کد خبر: 608613
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسؤولان در نظام اسلامی باید خود را خدمتگزار مردم دانسته و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.
بهروج

به گزارش جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در جمع مدیران و مسؤولان استان لرستان گفت: مسؤولان باید در جهت رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی، مسؤولان خادمان ملت هستند، افزود: مسؤولان باید با عزت نفس بالا برای خدمت رساندن بیشتر و بهتر به مردم تلاش کنند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز دو نگاه به عرصه مدیریت و مسؤولیت در جامعه وجود دارد، اظهار داشت: نخستین نگاه، نگاهی مثبت، ارزشی و کارآمد است.

استاد عالی حوزه علمیه لرستان تصریح کرد: در این نوع نگاه مدیران مسؤولیت را امانت الهی دانسته و انجام امور و کارها را تکلیف الهی حساب می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان با بیان اینکه در این نوع مسؤولان حکومت و نظام را پست و مقام خود را ابزاری جهت خدمت رسانی به مردم جامعه تلقی می کنند، خاطرنشان کرد: نتیجه این نگاه مدیریتی سالم، کارآمد و سازنده است.

وی با بیان اینکه نگاه منفی و انحرافی به مدیریت، نگاه دوم به این عرصه است، ابراز داشت: اشخاص در این نوع نگاه مدیریت و صندلی های مدیریتی را هدف و آرمان خود می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: نتیجه این نوع نگاه طلبکارانه، مدیریتی تشریفاتی، کلیشه ای، ناخالص و ریاکارانه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت هفته دولت گفت: انتظار می رود مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی با الگوگیری از شهدای دولت رفتاری کریمانه در مدیریت داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: همچنین انتظار می رود مسؤولان با کرامت نفس مدیریت کرده و از رفتارهای ناشایست دوری و با احترام به حقوق مردم در راستای خدمت رسانی به آنان تلاش کنند.

استاد عالی حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه سلامت اداری از همه مهم تر است، گفت: مدیر موفق کسی است که اول وقت در نماز جماعت حاضر باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان همچنین ایجاد فضای وحدت و همدلی را مهمترین وظیفه مدیران نهادهای اجرایی استان خواند و با تجلیل از خدمات ارزنده استاندار لرستان گفت: استاندار در برگزاری انتخابات ریاست جمهور، شورای شهر و حفظ وحدت در استان تلاش کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار