کد خبر: 612153
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به همراه آقامحمدی نماینده مردم خرم‎‎آباد در مجلس و خبرنگاران از مجموعه ورزشی خرم‎آباد بازدید کرد.
بهروج

به گزارش جوان ،رضا محمدی اصل در این بازدید گفت:  برای این مجموعه 28 طرح تعریف شده که ظرفیت میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی را  دارد.

وی یادآور شد: کلنگ مجموعه ورزشی خرم آباد که آن زمان دهکده المپیک بود  سال 86 به زمین زده شد و تاکنون حدود 7 میلیارد تومان هزینه شده و برای بهره برداری  کامل مجموعه بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز است.

محمدی اصل در ادامه به طرح های  در دست احداث مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشگاه فوتبال حدود 50 درصد، سالن  دوومیدانی 70 و سالن چند منظوره 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. همچنین 2 میلیارد  تومان برای احداث سالن ژیمناستیک گرفته ایم که پیمانکار مشخص و تجهیز کارگاه شده که  به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد:  ورزشگاه 15 هزار نفری فوتبال بین 5 تا 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا تکمیل  شود. همچنین برای بهره برداری سالن دوومیدانی با تجهیزات این رشته ورزشی، 5 میلیارد  تومان اعتبار نیاز است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه نمایندگان مردم  خرم آباد در مجلس توجه ویژه ای به این طرح دارند و چون آقامحمدی در کمیسیون تلفیق  بودجه است این نوید را می دهد که با کمک دولت و بخش خصوصی، مجموعه به جایی برسد که  جوانان و ورزشکاران از آن بهره ی کافی را ببرند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار