کد خبر: 624181
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
جانشین فرمانده سپاه استان سمنان:
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمنان انقلاب را همان‎گونه که در هشت سال دفاع مقدس شکست دادیم، در جنگ نرم نیز به زانو درخواهیم آورد.
 اسحاق هراسانیان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سرخه که به مناسبت هفته بسیج با حضور مردم و بسیجیان در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان در تمام صحنه‏ها با تبعیت از ولایت فقیه در میدان حاضر هستند و توطئه‏های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‏کنند.

وی افزود: هویت بسیج یعنی هویت انقلاب اسلامی و این الگوسازی برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شهدا زنده‏اند و نزد خداوند روزی می‏خورند، گفت: شهدا راه‎گشای ما در مقابله با جنگ نرم امروز هستند.

هراسانیان اضافه کرد: به فضل الهی و با ایستادگی شما بسیجیان تحریم‏ها نیز بی‎اثر خواهند بود و دستاورد جدید ایران در مذاکرات جدید نیز برگرفته از حضور و قدرت شما بسیجیان است.

وی تصریح کرد: ما برابر استکبار جهانی هرگز کوتاه نخواهیم آمد؛ چرا که این انقلاب حاصل خون تمام شهدا و ولایت‎مداران و به برکت شما بسیجیان است.

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: باید در جامعه بیش از پیش تفکر و فرهنگ بسیجی با درون مایه اخلاص، تقوا و ولایت‏مداری ترویج یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار