کد خبر: 513357
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
سرنخ: نسرین عبداللهی رازهایی را فاش می كند كه تا كنون در هیچ مصاحبه ای درباره آنها صحبت نكرده است.

«ناصر عبداللهی» در دهم دی ماه سال 1349 در محله «باغ» بندرعباس متولد شد. پدرش «عبدالرحمن عبداللهی» از كارگران بازنشسته شركت نفت و مادرش «مهرنگار بندری نیایی» خانه دار است. ‏

این پدر و مادر پنج پسر و یك دختر داشتند كه ناصر یكی از پسران شان بود.
نسرین خواهر ناصر از خاطرات نوجوانی این مرحوم می گوید. یكی از شیرین ترین خاطره هایش با ناصر برمی گردد به اتاقی كه در خانه، آزمایشگاه ناصر شده بود:"در خانه اتاقی داشتیم كه شده بود آزمایشگاه شخصی ناصر،او بیشتر وقتش را آنجا می گذراند. به یاد دارم 12 سال بیشتر نداشت كه به خاطر آزمایش هایش، از مدرسه میكروسكوپ هدیه گرفت. همیشه فكر می كردیم ناصر دانشمند می شود".

ماجرای ازدواج اول ناصر عبداللهی

زنده یاد عبداللهی سال 67 بود كه با فهیمه غفوری ازدواج كرد. نسرین عبداللهی می گوید:"ناصر فقط 18 سال داشت كه به فهیمه علاقمند شد. او از سال 66 با بابك غفوری برادر فهیمه در یك گروه موسیقی به نام "فریاد ساحل" همكاری می كرد. رفت و آمدها بین بابك و ناصر زیاد شده بود. یا بابك در خانه ما بود یا ناصر در خانه بابك. یك روز ناصر به خانه آمد و به مادرم گفت كه به فهیمه خواهر بابك علاقمند شده و دوست دارد اگر فهیمه هم راضی باشد زندگی مشتركشان را با هم آغاز كنند. مادر مخالفتی نكرد و فقط پرسید كه آیا با این سن از پس هزینه زندگی مشترك بر می آید؟ و ناصر با قاطعیت گفت كه برای زندگی مشترك با فهیمه آماده است.

جدایی از همسر اول

سال 77 خانواده ناصر به بندرعباس برگشتند ولی در سال 80 دوباره ناصر به خاطر مشكلاتی در زندگی خصوصی اش به همراه خانواده اش به تهران برگشت. سال 82 بود كه فهیمه و ناصر به مشكل برخوردند و به این نتیجه رسیدند كه بهتر است از همدیگر جدا شوند.

ازدواج دوم ناصر عبداللهی

ناصر سال 82 به خواستگاری همسر دومش یعنی فاطمه فهیمی رفت. او كه دیگر جزو محبوب ترین خواننده های ایران شده بود به خاطر دوستی ای كه با پدر همسر دومش داشت خانواده فهیمی را به خوبی می شناخت و همین شناخت باعث شد او فاطمه را برای زندگی مشترك انتخاب كند.

روز حادثه اولین بار چه كسی ناصر را دید؟

عقیل برادر ناصر اولین كسی بود كه به كما رفتن ناصر عبداللهی را دید.عقیل با نسرین خواهرشان تماس می گیرد. نسرین سراسیمه خود را به خانه ناصر می رساند:"نفسش را چك كردم. نفس می كشید اما تكان نمی خورد. چشمانش را باز كردم سیاهی چشمانش به سمت بالا رفته بود. حدس زدم به كما رفته است. با اورژانس تماس گرفتم و ناصر را به بیمارستان خلیج فارس بردیم".

پزشكی قانونی پس از كالبد شكافی چه گفت؟

نسرین عبداللهی می گوید"در برگه ای كه من از پزشكی قانونی دریافت كردم علت مرگ ناصر،مسمومیت دارویی و شكستگی جمجمه عنوان شده بود و این در حالی بود كه من مات و مبهوت لحظه ای را به یاد آوردم كه برای اولین بار خودم بدن نیمه جانش را به بیمارستان خلیج فارس رساندم و پزشك پس از شست و شوی معده به من اطمینان داد كه هیچ مسمومیت دارویی در بدن ناصر دیده نشده است.

استاندار هرمزگان آقای شیخ الاسلام بود كه من بارها به خاطر اینكه حقیقت را بدانم با او تماس گرفتم و خواستم كه به من در كشف حقیقت ماجرا كمك كند. او هم كمك كرد ولی علت به كما رفتن ناصر مشخص نشد."

سالها از مرگ ناصر عبداللی می گذرد اما هنوز دلیل مرگ او در هاله ای از ابهام قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار