کد خبر: 510270
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱
معاون استاندار همدان:
به گزارش جوان از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان نمونه دولتی الزهرا با بیان اینکه نسل اول انقلاب به خوبی انقلاب اسلامی را درک کردند، افزود: امروز ما شاهدیم که دانش‌آموزان و فرهنگیان نسل جدید هم با توجه به گزارش‌های ارائه شده انقلاب اسلامی را به خوبی درک کردند.
وی ادامه داد: با فضایی که در نمایشگاه مدرسه انقلاب این دبیرستان ایجاد شده شاهد پویایی، بالندگی و رشد کمی و کیفی دانش آموزان در فضای آموزشی هستیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه اظهار داشت: بعد از گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم در حوزه‌های آموزشی در مقاطع مختلف آموزش و پرورش که زیربنای فکری و توسعه کشور است با تلاش و بالندگی بیشتری مسیر را طی می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با فضای موجود در این مدرسه شاهدیم که این مجموعه انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده و این یکی از دستاوردهای انقلاب است و فضای سیاسی مناسبی را در غرفه پژوهشی دانش‌آموزان ایجاد کردند.

فامیل‌کریمی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد یک هزار و ۷۰۰ خیمه معرفتی در استان فعال است، بیان داشت: در حوزه‌های معرفتی و کارآمدی زیرساخت‌های خوبی فراهم شده که همه این موضوعات به برکت نظام اسلامی است.
وی در ادامه تصریح کرد: در روزهای شور و نوای انقلابی دانش‌آموزان نقشی اساسی داشتند و سهم دانش‌آموزان در مقاطع مختلف انقلاب به هیچ وجه با دیگران قابل مقایسه نیست و دانش‌آموزان سهم بسزایی در آن شور انقلابی داشتند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: در طول این سال‌ها که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد شاهدیم که دانش‌آموزان با باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و همراهی ولایت با توجه به تهاجم فرهنگی و تحریم‌های دشمنان خوب بوده و توانستند خود را با انقلاب اسلامی تطبیق دهند.
وی در ادامه یادآور شد: فضای نمایشگاهی که در این مدرسه ایجاد شده نشانگر این موضوع است که دانش آموزان و فرهنگیان راه شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دادند و باید شکر این نعمات را به جا آوریم.
فامیل‌کریمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی هنوز در نیمه راه است گفت: امیدواریم به جامعه آرمانی که مد نظر انقلاب اسلامی است برسیم و بقیه راه را مثل همیشه با موفقیت طی کنیم.
وی اضافه کرد: این دبیرستان با توجه به اینکه نوساز است با مدیریت خوب توانسته فضای آموزشی مناسبی را ایجاد کند و تجهیزات و امکانات مناسبی را برای بالندگی بیشتر دانش‌آموزان فراهم کرده است.
در پایان این مراسم دو کلاس شامل کلاس تخصصی جغرافیا و زیست‌شناسی توسط معاون سیاسی ـ امنیتی افتتاح شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار