کد خبر: 511314
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
فرمانده سپاه همدان:

به گزارش جوان از همدان، غلامعلی ابوحمزه در یادواره ۱۲۷ شهید گلگون‌کفن شهر صالح آباد در مسجد امام رضا این شهر، نظام ولایت مطلقه فقیه را باعث وحدت اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان زبون خارجی و فریب‌خوردگان آنها در داخل، بر این اعتقادند به زانو در آوردن نظام اسلامی جز با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین مسئولان و مردم و جدایی آنها از ولایت فقیه امکان ندارد.
وی با بیان اینکه هر چه ما در این ۳۴ سال داریم به برکت اسلام و هدایت الهی و امام خمینی(ره) بوده است، افزود: ادامه این راه و مسیر تا رسیدن به قله‌های بلند تنها در تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر و راهی که رهبری انقلاب برای ما ترسیم می‌کنند، محقق می‌شود.
فرمانده سپاه انصار الحسین همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) گفت: نخستین ویژگی حضرت امام خمینی (ره) اسلام‌شناسی دقیق ایشان بود که سعی کرد اسلام ناب محمدی(ص) و علوی را در محضر علمای تراز اول بشناسد و به آن عمل کند و آن را در جامعه اسلامی به نحو مطلوب پیاده کند.
وی تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های امام خمینی (ره) این بود که سعی کرد در کنار تعلیم و تعلم و شناخت ابعاد گوناگون اسلام به تزکیه نفس و خودسازی بپردازد.
ابوحمزه ادامه داد: از دیگر خصوصیات امام خمینی (ره) می‌توان به پرورش و تربیت شاگردان بزرگی چون مقام معظم رهبری اشاره کرد که توانسته سکانداری این انقلاب را با تمام توان و قدرت بر عهده بگیرد و راه و منش امام را ادامه دهد و ذره‌ای از آرمان‌ها و اهداف امام تخطی نکند.
وی محور چهارم ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) را عامل بودن ایشان دانست و افزود: حضرت امام (ره) قبل از اینکه از دیگران کاری را مطالبه کند خود به آن کار اهتمام و توجه داشت و در اجرای آن پیشقدم بود.
فرمانده سپاه انصار الحسین همدان استکبارستیزی را از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام برشمرد و تأکید کرد: امام(ره) در بحث ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و از همان روز نخست نهضت در مقابل ظلم ظالمان ایستاد و ذره‌ای کوتاه نیامد.
وی در ادامه به جایگاه رفیع شهدا اشاره کرد و ابراز داشت: شهدا دست‌پرورده امام بودند و امام‌خمینی(ره) معلم و استاد آنان بود که آنان را هدایت کرد و به آنها نیرو بخشید.
ابوحمزه تصریح کرد: شهدا در مکتب امام آموختند که در دفاع از نظام و کیان اسلامی از جان و مال و هستی خود بگذرند و رفتند تا در مقابل ظلم و زور دشمنان اسلام بایستند و جان خود را فدا کنند.
وی تأکید کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهور سال ۹۲ از حساسیت بالایی برخوردار است و دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی دست به دست هم داده‌اند تا حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال را کمرنگ جلوه دهند.
امام جمعه شهر صالح‌آباد نیز در ادامه این مراسم گفت: شهدا به این یادواره‌ها نیازی ندارند و این نیاز ماست تا با حضور در این جلسات به خود توجه کنیم و به یاد آوریم که شهدا برای چه و با چه هدفی این راه را انتخاب کردند و در این مسیر از همه هستی خود گذشتند.
حجت‌الاسلام حمیدرضا افتخاری افزود: بر اساس نصر صریح قرآن شهدا زنده و در پیشگاه خداوند متعال روزی می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند و به وظیفه خود عمل کردند و ما هم باید به وظیفه خود در قبال خون شهدا و نظام اسلامی عمل کنیم و پیام آنها را نصب‌العین خود قرار دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار