کد خبر: 608362
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
مدیر و موسس شهر زبان لرستان روز شنبه از راه اندازی نخستین شهر زبان استان در موسسه زبان انگلیسی هانی خرم آباد خبر داد.
بهروج

به گزارش جوان، ˈمهناز دالوندˈ در آیین راه اندازی شهر زبان افزود: شهر زبان به منظور استفاده مطلوب کودکان سه تا 9 سال از زبان انگلیسی در شهر خرم آباد راه اندازی شد تا آموزش های لازم در زمینه های مختلف به این کودکان داده شود.

وی اظهار داشت: در شهر زبان ورزش صبحگاهی، نقاشی، تئاتر حیوانات، آموزش رایانه، موسیقی، علائم راهنمایی و رانندگی و آشپزی همه با استفاده از زبان انگلیسی به کودکان مراجعه کننده ارائه می شود تا از این طریق بتوان آنان را بیشتر با زبان خارجه آشنا کرد.

وی کیفیت آموزش، پرورش خلاقیت کودکان، بهبود رفتار اجتماعی، افزایش میزان عزت نفس در زبان آموزان، ارتقای سطح علمی مدرسان و سیستم های آموزشی را از اهداف راه اندازی شهر زبان لرستان عنوان کرد و افزود: همچنین در این کلاس های درس تمامی زبان آموزان دارای پرونده سلامت پزشکی می شوند و کودکان به طور منظم توسط پزشک و روانشناس مورد معاینه قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه در شهر زبان آموزش های علمی، فرهنگی، هنری و تفریحی در قالب زبان انگلیسی ارائه می شود، تصریح کرد: کلاس های درس زبان انگلیسی از ساعت هفت صبح تا 19 عصر برای کودکان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

دالوند افزود: در این شرایط کودکان بالای سه سال قادر می شوند در فضایی سراسر نشاط همراه با بازی و فیلم های کارتون آموزشی با زبان اصلی دنیا بیشتر آشنا شوند.

دالوند افزود: آموزش زبان انگلیسی در شهر زبان به صورت ماهانه و هر نوبت ظرفیت 50 نفر از کودکان شهرستان خرم آباد همراه با صبحانه، میان وعده، ناهار و عصرانه را دارد.

وی اضافه کرد: در این شهر سوپرمارکت، آشپزخانه و میوه فروشی به صورت نمادین برای استفاده مطلوب افراد مراجعه کننده از این مکان ها و خرید با کلمات زبان انگلیسی نیز درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه هزینه هر ماه کلاس آموزش زبان انگلیسی در این شهر همراه با صبحانه و میان وعده یک میلیون و 400 هزار ریال و همراه با ناهار و عصرانه یک میلیون و 600 هزار ریال است، اظهار داشت: فعالیت کلاس های شهر زبان از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

وی اضافه کرد: همچنین روزهای پنجشنبه هر هفته برنامه های تفریحی ویژه کودکان شرکت کننده در این کلاس های آموزشی برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار