کد خبر: 624169
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
فرمانده سپاه دامغان:
فرمانده سپاه دامغان گفت: مطرح کردن استفاده از انرژی هسته‎ای و بمب اتمی در ایران بهانه‎ای بیش از سوی غربی‎ها نیست و غرب و دشمنان جمهوری اسلامی از عقیده و ایدئولوژی جمهوری اسلامی ایران می‎ترسند.
 سید محمدرضا حسینی در آیین افتتاحیه نمایشگاه بصیرت دانشجویی در دانشگاه توران دامغان با اشاره به حمایت و تأیید عملکرد تیم مذاکره‎کننده ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ما به آن چیزی که تیم مذاکره‎کننده ایرانی این کار را به نتیجه رساندند احترام می‎گذاریم و تقدیر و تشکر می‎کنیم.

وی تأکید کرد: مسئولان باید با رعایت خطوط قرمز و آن چیزی که حق ملت ایران است با هدایت‎های رهبر معظم انقلاب ادامه مذاکرات را به نتیجه برسانند.

فرمانده سپاه دامغان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند بسیجی متعلق به افرادی که در بسیج سازمان‎دهی شده نیست همه آحاد مردم در تمامی صنوف؛ بسیجی هستند، افزود: دانشجویان از ابتدای انقلاب رسالت خودشان را نشان دادند و با تسخیر لانه جاسوسی امتحان خود را پس دادند و خودشان را نشان دادند.

حسینی افزود: دانشجویان ایرانی در جنگ و دفاع مقدس نقش اول داشتند پس اینکه بخواهیم نقش بسیج را در جامعه و یا اینکه چه راهکاری ارائه کنیم که بسیج در انس دانشجویی ورود پیدا کند سئوالی بی‎منطق است.

وی افزود: هم‎اکنون دانشجویان بسیجی حرف اول را می‎زنند و بهترین راه برای ادامه راه خود بسیج دانشجویی، ترویج و نهادینه ‎کردن رسالت بسیج در سطح جامعه است.

فرمانده سپاه دامغان اضافه کرد: اقتدار و صیانت از جمهوری اسلامی خون شهیدانی است که به پای این انقلاب ریخته شده و این انقلاب بیمه شهدا و صاحب الزمان (عج) است و تا زمانی که ملت ایران مطیع رهبر معظم انقلاب هستند اقتدار نظام جمهوری اسلامی حفظ شده است و به آن شکی نداریم.

حسینی افزود: ملت ایران خودشان را سرباز ولایت و مطیع رهبر معظم انقلاب می‎دانند و تا زمانی که گوش به فرمان رهبری باشیم خود به خود کار ما تضمین می‎شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هر چیزی را که تأیید کردند و تشخیص دادند ملت ایران به عنوان سرباز مطیع آن هستند.

حسینی با بیان اینکه بسیج مایه عظمت نظام جمهوری اسلامی است، افزود: تا زمانی که بسیج قدرتمندی داشته باشیم اقتدار کشور ما تثبیت شده است.

در ادامه این مراسم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید احمدی‎روشن گفت: تمام تلاش دشمن برای جدا کردن ملت ایران از آرمان‎ها و اصول‎های خود و در ادامه جدا کردن از محور ولایت فقیه است.

حسین عبیری افزود: امروز باید مواظب باشیم که ناخواسته وارد پازل دشمن نشویم و باید با بصیرت‎افزایی دانشجویان که آینده مسئولیت‎های را در جای جای این نظام بر عهده خواهند گرفت در پاسداری از این نظام و انقلاب تلاش کنیم.

وی گفت: امروزه که دشمنان به دنبال شبهه‎آفرینی هستند باید فرصت را به دشمنان ندهیم تا شبهه‎ای را در ذهن آینده‎سازان این نظام ایجاد کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید احمدی‎روشن یکی از راه‎های بصیرت‎افزایی و جلوگیری از ایجاد شبهه‎آفرینی را آشنایی نسل دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس، تقویت ایمان و تبیین اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: هیچ مشکلی نمی‎تواند مایه دل‎سردی ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی را فراهم کند و در واقع هر جا که فشارها و تحریم‎های دشمنان علیه ایران افزایش یافته است نقطه و زمان اوج پیشرفت جمهوری اسلامی بوده است.

عبیری ادامه داد: این نمایشگاه با بیش از 100 قطعه پوستر نقاشی‎ و کاریکاتور با محوریت عفاف و حجاب، فرهنگ عاشورایی و روز دانشجو و وصیت‎نامه‎های شهدای دانشجوی دامغان در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی دیگر بخش‎های این نمایشگاه را پخش نماهنگ و فیلم از بیانات رهبر معظم انقلاب با محوریت عفاف و حجاب، فرهنگ عاشورایی، روز دانشجو و اهمیت دادن به نسل دانشجو معرفی کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید احمدی‎روشن نمایشگاه و فروشگاه کتاب و سی‎دی‎های قرآنی و تفسیری و دفاع مقدس و تحقیقات علمی پژوهشی را از دیگر بخش‎های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این محصولات با تخفیف 20 درصدی به بازدیدکنندگان ارائه می‎شود.

عبیری گفت: این نمایشگاه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج دانشکده علوم قرآنی دامغان و پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی‎روشن دانشگاه توران دامغان راه‎اندازی شده است که تا پایان روز پنج‎شنبه 14 آذر ماه از ساعت 9 صبح تا هفت بعد از ظهر جهت بازدید علاقه‎مندان در دانشگاه توران دامغان برپا شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار