کد خبر: 609081
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۵
استاندار لرستان گفت: رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری های مردم ایران اسلامی به ویژه مردم استان در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است و به طور یقین در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان ˈحبیب الله دهمردهˈ در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در لرستان افزود: باید به همین منظور برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری با شکوه بیشتری برگزار شود تا مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بتوانند با این رشادت ها بیشتر آشنا شوند.


وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نقش مهم و دستاوردهای فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است، اظهار داشت: باید این دستاوردها و اقدامات به نحو مطلوبی به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در حال و هوای دفاع مقدس به خوبی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: به همین منظور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری، صدا و سیما و دیگر دستگاه های اجرایی متولی امر دفاع مقدس جهت برگزاری هرچه بهتر و پررنگ تر این هفته اقدامات اساسی را باید انجام دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری لرستان در خصوص هفته دفاع مقدس و همکاری ویزه دستگاه های اجرایی استان تاکید جدی می شود، اظهار داشت: وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت است که به طور یقین نقش رهبر و مردم در دستاوردهای انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس تاثیر بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: بحرانی های موجود کشورهای عربی به ویژه سوریه و مصر و دیگر کشورها به دلیل نداشتن رهبر است و مردم باید بدانند که وجود رهبر به عنوان یک نعمت بزرگ است.

دهمرده افزود: عوامل فراوانی دست به دست هم داده اند که نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در کشورهای مختلف باشد به همین دلیل باید در پاسداری از نظام نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار