کد خبر: 514789
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴

فارس: اتخاذ برخی تصمیم‌ها در زندگی دشوار است و مردم با سختی این قبیل کارها را انجام می‌دهند. یکی از این کارها انتخاب نام نوزادی است که تازه متولد شده است.

بعضی افراد این کار را به راحتی انجام می‌دهند و از تشابه اسمی که در خانواده وجود دارد استفاده می‌کنند و برخی دیگر کتاب نام‌های افراد را خریداری می‌نمایند تا از این طریق بتوانند اسم فرزند جدید خود را انتخاب کنند.

اما یک مادر آمریکایی به تازگی تصمیم گرفته است نام فرزندش را دیگران انتخاب کنند. او پس از اعلام عمومی این اتفاق روی یک سایت اینترنتی توضیح داده است که هر کس از طریق این سایت بتواند نام فرزند تازه متولد شده‌اش را انتخاب کند به او جایزه 5 هزار دلاری می‌دهد.

رقابت برای انتخاب نام این نوزاد روی سایت اینترنتی Belly Ballot انجام شده و آن را "ناتاشا هیل"(Natasha Hill) مادر 26 ساله نوزاد راه اندازی کرده است. این مسابقه به آن معنی خواهد بود که من، شما و دیگر کاربران در سراسر جهان برای هویت و آینده این نوزاد تصمیم‌گیری می‌کنند.

رقابت برای انتخاب نام این نوزاد در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله نخست "لیسی مولر"(Lacey Moler) مدیر سایت Belly Ballot لیست کوچکی از نام‌های اعلام شده برای این نوزاد را در تاریخ 18 مارس منتشر می‌کند. سپس مردم چهار روز وقت دارند تا به نام‌های مورد علاقه خود رای دهند و در پایان بهترین نام برای این نوزاد برگزیده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار