کد خبر: 515222
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
فارس: رئیس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه خودرو و کشف 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

فضل‌الله برزویی اظهار کرد: قاچاق کالا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور رواج بیشتری پیدا کرده اما تمام تلاش ما بر این است که جلوی این قانون‌شکنان را گرفته و از این طریق آرامش و ثبات را بر بازار حاکم کنیم.

وی در ادامه از توقیف محموله 5.5 میلیاردی کالای قاچاق در استان خبر داد و افزود: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور لردگان – بروجن به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و دستور ایست را صادر کردند.

برزویی ادامه داد: مأموران در بررسی مدارک متوجه عدم تطبیق مدارک تحویلی با بار خودرو شدند که همین موضوع شک آنها را در خصوص قاچاق بودن آن به یقین تبدیل کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات، تصریح کرد: 24 دستگاه یخچال فریزر، 247 دستگاه لب تاپ، 200 دستگاه انواع مانیتورهای ال ای دی و ال سی دی، 698 ثوب البسه و 10 طاقه پارچه از جمله این کالاها بوده است.

برزویی، ارزش این محموله قاچاق را 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان اداره گمرک تخمین زده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای این مجرمان و قانون‌شکنان پرونده قضایی تشکیل و موضوع به مراجع مربوطه ارجاع شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار