کد خبر: 615886
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
در راستای مقابله با جنگ نرم؛
مسئول بسیج دانشجویی لرستان ارائه الگوهای اسلامی در دانشگاه ها را ضروری خواند و گفت: دانشجویان جهت مقابله با دسیسه های دشمنان باید با تکیه برالگوهای اسلامی در موضع تهاجمی ظاهر شوند.
بهروج

کریم زینی وند، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: امروز جریان های سلطه طلب دنیا در قالب دسیسه های مختلف می خواهند اصول و ارزش های ملت ایران را مورد تهاجم قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان در این راه هزینه های گزافی را متحمل شده و نوک حمله تهاجم فرهنگی خود را به سمت جوانان و نوجوانان قرار داده اند، افزود: بسیج دانشجویی سدی محکم در برابر نفوذ فرهنگی استکبار است.

زینی وند با اشاره به اینکه جریانات سلطه طلب دنیا همواره سعی کرده اند اصول و ارزش های ملت ایران را حذف یا تضعیف و یا مورد تهاجم قرار دهند، خاطرنشان کرد: استکبار در قالب دسیسه های مختلف پایبندی جمهوری اسلامی ایران را به اصول خود خلاف ارزش مطرح می کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان با اشاره به فرمان تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب برای تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه پس از گذشت 5 ماه از اتمام جنگ تحمیلی، عنوان کرد: این اقدام متاثر از باورهای امام (ره) نسبت به توان بسیج برای مقابله با نفوذ فرهنگی ایادی استکبار به دانشگاه ها بوده است.

زینی وند تصریح کرد: امروز ضرورت ایجاب می کند تا دانشجوی بسیجی ضمن شناخت از ترفندهای فرهنگی دشمنان با تکیه بر الگوهای فرهنگی ایران اسلامی در موضع تهاجمی ظاهر شود.

وی شهدای انقلاب، شهدای دانشجو، زندگی سراسر مبارزه مدافعان ارزشی انقلاب، شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را از جمله این الگو ها برشمرد و گفت: باید تمام تلاش خود را در جهت اشاعه فرهنگ ایران اسلامی به کار بندیم.

زینی وند با تاکید برتوجه عموم مردم و مسئولان به اشاعه فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه، اظهار کرد: اگر دانشگاه تحت تاثیر فرهنگ های لیبرالی و سوسیالیستی و دیدگاه های منحرف قرار گیرد آنگاه است که باید بگویم همه چیز را از دست داده ایم.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با تاکید بر ضرورت توسعه برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها، اذعان داشت: کانون های نوسازی معنوی، کانون فرهنگی و ادبی، کانون اردویی و تفریحی، کانون حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، کانون تربیت بدنی و کانون نشریات در راستای اجرای برنامه های فرهنگی توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان راه اندازی شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار