!!
خاک بر سر اونی که گفت ایرانی ها نمی تونن آفتابه بسازن
و اما کاش الان بود و پیشرفت ها رو میدید.
اصلا هیچ پیشرفتی هم نکردیم، اما خداییشش آفتابه می تونیم بسازیم دیگه الان ، نمی تونیم؟؟ اما عقبیم و هنوز تو پراید گیر کردیدم. چون در زمان طاغوت مسئولین ما اینطوری حرف میزدند و روحیه می دادند!!!!!
حالا هم خاک بر سر کسی که بگه ایران نمی تونه انرژی هسته ای داشته باشه یا درصد پایینشو داشته باشه چون اگه الان اینو بپذیریم ممکنه که بهش هم برسیم اما باز عقب می مونیم، پس الان دیگه بسه دیگه گول این حرفها رو نمی خوریم
تازشم امام بهمون خوب یاد داده که "ما می توانیم"

بابا الان خودم می کشم دیگه مطمئن باشید، اگه می خواهیم کار سیاسی کنیم اگه تعلیق را بپذیریم اگه حتی اکه می خواهیم ذلت را هم بپذیریم اگه می خواهیم گدایی کنیم بکنیم اما نگید نمی تونیم
مثلا بگید ما میتونیم غنی سازی بالای 100 درصد!! هم بکنیم اما جون این شیطان بزرگ و بقیه گیر دادن پس ما فعلا برای دفع شرشون 5 درصد بیشتر غنی سازی نمی کنیم، نگید نمیتونیم چون اگه حتی الان هم نتونیم اینطوری که حرف بزنیم دیگه واقعا نمی تونیم و نگید چون من خودمو میکشم.
نگو: حالا ما که نمی توانیم ایمنی یک پراید را تامین کنیم با انرژی هسته ای چکار داریم!!!!!!!!؟ " نگوووو

ما می تونیم اما چون دیر شروع کردیم عقیبم. البته اگه تا اون موقع من از حرص خوردنهام نمرده باشم یا تو این ماشین پراید بلا سرم نیومده باشه.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
3
0
مخالف ها بی خود بار گناهتون رو بیشتر نکنین آقای روحانی عزیز خودشون میدونن چکار کنن کارشون رو بلدن شما لازم نیست نگران خانواده شهدا باشین نگران کارنامه اعمالتون باشین بهتره
پاسخ ها
بهلول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
این حرف از یک ایرانی با غیرت و با هوش بعیده،آقای روحانی یک بار در مذاکرات هسته ای قبلی امتحان خوبی پس ندادند ،هم تأسیسات هسته ای پلمب شد هم مسئولین و مردم ایران تحقیر شدند و هیچ چیز بدست نیاوردیم.انسان نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود. عقل حکم میکند که هوشیار باشیم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
3
سلام درمقابل دشمن هرقدمی که به عقب برداریم دشمن 5قدم بجلو میایدبایددرمقابل دشمن مخصوصا امریکای جنایتکار ایستاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
3
0
ما که نمیتونیم نفتمونو درست تفکیک کنیم و دیگر منابع طبیعی رو چی به غنی سازی و شکافتن اتم
مظفر کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
2
اقای روحانی32سال است که تحریمیم اما همیشه خدا کمک کرده کوتاه نیا جواب کری بی دین رادوچندان بده چرا اورانازمکنی غنی سازی 20درصدرا تعلیق نکنیدانهایی که نق مزنن مرفهین بی دردند حزب الله پشتیبانیت کرده ومیکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
2
0
بله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
1
وادادگی دولت مردان منجر به این افتضاوسرافکندگی برای ملت گردید خدالعنت به خاینین خون شهدای هسته ای
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
2
توافق ژنو به اين شكل قابل نيست اما چرا استكبار تن به اين توافق داد. دليل دارد. 1 - مقاومت تيم هسته اي در 8 سال گذشته از حق حقوق ملت . 2- اعمال عدم نفوذ دشمن به تيم هسته اي در گذشته . 3- چرا توافق شد فروش حق ملت به دشمن براي رسيدن به مقاصد سياسي ورسيدن به قدرت وفريبكاري و سياه نمايي وضعيت موجود كشور و عدم گندم در سيلو و عدم موجودي در خزانه و خطر جنگ و ووووو اخر كلاه گذاشتن برسر مردم اميدوارم انهايكه در خوابند بيدارشود.
یک جانباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
2
اگر عمدا مانع رسیدن عوامل حیاتی همچون آب ، نور ،خاک و هوا به یک نهال در حال رشد شویم ، نمیتوانیم ادعا کنیم که آن گیاه زنده و در حال رشد است.این مثل همانند برخورد دولت تدبیر و امید!!!با فن آوری هسته ای میباشد، چرا که زمانی که دولت دانشمندان دلسوز و متعهد هسته ای را همچون دکتر عباسی و همکاران شهید احمدی روشن و... را از کار اخراج نموده و یا به تعلیق غنی سازی و بستن تأسیسات اراک ،فردو ،نطنز و موارد دیگر تن میدهد هیچ آدم عاقلی نمیتواند ادعا نماید که ما دارای فن آوری هسته ای هستیم.آمریکا که دشمن است و خواهان برچیدن و اسقاط مراکز هسته ای ما و در این راه تلاش خود را میکند .آقای روحانی شما موضع خود را صریح و عملی بیان نمایید . گر چه ده سال قبل با پلمب هسته ای اعلام موضع نمودی !!! چه دستاوردی داشتی چز تهدید به حمله نظامی دشمن!!! انشاالله که درس عبرت گرفته باشی . ما دوست داریم مردم در آینده نام شما را به نیکویی ببرند نه اینکه همانند برخی افراد !!!! ملت به هیچ مسئولی چک سفید امضاء نداده است.
علی یسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
1
باید بر اساس منافع بلند مدت عمل کنیم اگر تعلیق کردن مانع تحریم بیشتر و باعث ارزش پولی ملی ما شود بهتر خواهد بود ولی اگر بحث فشار تحریم و تسلیم شدن و ذلت مطرح باشد که امریکایی الان مطرح می کنند نباید کوتاه آمد .
arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
2
مخالف تعلیق هستم. تفاهم نامه ژنو روی قراردادترکمنچای را سفید کرد. هيچوقت دشمن برای ما دلش نسوخته و صرفا بدنبال حذف جمهوری اسلامی و و اصل ولایت فقیه میباشد .چون عمود خیمه شیعه است.پس به هوش وگوش باشیم تا با مکر و دروغگویی وادادگان داخلی و دل سپردگان غرب به بی راهه نریم.دهه 70 یادتان هست که مسلمانان بوسنی فقط بخاطر نام اسلام چطور بطرز وحشیانه ای توسط غربیها قتل عام شدند.اینها اگر از دستشان برای ایران رابه خاک یکسان میکنند که البته به لطف خدا و به حرمت خون شهدا انشاالله این آرزو رو به گور خواهند برد . والعاقبه للمتقین .
arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
3
مخالف تعلیق هستم. تفاهم نامه ژنو روی قراردادترکمنچای را سفید کرد. هيچوقت دشمن برای ما دلش نسوخته و صرفا بدنبال حذف جمهوری اسلامی و و اصل ولایت فقیه میباشد .چون عمود خیمه شیعه است.پس به هوش وگوش باشیم تا با مکر و دروغگویی وادادگان داخلی و دل سپردگان غرب به بی راهه نریم.دهه 70 یادتان هست که مسلمانان بوسنی فقط بخاطر نام اسلام چطور بطرز وحشیانه ای توسط غربیها قتل عام شدند.اینها اگر از دستشان برای ایران رابه خاک یکسان میکنند که البته به لطف خدا و به حرمت خون شهدا انشاالله این آرزو رو به گور خواهند برد . والعاقبه للمتقین .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
3
0
همه ملت با شما هم نظرن شما که ککتون نمیگزه معنی جیب خالی مریض بدحال جوون بیکار رو حتما می فهمید؟؟؟ خدایابه دادمون برس کم مونده بریم گدایی کیه که به فکر مردم باشه کیییییییی؟ ...تو رو خدا یه جوری حلش کنین بعدش به مشکلات مردم برسید امام علی فرمودند فقر ریشه همه بدبختی هاست کو گوش شنوا ؟؟؟/منتظرم چاپش کنی جوان
پاسخ ها
آشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
جناب ناشناس:وجود مشکلات را کسی انکار نمیکند،اما ما پیشرفتهای بسیاری نیز داشته ایم حتی در خصوص وضع اقتصادی مردم نسبت به سالیان قبل ، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای رفع مشکلات باید به قدرت داخلی متکی بود نه اینکه به گدایی آمریکا برویم آمریکا خود بدهکارترین کشور دنیاست همه ما شیعه حضرت امام علی(ع) هستیم و شیعه عزتمند است باید دست بر زانوی خود گذاشته و مردانه کار و تلاش کنیم. آمریکا قاتل جان ماست چگونه نان خود را از او طلب کنیم؟مردم آمریکا هم از وضع بد اقتصادی به تنگ آمده اند جنبش 99درصد وال استریت در آمریکا گرچه سر کوب شد اما آتش زیر خاکستر است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
4
اگر پيشرفت هاي هسته اي دولت نهم و دهم نبود آقايان خداي ديپلماسي چه چيزي را ميخواستند به باد دهند نا اين مثلا زلزله ديپلماتيك را بيافرينند .
ظاهرآ خداوند اگر چيزي را از كسي دريغ كند به جايش چيز ديگري ميدهد .مانند اينكه از اين به اصطلاح طرفداران دولت يازدهم همانند پدر خوانده شان (رهبر فتنه ٨٨) ...را دريغ فرموده و در عوض چهار برابر زبان و ده برابر رو عنايت كرده است .


آنهايي كه دلشان را به لطف مستكبران جهاني خوش كرده اند و توكل به خدا و ايمان به ملت را فراموش كرده اند بدانند كه مستكبران هميشه بهانه براي مقابله و دشمني با مسلمين و مستضعفين را دارند و حتي زماني هم خواهد رسيد كه به نفس كشيدن مسلمانان هم معترض خواهند شد و به اين بهانه هم ما را تحريم خواهند كرد .
بدانيد كه با اينان بايد به زبان خودشان صحبت كرد .
اين مستكبرين را فقط بايد با توسعه علم و فن آوري و تقويت قدرت ملي و وحدت ملتهاي مسلمان مقابله كرد .
همانطور كه بارها ديده و تجربه كرده ايم مستكبرين آنقدر پررو و بي حيا هستند كه مصداق ضرب المثل ( به مرده اكر رو بدي .... به كفن اش) هستند.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
2
چون از محتواي مذاكرات اخباري منتشر نشده واز طرفي درشت گويي مقامات امريكا بعد از دولت اقاي روحاني بيشتر شده اين احتمال ميرود ديپلماسي جديد كارساز نبوده ونگران نتيجه مذاكرات هستيم لذا بنده موافق كاهش غني سازي نيستم
arash
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
2
مخالف تعلیق هستم. تفاهم نامه ژنو روی قراردادترکمنچای را سفید کرد. هيچوقت دشمن برای ما دلش نسوخته و صرفا بدنبال حذف جمهوری اسلامی و و اصل ولایت فقیه میباشد .چون عمود خیمه شیعه است.پس به هوش وگوش باشیم تا با مکر و دروغگویی وادادگان داخلی و دل سپردگان غرب به بی راهه نریم.دهه 70 یادتان هست که مسلمانان بوسنی فقط بخاطر نام اسلام چطور بطرز وحشیانه ای توسط غربیها قتل عام شدند.اینها اگر از دستشان برای ایران رابه خاک یکسان میکنند که البته به لطف خدا و به حرمت خون شهدا انشاالله این آرزو رو به گور خواهند برد . والعاقبه للمتقین .
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
1
تعليق ... است تنها راه مقاومت است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
1
نه با تعلیق مخالف هستیم تحریمها اثرکمی داشته و...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
0
2
با سلام . این بدترین توافقی بود که اجام شد . چقدر ساده لوحی است که دولتمرد که چه عرض کنم ... از تحریم می ترسند . مگر با همین تحریم ها نبود که کشور پیشرفت چشم گیری کرد . ای که لباس پیغمبر وروحانیت بر تن کرده ای و با خنده های معنا دارت کشور را داری به ... من نمی دانمکه فردای .... خدا هدایتت کند . ..
مرتضی خاکپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
0
1
...

«نشان» دولتی چیست و به چه کسی تعلق می‌گیرد؟

...

1- نشان دولتی

2- کارت شناسایی

3- مستمری حقوق

به رزمندگان و جانبازان زیر 25 ٪ نمی دهند . و این البته که فقط در ایران است ؟!
قدرت و ثروت را که صاحب شدید و به رزمندگان و جانبازان زیر 25 ٪ مستمری حقوق و معیشت نمی دهید .
این افتخار جنگیدن در جبهه و نجات ایران و اسلام را که نمی توانید از رزمندگان و جانبازان زیر 25 ٪ بگیرید .
البته می توانید برای خودتان هم سابقه ای درست کنید . می توانید ؟!
رزمندگان فراموش شدگان جنگ .
...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
0
1
به هیچ عنوان یادم می آید که امام می گفت هر موقع رسانه های خارجی با شما مقابله کردند بدانید کارتان درست است همین که تمام دولتهای زورگو مخالف غنی سازی ایران هستند معلوم است که اینکار بسیار کار درستی می باشد . کمااینکه غنی سازی پایه پیشرفت در اکثر علوم و قدرت گرفتن کشور در آینده ای نزدیک است دریغا که ما همیشه منفعت آنی را می طلبیم
من مخالفم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
1
مخالف
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
خیر
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
0
0
سلام وقتی بشنید که تعدادی از دوستان شهید اخراج کرده اند خود دل انسان می سوزد وابراز تاسف دارد به خاطر این تدبیر،
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
1
1
مخالفم
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
واقعا آقایان چه فکر کردند به سال 80برگشتند
این ضلت وخواری را پذیرفتند وخون شهدای
هسته ای چه می شود بیرید از اونا بپرسید که شنده ها را دیدند
مخالف توقف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
1
باز توقف.
باز هم در جا زدن
باز هم ظلم
كنار برويد كار شما نيست تعيين حدود براي ايران
كجايي آرش با تير و كمانت بيا اينجا باز حدود را فراموش كردند
كجايي رستم هنوز يك ديو مانده بيا بگذريم از خان يازدهم
آمريكا لعنت به تو لعنت
ايراني پر وا كن/كه دنيا واست داره طرح قفس ميكشه
همت شریعتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
ما این حق مسلم نظام را که با خون شهداء بدست ]مده است نباید به دست استکبار بسپاریم تا آنها بای ما تضمیم بگیرند و خواهان ادامه غنی سازی تا هر درصدی که نیاز داشته باشیم بوده و هستیم
ناتشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
1
من فقط این را می دانم که دولتمردان فقط دارند به اتحادیه اروپا امتیاز می دهند.
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
1
اولا ما برای گرفتن حق خودمون نباید حق دیگرمون را بدهیم دوما الان مدتی است از تعلیق می گذرد چه مقدار تحریم ها برداشته شده؟ چه مقدار از پول های بلوکه شده به ما پس داده شده؟تاثیرش روی تورم و وضع مردم چی بوده؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار