کد خبر: 623448
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
نظرسنجي‌هاي جديد نشان مي‌دهد
جديد ترين نظر سنجي نشان مي دهد كه نسبت حمايت آمريكايي ها از توافق هسته اي ژنو با ايران 2 به يك است و در حالي كه 44درصد آمريكايي ها از توافق ژنو حمايت مي كنند، 22 درصد با آن مخالفند.

جديد ترين نظر سنجي نشان مي دهد كه نسبت حمايت آمريكايي ها از توافق هسته اي ژنو با ايران 2 به يك است و در حالي كه 44درصد آمريكايي ها از توافق ژنو حمايت مي كنند، 22 درصد با آن مخالفند.

به گزارش جوان آنلاين، اين نظر سنجي را رويترز با همكاري مركز افكار سنجي IPOS انجام داده است. 49 درصد آمريكايي ها همچنين گفته اند كه اگر توافق ژنو نيز به نتيجه نرسد، از تشديد تحريم ها حمايت مي كنند و 31 درصد معتقدند كه در صورت به نتيجه نرسيدن توافق ژنو، بايد ديپلماسي بيشتري به كار گرفته شود. اين در حالي است كه فقط 20 درصد آمريكايي ها از اقدام نظامي در صورت شكست توافقات حمايت كرده اند.

نتايج اين نظر سنجي همچنين نشان مي دهد كه جامعه آمريكا به شدت به برنامه هسته اي ايران مظنون است و 63 درصد شهروندانش معتقدند كه نيت برنامه هسته اي ايران دستيابي به سلاح هسته اي است. با اين وجود، 65 درصد همان كساني كه به نيت هسته اي ايران بد بين هستند گفته اند كه امريكا نبايد وارد يك درگيري نظامي ديگر در خاورميانه شود، مگر اينكه « به طور مستقيم» مورد تهديد قرار بگيرد. 21 درصد با چين نظري مخالفند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محمدرضا اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
1
بنظرت حریف ظریف !! (که زُمخت است !!) قدم به قدم !! در مذکرات آتی چه میخواهد بدست بیاورد ؟؟؟ در قدم اول 20٪ رو که تعلیق کرد !1 که هیچی !!!! تمام 20٪ های تولید شده رو هم باید اکسید کنیم آنهم بدون احتمال بازگشت!! ( باید نابود بشن!! ) + اراک که نباید در طی شش ماه قطعات جدیدش نصب بشه ( یعنی عقب افتادن کار رآکتور اراک) + سانترفیوِژ جدید که نباید نصب بشه+ تمام کارگاه های تولید و نصب سانترفیوژ باید تحت نظر اونها !! قرار بگیره + .........
محمدرضا اسماعیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
1
به احتمال بسیار قوی حریف زُمخت ظریف !! در قدم های بعدی این مذاکرات به اصلاح قدم به قدم !!!! 5٪ را هم (قدم به قدم !!) تحت سیطره خواهد گرفت . در قدم اول از پیشرفت اراک جلوگیری کرد ، احتمالا در قدم بعدی دنبال نابود کردنش خواهد بود ............... استدلال قابل پیش بینی و بدیهی این حریف زُمخت این خواهد بود که این کار ها رو در قدم اول داوطلبانه کردید !!! حالا در قدم بعدی همراه با ما که قدم به قدم پولهای خودتان را به خودتان میخواهیم برگردانیم شما (ظریف !!) چه میخواهی بصورت داوطلبانه !!! انجام بدهی ؟؟؟ نابود سازی فردو و نطنز یا باز کردن سفارت اسراییل و آمریکا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار