کد خبر: 624210
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
مدیرکل برنامه‎ریزی و بودجه استانداری سمنان:
مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری سمنان گفت: هر چه قدر برای مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی هزینه شود، نوعی سرمایه‌گذاری است و این امر بسیار اهمیت دارد.
 رقیه نانگیر در حاشیه بازدید از آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: نقش جهاد دانشگاهی استان سمنان در توسعه و تقویت فعالیت‎های تحقیقاتی و پژوهشی استان سمنان بسیار برجسته و اثرگذار بوده و جهاد دانشگاهی به نوعی بازوی توانمند دولت در فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی است.

وی با بیان اینکه نقش جهاد دانشگاهی در توسعه دانش فنی، علمی و آموزش‎های کاربردی برجسته و ممتاز است، افزود: فعالیت‎های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در تمامی بخش‌ها نهادینه است و باعث توسعه اشتغال پایدار در جامعه می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‎‎ریزی و بودجه استانداری سمنان با مثبت ارزیابی‎ کردن فعالیت‎های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی در استان سمنان خاطر نشان کرد: نگاه مثبت و خوبی به فعالیت‎های جهاد دانشگاهی در داخل استان سمنان وجود دارد و این به خاطر تمام تلاش‎ها و فعالیت‎های جهادگرانه همکاران مجموعه جهاد دانشگاهی استان سمنان است.

نانگیر ادامه داد: مساعدت‌های لازم و حمایت‎هایی در حد بضاعت استان سمنان برای تکمیل پروژه‎های عمرانی جهاد دانشگاهی استان سمنان انجام خواهد شد، همان‎طور که در سال گذشته مبلغ 200 میلیون تومان برای احداث پژوهشکده علوم سلولی و مولکولی و درمان ناباروری (شعبه منطقه‎ای پژوهشکده رویان) در شهرستان مهدیشهر اختصاص پیدا کرد، در سال جاری نیز اعتبار خوبی برای توسعه فعالیت‎های جهاد دانشگاهی در دامغان و پژوهشکده مطالعات کویر سمنان اختصاص پیدا می‎کند.

وی تأکید کرد: هر چه قدر برای مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی هزینه شود، نوعی سرمایه‎گذاری خواهد بود و به توسعه علمی و پژوهشی مراکز کمک خواهد کرد و در نهایت باعث توسعه اشتغال پایدار می‎شود، حمایت‎های خوب و اثرگذار از مراکز علمی، توسعه فعالیت‎های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی را در پی خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار