کد خبر: 609082
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۵
دبیر کمیته علمی و پژوهشی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت : 20 مقاله شفاهی در اجلاس سراسری نماز ارایه می شود.
فاطمه ملکی

حجت الاسلام والمسلمین ˈ قاسم متقی نیا افزود : حدود یک هزار و 600 مقالات ارسالی به دبیرخانه این اجلاس سراسری نماز ارسال شده است ، که از این تعداد 947 مقاله توسط آقایان و 639 مقاله توسط بانوان به دبیرخانه این اجلاس ارسال شده است.

وی افزود : پس از فرآیند داوری مقالات توسط کمیته داواران در نهایت بیست مقاله جهت ارائه شفاهی و 20 مقاله نیز جهت ارائه به صورت پوستر در این اجلاس پذیرفته شدند که این مقالات در کتابچه مجموعه مقالات به چاپ خواهند رسید.

وی اظهار داشت : از بین مقالات ارسالی یک هزار و 197 مقاله در محور الف،149 مقاله در محور ب،81 مقاله حول محور ج، 105 مقاله حول محور د و 54 مقاله هم شامل موضوعات آزاد مرتبط با نماز ارسال شدهاند.

وی تصریح کرد : درصد نویسندگان مقالات ارسالی دارای 9 مدرک تحصیلی دکتری ،26 درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد،63 درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و دو درصد هم دارای مدرک کاردانی و دیپلم بودهاند.

وی در ادامه گفت : کتابچهای نیز شامل مجموعهای از چکیده یکصد و ده مقاله برتردر این اجلاس به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است ، کمیته علمی و پژوهشی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و سبک زندگی با رویکرد سلامت اقتصادی »که سیزده و چهارده شهریور ماه جاری به میزبانی دانشگاههای لرستان برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار