کد خبر: 625578
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
محمد بنا در گفت‌وگو با «جوان آنلاین»
دلم برای خانه کشتی تنگ شده بود. من سال‌ها در این‌جا زندگی کرده ‌ام و شب و روزم را در اینجا گذرانده‌ام اما اکنون با حسی متفاوت نسبت به قبل به خانه کشتی آمده‌ام و می خواهم این‌‎بار موفق‌تر از قبل نیز باشم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از بازگشت مجدد به تیم ملی کشتی فرنگی ايران گفت: در این مدت که از کشتی فرنگی دور بودم خیلی وقت‌ها تصمیم می گرفتم که دیگر به کشتی فکر نکنم اما در نهایت نمی‌توانستم و هر طور که بود از شاگردان یا کشتی خبری را می گرفتم.

وی افزود: دلم برای خانه کشتی تنگ شده بود. من سال‌ها در این‌جا زندگی کرده ‌ام و شب و روزم را در اینجا گذرانده‌ام اما اکنون با حسی متفاوت نسبت به قبل به خانه کشتی آمده‌ام و می خواهم این‌بار موفق‌تر از قبل نیز باشم.



محمد بنا در پاسخ به این سوال که آیا بنا با وجود این همه موفقیت آرزوی دیگری را نیز دارد، خاطرنشان کرد: دوست دارم تا رد سال 2014 عنوان قهرمانی جهان را بدست آورم و شاید این تنها آرزوی من باشد که با کشتی فرنگی بر بام دنیا قرار بگیرم. قهرمانی در جام جهانی برای ما چند بار بدست آمده و این بسیار خوشحال کننده بوده اما اول شدن در مسابقات جهانی آنهم بالاتر از روس‌ها مزه دیگری دارد.

آقای خاص کشتی فرنگی ادامه داد: باید در روزهای آینده و از 23 آذر کارمان را به صورت جدی در خانه کشتی آغاز کنیم و شاگردانم را بار دیگر دور هم جمع کنم تا میزان آمادگی آنها را مشاهده کنم. اردوی اول ما بسیار مهم است و سطح کشتی‌گیران در این اردو مشخص می‌‍شود. من کاری به حواشی موجود ندارم و تنها برای موفقیت کشتی فرنگی بار دیگر بازگشته‌ام.



گفت‌وگو: محسن جعفري

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
0
این بنده خدا که نمی خواست به کشتی برگردد چرا برگشت؟
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
چون کشتی به این مرد نیاز داره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار