کد خبر: 516217
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان:

به گزارش جوان، حبیب نادیان در جمع خبرنگاران گفت: حوزه فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی متولی نظارت بر ساخت پروژه‌های ملی و ساختمان‌های دولتی و عمومی است.
وی افزود: در سطح استان همدان چهار بیمارستان در دست اجرا داریم که شامل بیمارستان ۲۲۷ تختخوابی اکباتان همدان، ۱۶۷ تختخوابی نهاوند، ۱۰۰ تختخوابی تویسرکان و ۶۴ تختخوابی بهار می‌شود.
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: این چهار بیمارستان در مجموع بالغ بر ۵۸ هزار مترمربع و بالای ۵۵۰ تخت را شامل می‌شود.
وی با بیان این‌که ساخت بیمارستان‌های در دست اجرا از سال ۸۸ شروع شده است، اظهار داشت: این بیمارستان‌ها در حال حاضر به طور میانگین از ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و در سال ۹۱ بالغ بر چهار میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه شده است.
نادیان یادآور شد: از ابتدای سال ۸۸ تاکنون، بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای این چهار بیمارستان هزینه شده و ۸۴ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن‌ها مورد نیاز است.
وی عنوان کرد: در رابطه با پروژه‌های استانی نیز ۱۵ پروژه در دست احداث است که سه پروژه آن از قبیل بخشداری پیرسلمان و تجرک و کتابخانه تیمورآباد طی سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته عنوان کرد: بیش از ۴۳ درصد اعتبارات ابلاغی، تخصیص یافته و هزینه شده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از چهار میلیارد تومان نیز پیمانکاران در ارتباط با پروژه‌های استانی طلب دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار