کد خبر: 520696
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰
ساخت فيلم تبليغاتي كانديداها توسط سينماگران شناخته شده
كارگرداني كه افكارش با نامزد نزديك است يا اينكه احتمال مي‌دهد با پيروزي آن كانديدا در انتخابات در فعاليت‌هاي آتي هنري‌اش از يك رانت تضمين شده برخوردار شود، يا شايد هم شانس بياورد و به مقام رياست سازمان سينمايي منصوب شود؛ چيزي كه در همين دوره انتخابات گذشته اتفاق افتاده است. اگرچه ثبت نام رسمي از نامزد‌ها انجام نشده است و هنوز تا تأييد صلاحيت افراد نهايي كانديداها وقت زيادي باقي مانده است، اما به دليل وقت‌گير بودن ساخت فيلم و كليپ‌هاي تبليغاتي از هم اكنون بر سر اينكه چه كسي فيلم تبليغاتي كدام كانديدا را خواهد ساخت، بحث در گرفته است.
يك سايت خبري مطلبي مي‌نويسد: ستاد مركزي علي اكبر ولايتي رايزني‌هاي جدي خود را با ابراهيم حاتمي‌كيا، كارگردان نام آشناي سينماي دفاع مقدس كشورمان انجام داده تا در صورت نهايي شدن حضور ولايتي از ائتلاف ۱+۲، ساخت فيلم تبليغاتي وي را بر عهده بگيرد، اما تاكنون موفق به مجاب كردن خالق آژانس شيشه‌اي نشده است كه البته با توجه به روحيات وي، احتمال بروز اين اتفاق كمي بعيد به نظر مي‌رسد. از سويي اخبار رسيده از ستاد انتخاباتي جريان حاكم بر دولت، از عزم جدي جواد شمقدري، معاون سينمايي حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و همه كاره تبليغاتي محمود احمدي نژاد در دو دوره گذشته براي ساخت فيلم تبليغاتي نامزد نهايي اين جريان كه به احتمال زياد كسي جز اسفنديار رحيم مشايي نيست، حكايت دارد.
از ستاد انتخاباتي محمدباقر قاليباف نيز خبر مي‌رسد كه تيم منوچهر محمدي و محمود رضوي متشكل از كارگرداناني چون مازيار ميري و رضا ميركريمي به احتمال زياد مسئوليت ساخت فيلم تبليغاتي شهردار تهران را در صورت نهايي شدن حضورش بر عهده خواهند گرفت. البته در اين رابطه نام بهرام عظيمي نيز شنيده شده است. در رابطه با ساخت فيلم تبليغاتي محمدرضا عارف نيز شنيده‌ها حاكي از آن است كه به احتمال زياد مجيد سرسنگي، مدير كنوني خانه هنرمندان و مدير تبليغاتي ستاد ميرحسين موسوي در انتخابات ۸۸ با همكاري يدالله صمدي اين مسئوليت را به عهده خواهد گرفت. در اين رابطه البته نام رسول صدرعاملي نيز شنيده شده است.
از سوي ديگر با جدي شدن حضور حسن روحاني و قطعيت عدم حضور هاشمي و خاتمي، شنيده‌ها از فعال شدن تيم هنري محمدعلي زم با محوريت علي عطشاني براي ساخت فيلم تبليغاتي دبير اسبق شوراي امنيت ملي حكايت دارد و در آخر اينكه از ستاد انتخاباتي محسن رضايي نام جمعي از كارگردانان نام آشناي سينماي دفاع مقدس براي ساخت فيلم تبليغاتي فرمانده سپاه در دوران جنگ تحميلي و دبير كنوني مجمع تشخيص مصلحت نظام به گوش مي‌رسد؛ نام هايي چون محمدحسين لطيفي، انسيه شاه حسيني، علي شاه‌حاتمي و محمدعلي فارسي كه البته به اين جمع بايد نام پوران درخشنده را نيز افزود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار