کد خبر: 608600
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: 1200 امدادگر لرستانی با سابقه آموزش‎های لازم در سطح لرستان آماده خدمت‎رسانی به مردم هستند.
بهروج

 به گزارش جوان از خرم آباد ،حسین رضا مرادی در گردهمایی دبیران باشگاههای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه کیفی سازی دورههای تخصصی امدادو نجات در دستور این جمعیت قرار دارد، گفت: توجه به اهمیت به روزرسانی آموزشهای امداد و نجات و لزوم بهرهگیری از ابزار و امکانات روز دنیا، ارتقای سطح کیفی دورههای آموزشی در سرلوحه کار باشگاههای امدادگران و نجاتگران قرارمیگیرد.

مرادی افزود: در حال حاضر در تمام دنیا کیفیت دورههای آموزشی از کمیت برگزاری دورهها از اهمیت بالاتری برخوردار است که ما نیز در این زمینه تلاش میکنیم، با تمرکز بر دورههای تخصیی سطح آموزههای علمی و عملی امدادگران را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: امدادگران پیشانی و نخستین عوامل حاضرشونده برسر صحنه حوادث هستند که در حال حاضر استان لرستان از حیث سرعت ورود به صحنه عملیات موقعیت نسبتا مطلوبی را داراست.

در ادامه محمد دارایی سرپرست امدادونجات جمعیت هلال احمر لرستان در این گردهمایی گفت: استان لرستان با بهرهگیری از تعداد 1200 نفر امدادگر در قالب 18 باشگاه امدادگران و نجاتگران تیمهای خواهران و برادران در زمینههای امداد درسیلاب، کوهستان، آوار، جاده و اسکان اضطراری فعال بوده و توانسته در این زمینه مقامهایی همچون اول کشوری در امدادکوهستان و.... را نیز کسب کند.

در ادامه دبیران باشگاههای امدادگران و نجاتگران گزارشی از عملکرد حوزه شهرستانی خود ارائه و نفرات برگزیده استانی وباشگاههای برترنیز جوایز خود را از دست مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان دریافت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار