کد خبر: 608375
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان :
مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برنامه ریزی جدی برای برگزاری آیین تجلیل از 560 دانشجوی جدید در این دانشگاه خبر داد.
بهروج

به گزارش جوان از خرم آباد ،ˈهوشنگ بادپیˈ در پنجمین نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در این نشست بر برنامه ریزی جدی برای چگونگی برگزاری آیین تجلیل از دانشجویان جدید دانشگاه تاکید شد تا تصمیم گیری جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی اظهار داشت: قرار شد این آیین تجلیل با محوریت معاونت آموزشی و با حضور روسای دانشکده ها، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، بسیج دانشجویی، مسئول شورای فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه برگزار شود.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد بسیج دانشجویی و بسیج اداری با همکاری کانون ستاد بسیج جامعه پزشکی در یک جلسه مشترک نسبت به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس اقدام کنند.

بادپی افزود: در این نشست پیشنهاد تاسیس پایگاه علمی نخبگان بسیج علوم پزشکی از طرف بسیج دانشجویی شهید باهنر دانشگاه و در راستای برنامه اصلی و راهبردی بسیج جهت تحقق منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری برای ارتقا و توسعه کمی و کیفی فضای علمی و پژوهشی دانشگاه با مشارکت نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه مطرح شد که پس از تصمیم لازم جهت اخذ مجوز تاسیس به کمیته نظارت بر تشکل های دانشجویی ارجاع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار