کد خبر: 624160
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱
مسئولان بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای نخبگان استانی در حاشیه شانزدهمین نشست خود که در سمنان برگزار شد، از پردیس اصلی و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان بازدید کردند.
 رئیس دانشگاه سمنان در این بازدید گزارشی از پیشرفت‎های این دانشگاه ارائه داد و گفت: دانشگاه سمنان در حال حاضر دارای 16 هزار و 500 دانشجو بوده که تعداد آنان نسبت به سال 84، 242 درصد رشد داشته است.

علی خیرالدین همچنین تعداد رشته‎های این دانشگاه، در مقاطع مختلف را 241 رشته اعلام کرد و گفت: تعداد رشته‎‎های این دانشگاه نسبت به هشت سال گذشته 488 درصد رشد داشته است.

وی همچنین تعداد دانشکده‎های این دانشگاه را 21 دانشکده و تعداد دانشجویان دکتری را 710 دانشجو اعلام کرد و گفت: در دانشگاه سمنان کلکسیونی از طرح‎های عمرانی در دست اجراست که از شاخص‎ترین آنها می‎توان به کتابخانه مرکزی و آمفی‎تئاتر دانشگاه اشاره کرد که طراحی آنها جزو سه طرح برتر دنیا در سال 2012 شناخته شده است.

بازدیدکنندگان هم در این دیدار پیشرفت‎های دانشگاه سمنان در بخش‎های مختلف را نشان‎دهنده افزایش توان علمی این دانشگاه دانستند.

در این بازدید، آریا الستی قائم مقام رئیس بنیاد در امور سند راهبردی کشور در امور نخبگان، غلامعلی منتظر معاون پژوهش و فناوری بنیاد ملی نخبگان و رؤسای بنیادهای نخبگان کشور حضور داشتند.

نشست‎های استانی بنیاد ملی نخبگان، در راستای برنامه‎ریزی و هماهنگی میان بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای نخبگان استانی، استفاده از پتانسیل‎های موجود در استان‎ها و همچنین ارتقای سطح برنامه‎های حمایتی از نخبگان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار