کد خبر: 521152
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
انتشار عكس‌هاي «كتايون رياحي» (بازيگر نقش زليخا) در آغوش خواننده لس‌آنجلسي
خيانت به كشور و ملت از جانب هر فردي نهايتاً يك تعريف دارد هر چند در صور مختلف و اعمال گوناگون صورت گرفته باشد. خبر و عكس‌هاي منتشر شده كتايون رياحي بازيگر سابق سينما و تلويزيون در آغوش يك خواننده لس‌آنجلسي، بحث دامنه‌دار و مناقشه برانگيز كشف حجاب و رفتار مشمئز‌كننده برخي از هنرمندان در خارج از كشور را دوباره زنده كرد. 

در اين عكس‌ها كه چند روز گذشته به سرعت هر چه تمام‌تر در فضاي سايبري به گردش در مي‌آمد «كتايون رياحي» بازيگر نقش «زليخا» در كنسرت يكي از خوانندگان لس‌آنجلسي كه معاندت و كينه‌اش از نظام جمهوري اسلامي مبرهن و بديهي است بعد از رفتن روي سن، اين خواننده معلوم الحال را تنگ در آغوش مي‌كشد! 

با كمال ناخرسندي بايد گفت كه موضوع اين اتفاق و گستاخي و اقدامات مشابه اينچنيني چندين بار است كه توسط برخي از اين به ظاهر هنرمندان(بالاخص بازيگران و سينماگران) در برنامه‌هاي مختلف و جشنواره‌هاي خارجي اتفاق مي‌افتد. وقتي چنين مسائلي را مورد واكاوي و بررسي قرار مي‌دهيم، مشاهده مي‌كنيم كه تمامي هنرمندان و نخبگان عرصه‌هاي متفاوت، همه اشتهار و احترامي را كه كسب كرده‌اند به واسطه همين نظام و مردم و كشور بوده است. 

متأسفانه اين عده كه تعدادشان در حال افزايش هم هست به بهانه‌هاي متعدد و در مراسمات مختلف اقدام به كارهاي شنيع و به دور از فرهنگ اسلامي – ايراني مي‌كنند و پس از ورودشان به كشور انگار نه انگار كه همين آقا يا خانم بازيگر، هنرمند يا. . . بود كه در فلان مراسم يا جشن نرد عشق و شراب را يكجا بر سر صحنه بي‌حيايي و بي‌عفتي در قمار خودباختگي و خود فروشي باخته است. 

هر چند برخي از اين ستاره‌هاي حلبي و مشهور در داخل كشور هم گاهي چنين رفتارهايي را انجام مي‌دهند. نمونه اخيرش دستگيري يكي ديگر از همپالگي‌هاي همين خانم بازيگر است كه با حالت مستي و مشغول پايكوبي آن هم در ايام فاطميه دستگير شده است. هر كدام از نخبگان و افراد صاحب اسم و شهرت در اين كشور مي‌دانند به صدقه سري خون شهدا و ايستادگي ملت رشيد كشورمان، در مقابل هجمه‌هاي فرهنگي، سياسي و اقتصادي در قالب شبيخون و جنگ با قبله‌گاه همين افراد مفلوك و عمله‌هاي كم مقدار كه دشمنان قسم خورده ايران اسلامي هستند، به دست آورده‌اند. 

متأسفانه چند وقتي است كه وطن فروشي و خيانت به ملت و كشور براي عده‌اي بيچاره و وامانده تبديل به ارزش و افتخار شده است كه در اين زمينه مي‌توان كازينوها، هتل‌ها و مراسمات مختلف همين شيخ‌نشين‌هاي حوزه خليج فارس را شاهد مثال گرفت. دردآورتر اينكه همين زار و نزارهايي كه مبتلا به عقده و خلسه «نارسيسي» هستند وقتي به كشورمان بر مي‌گردند مسئولان ذي مدخل به جاي اينكه اجازه فعاليت و بهره‌مندي از بيت المال و مواهب نظام و كشور را برايشان غير ممكن كنند، پيشنهادات خيره‌كننده‌اي را در قالب‌هاي مختلف براي آنها مطرح مي‌كنند! 

بحث اينكه هر فردي با توجه به آزادي و حقوق شهروندي‌اش مي‌تواند در خارج از كشور اعمالي را كه برخلاف قوانين كشورمان باشد، انجام دهد و مورد تعقيب قرار نگيرد، با درنظر گرفتن اقدام و كيفيت عملش مفروض است. اما لااقل مسئولان مي‌توانند فردي را كه به واسطه متنعم شدنش از بيت المال ارتزاق و زندگي مي‌كند به واسطه اينگونه رفتارها، او را از اين مواهب حاكميتي محروم يا ممنوع الفعاليت كنند. 

آقايان مسئول مطمئن باشند اگر قرار باشد كه مثلاً هر هنرمند يا فرد مشهوري به خارج از كشور برود و هر قرشمال‌بازي كه مي‌خواهد دربياورد و بعد با سلام و صلوات به كشور برگردد و به كارش ادامه دهد، با توجه به اينكه چنين رفتارهاي حيواني در حال تبديل به ارزش‌هاي نگاه شبه روشنفكري هستند، سرنوشتي به غير از تركيه شدن ايران اسلامي در انتظارمان نخواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار