کد خبر: 625156
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
مسي هم مانده است كه بايد چه كند. شايد اين بازيگر خلاق تا كنون تا اين حد سرگردان ميان بازي (دو طرف) قرار نگرفته و به اصطلاح فوتبالي درييل نخورده باشد. از اين به بعد بيشتر مي توان شاهد اعتراضاتي بود كه عليه اهانت كنندگان به مسي و ديگران شكل گرفت. اما متاسفانه اين رفتار چهره نامناسبي از ما به ديگران ارائه مي دهد كه بايد مراقب آن بود. ص3323ث

پس از اينكه اعتراض ها به حمله مجازي به لئو مسي بازيگر خوش فكر و با اخلاق تيم ملي آرژانتين و بارساي اسپانيا بالا گرفت، تعداي ديگر در كمپيي تازه به حمايت و عذرخواهي از وي در شبكه هاي اجتماعي پرداخته اند.

در اين ميان مسي هم مانده است كه بايد چه كند. شايد اين بازيگر خلاق تا كنون تا اين حد سرگردان ميان بازي (دو طرف) قرار نگرفته و به اصطلاح فوتبالي درييل نخورده باشد. از اين به بعد بيشتر مي توان شاهد اعتراضاتي بود كه عليه اهانت كنندگان به مسي و ديگران شكل گرفت. اما متاسفانه اين رفتار چهره نامناسبي از ما به ديگران ارائه مي دهد كه بايد مراقب آن بود.

اين واكنش مي تواند به تغيير رفتار در حوزه مجازي ما كمك كند، تا با كساني كه برايمان محترم بوده اند، برخورد نادرست نداشته باشيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار