کد خبر: 508661
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰
امام جمعه جهرم:
حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام با تبریک ایام میلاد پیامبر رحمت (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام محور امت اسلام و تمام مسلمانان حول وجود شریف ایشان هستند.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز کارهایی انجام می‌شود که نشان از بی‌توجهی به وجود مقدس پیامبر (ص) است، افزود: راه‌اندازی گروه‌هایی برای نابودی شیعیان در کشورهای همسایه نشان از ایجاد تفرقه و سلب آسایش مسلمان‌ها است.
امام جمعه جهرم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره ملی مرکبات در این شهرستان گفت: این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌های مردم جهرم در زمینه تولید مرکبات و محصولات غنی باغی است.
وی با بیان اینکه طبق آمارهای جدید اداره جهاد کشاورزی جهرم، میزان تولید مرکبات در این شهرستان سالانه ۸۰۰ هزار تن است، ابراز داشت: این امر نشان از توانمندی‌های مردم این شهرستان در زمینه تولیدات محصولات کشاورزی است و باید به گونه‌ای نام این شهر در کشور مطرح شود که نمود دینی و مذهبی بودن آن مشخص باشد.
دژکام همچنین با اشاره به سالروز بازگشت افتخارآمیز موسس نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ خاطرنشان کرد: افتخارآمیزی ملت ایران در تمام برهه‌های تاریخ به گونه‌ای بوده که مسئولان کشور مصر نظام اسلامی ایران را الگوی خود در موفقیت‌های کسب شده می‌دانند.
خطیب نماز جمعه جهرم ضمن انتقاد از برخی رویکردهای اختلاف‌انگیز مسئولان در کشور تصریح کرد: ما می‌دانیم که دشمنان برای نابودی کشور ما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و نباید با رفتارهای اختلاف‌انگیز بهانه به دست آنها داد.
وی با بیان اینکه اختلاف‌های مسئولان نباید منجر به عدم توجه آنها به گرفتاری‌های مردم باشد، گفت: مسئله ارائه بودجه کشور از سوی دولت به مجلس باید آذر ماه انجام می‌شد که تا کنون این امر محقق نشده است.
دژکام وجود صف‌های طولانی در شهرها را در خور وجود و شان مردم ندانست و خاطرنشان کرد: بحث امنیت نیز از اموری است که می‌طلبد مسئولان امر برای تحقق آن تلاش کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار