کد خبر: 514613
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
دبير فدراسيون كشتي از آخرين وضعيت ورزش اول مي‌گويد:
وحيد صابري | يك هفته از پایان جام‌جهانی کشتی تهران می‌گذرد و همچنان خطيب در محل كارش حاضر نمي شود ، شايد ريختن اشک‌های سرپرست فدراسیون در هنگام اهدای جوایز قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد بي ارتباط با اين موضوع نباشد. موضوعي كه حكايت از دل پر خطيب داشت او معتقد است كساني پیش از جام جهانی به شدت اذیت کردند و حتي در رسانه‌ها آبرویش را برده اند و كار را به جايي رساندند كه حالا وزير هم از عملکرد او چندان راضی نیست . همين موارد كافي است تا شايعات جايگزيني فرد جدید به گوش برسد.
دبير فدراسيون كشتي درباره مشكلات پيش آمده در فدراسيون كشتي مي گويد :با قهرمانی کشتی آزاد و نایب قهرمانی کشتی فرنگی در جام‌جهاني تهران انتظار داشتيم که فدراسیون اندکی روی آرامش ببیند ولي همانطور كه مي دانيد چند روزي است آقاي خطيب در محل کارحاضر نمي شود و اين باعث بوجود آمدن حاشيه هايي شده است وتا زماني كه نيايند اين حاشيه ها ادامه خواهد داشت.
عارف ربطی، درپاسخ به اين سئوال كه آيا خطيب از فدراسيون استعفا داده يا خير مي گويد :‌ استعفا كه نه ولي من هم "از آقای خطیب اطلاعی ندارم. او چند روزی است به فدراسیون نیامده و کسی هم دلیل حضور پیدا نکردنش را نمی‌داند. ولي مي دانم كه خطیب استعفا نداده است ما هم نمی‌دانیم مشکل کجاست و چرا به فدراسیون نمی‌آید." ولي يك مورد را بهتر است بگويم كه به نظر من بهتر بود خطيب از اول اين سمت را قبول نمي كرد .او بايد مي دانست كه اين فدراسيون با چه مشكلاتي روبرو است.قبلا هم گفته اما بازهم مي گويم كه يك فرد با تجربه مي بايست در اين جايگاه قرار مي گرفت تا مشكلات كشتي گيران را بهتر درك مي كرد.
وي در پاسخ به اين موضوع كه آيا انتقادهاي وزير باعث قهر خطيب شده مي گويد : من اصلا از اين موضوعي كه شما صحبت مي كنيد اطلاعي ندارم .گفتم كه من هنوز هم نمي دانم دليل نيامدن او به فدراسيون چيست و نتوانسته ام كه صحبتي هم با او داشته باشم. ولي تا انجا كه اطلاع دارم وزير ورزش از برخي عملكردها در فدراسيون انتقاد داشته ولي در كل نظرشان مثبت است . بالاخره كشتي ما در دوران سرپرستي خطيب نتايج خوبي در المپيگ گرفت و فرنگي كاران ما قهرمان المپيك لندن شدند. مسابقات جام جهاني با قهرماني ازادكاران و نايب قهرماني فرنگي كاران به پايان رسيد .پس نمي توان گفت كه عملكرد خطيب در اين مدتي كه در فدراسيون است بد بوده است.
دبير فدراسيون درباره جلسه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی با سرپرست فدراسیون کشتی و ادامه همکاری با فدراسیون گفت: این جلسه وجاهت قانونی نداشت .بعد از اينكه بنا از كشتي فرنگي رفت سمت مدير فني تيم هاي ملي فرنگي در اختيار خادم گذاشته شد و تا زماني كه ايشان در جلسات حضور نداشته باشند اين نشست ها بي فايده است.هر کاری سلسله مراتبی دارد که باید رعایت شود. من قبلا هم گفته ام كه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی باید ابتدا با رسول خادم، جلسه بگذارند و تاييد نظريه اقاي خادم براي ما شرط است.
ربطي درباره استعفاي مدير روابط عمومی فدراسیون کشتی هم اظهار داشت : ما هنوز هم با استعفاي آقاي مشهدي موافقت نکرده‌ایم!" این در حالی است که موافقت یا مخالفت با استعفای اعضای فدراسیون کشتی باید با نظر رئیس یا سرپرست فدراسیون صورت بگیرد که اصلا خطیب هم چند روزی است در فدراسیون حضور ندارد و مطمئن هستم كه او هم تحت هيچ شرايطي حاضر نيست اين اتفاق بيافتد. مشهدي درطول مدت حضور در روابط عمومي بودند كارهاي ارزشمندي را براي فدراسيون انجام داد كه اين را نمي توان كتمان كرد.
ربطي در پاسخ به اينكه بالاخره آيا خطيب بر مي گردد يا نه مي گويد :واقعا من نمي دانم .از هيچ چيزي هم اطلاعي ندارم كه بخواهم واقعيتش را براي شما بازگو كنم فقط اين را بگويم كه آقاي خطيب در حال حاضر از حركت برخي از افراد ناراحت هستند و بيماري او هم تاثير بسزايي در نيامدنش داشته است .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار