کد خبر: 628970
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
سردار" سید صادق حسینی"فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام عنوان کرد:
حماسه ی عظیم 9 دی 88 پاسخی کوبنده به هتک حرمت به سیدالشهداء در روز عاشورای حسینی و هتک حرمت به بنیانگذار فقید انقلاب و ولایت فقیه بود که با یک اشاره ی ولی فقیه و با لبیک مردم خلق شد.
روح اله جام سحر


حماسه ی عظیم 9 دی 88 پاسخی کوبنده به هتک حرمت به سیدالشهداء در روز عاشورای حسینی و هتک حرمت به بنیانگذار فقید انقلاب  و ولایت فقیه بود که با یک اشاره ی ولی فقیه و با لبیک مردم خلق شد. حضور با بصیرت و اعتقادی مردم در روز 9 دی ماه 88 باعث شد فتنه و فتنه گری برای همیشه به زباله دان تاریخ برود و آنانی که می اندیشیدند با چند گزارش و تصویر ساختگی وبا آتش زدن چندین سطل زباله ف احساسات مردم را تحریک کرده و آنها را به اصل ولایت فقیه بدبین می کنند و با عملی کردن نقشه های شوم خود ارزشهای انقلابی را به سود خود مصادره می کنند وهمصدا با بیگانگان وخارج نشینهای معاند، مسیر انقلاب را تغییر می دهند برای همیشه به انزوا رفتند.سالروز حماسه ی بصیرتی و انقلابی 9 دی هرساله بعنوان روزی تاریخی و  ارزشمند همانند 22 بهمن 13 آبان که دو انقلاب بزرگ دیگر در ایران بودند گرامی داشته می شود تا بدخواهان بار دیگر فکر براندازی نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران  را از سر بیرون کرده ودیگر بار جرأت فتنه گری به دل راه ندهند.

به همین منظور در حاشیه مراسم گرامیداشت 9 دی گفتگویی با سردار " حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام ترتیب دادیم که در ادامه می خوانیم.

سردار بفرمائید پیام همایش بزرگ 9دی چه بود؟

همایش عظیم 9 دی دو پیام داشت.پیام اول برای فتنه گران داخلی وپیام دوم برای حامیان خارجی و بیگانگانی بود که چشم طمع به انقلاب اسلامی داشتند. در مرحله ی اول ،اتحاد ،یکپارچگی و روح اسلامخواهی برای مردم وگذشتن از تمام هستی خود برای احیای آنچه که قبول داشته وبااعتقاد به آن زندگی می کنند بعنوان ارزشهای اعتقادی که در رأس آنها دین الهی وولایت فقیه است. مردم ولایی وپیرو اهل بیت با راهپیمایی بزرگ واجتماع 9دی به برهم زنندگان آسایش وامنیت واهانت کنندگان به آستان مقدس امام حسین(ع) ونظام جمهوری اسلامی نشان دادند که پایه های این انقلاب سست وشکننده نبوده بلکه با خون شهدای گرانقدر، آبیاری، تنومند و استوار گشته و همانگونه که آرام و صبور هستند اما در باطن پیرو امر ولی فقیه بوده وبا اشاره ایشان مانند سِیلی خروشان به راه خواهند افتاد ونسل و ریشه ی فتنه را برخواهند چید. واین کار را هم کردند. اما در مرحله ی دوم نشان داد، انقلاب اسلامی همچنان الگوی حکومت عدالتخواهی واسلامی مردمی است و مادامی که رهبری انقلاب در رأس امور هستند و مردم در پشت سرآن قرار دارند هیچ کشوری نمی تواند در امور داخلی آن مداخله کرده و قصد فتنه انگیزی داشته باشد.

همانگونه که می دانید بسیجیان درماههای قبل از این حماسه مورد هجمه قرار گرفتند،نقش بسجیان در شکلگیری حماسه 9 دی چی بود؟

بله. بسیجیان حدود 8ماه مظلومانه از نظام دفاع کردند و مورد هجمه ی فتنه گران قرار گرفتند ، خیلی ها شهید شدند ، خانه هایشان به آتش کشیده شد.اما با تحمل سختیها و با به اثبات رساندن مسیر حقخواهی و حقطلبی خود، سرانجام به مصداق آیه ی "...ان الباطل کان ذهوقا" باطل و فتنه را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستادند.وما امروز ثمره ی آن را می بینیم.

حماسه 9 دیماه در ایلام چگونه بود؟

استان مرزی ایلام یکی از مقدمترین جبهه های استکبارستیزی است. وجود مردم ولایت پذیر و عاشق اهل بیت (ع) باعث شده استان ایلام در کشور بعنوان استانی ولایی و کاملا بسیجی شناخته شود و با وجود فاصله ی جغرافیایی تا پایتخت اما پیشانی حرکتهای مردمی عدالتخواهی در پشتیبانی از ولایت فقیه باشد. واین امر در دوران انقلاب اسلامی مصداق بارز دارد و همچنین در دوران سخت دفاع مقدس این استان با مرز طولانی مشترک با کشور عراق، از نخستین استانهایی بود که مورد هجمه ی رژیم بعث قرار گرفت و جانانه مقاومت کرد وشهدای گرانقدری را تقدیم نمود. و در کوران حوادث پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده وبا تقدیم یکی از چند شهید هسته ای کشور(شهید داریوش رضایی نژاد)، افتخار پشتیبانی از نظام در 9 دی را هم در کارنامه خود دارد. و هرسال باشکوهتر از سالهای قبل این حماسه را تکرار و گرامی میدارد.

چرا سران فتنه باوجود ظرفیت عظیم رسانه های داخلی ، با رسانه های بیگانه مصاحبه می کردند و بعضا نمایندگان آنها را در ستادهای مرکزی خود اسکان داده بودند.؟

چون اینها در داخل حرفشان خریدار نداشت ومی دانستند اگر حرفهای آنها در رسانه های داخلی منتشر بشود مردم با آگاهی کامل می دانند که حرفهایشان دروغی بیش نیست لذا با رفتن به سمت رسانه های بیگانه اهداف خاصی دنبال می کردندو آنها خود را نمایندگان و سخنگوهای ملت ایران معرفی می کردند. بنابراین با تأمبن خوراک خبری برای رسانه های معاند و ضد اسلامی عملا درجایی دیگر جبهه گشایی کردند و در موضعی دیگر بر علیه این ملت و انقلاب اسلامی ایستادند و مبارزه کردند. ناگفته نماند یکی از مهمترین ابزارهای فتنه 88 بکارگیری رسانه بود ، رسانه های بیگانه ای که میلیاردها دلار برای مقابله با ارزشها و اعتقادات مردمی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده بودند. رسانه های  بیگانه با صحنه سازی و کشته سازی، مردم را به مقابله با نظام تحریک می کردند اما غافل از اینکه مردم ایران از اصل ولایت فقیه محافظت و پشتیبانی می کنند و برای دفاع از خون شهدا و قیام خونین عاشورا وازبین بردن فتنه گران و هتاکان به حرمت سیدالشهدا(ع) در روزعاشورا به میدان آمدند . و حماسه ی پایدار و ماندگار 9 دی را خلق کردند.البته امروز هم همان شرایط وجود دارد اما دیگر این مسائل فتنه بار و فتنه انگیز خریدار ندارد. و مردم، با بصیرت و آگاهی از لایه های پنهان مقاصد شوم معترضان نظام جمهوری اسلامی اجازه ی عرض اندام به آنها نمی دهند . مردم و جوانان با حضور همیشگی در صحنه های مختلف سیاسی،اجتماعی دشمن و نقشه های شومش را در انزوا قرار داده اندو این حضور رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار