کد خبر: 506797
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹
مديركل آموزش و پرورش فارس:
محمدحسين روزيطلب در كارگاه تبيين تحول بنيادين آموزش و پرورش در لار اظهار داشت: اجراي دقيق سند تحول بنيادين از مهم‌ترين رسالت‌هاي فعلي آموزش و پرورش است.
مديركل آموزش و پرورش فارس ابراز داشت: اجراي اين سند از مطالبات مهم مقام معظم رهبري است كه همگی بايد در اجراي مناسب آن تلاش كنند.
وي گفت: اين سند مي‌تواند تاثيري مهم و عميق در سيستم آموزشي و پرورشي كشور بگذارد.
روزيطلب اضافه كرد: اجراي اين سند از نيازهاي مهم جامعه آموزشي ما بود كه با درايت مقام عالي وزارت كه از افراد ولايت‌مدار هستند تحقق يافت.
مديركل آموزش و پرورش فارس تصريح كرد: سند تحول بنيادين كه با تلاش و هزينه فراوان تهيه شده آغازگر يك تحول مهم در فضاي علمي و تربيتي كشور است.
وي خاطرنشان كرد: يكي از رسالت‌هاي مهم ديگر آموزش و پرورش آموزش علوم بر اساس معناي واقعي و الهي زندگي به دانش‌آموزان است.
روزيطلب افزود: هوشمندسازي مدارس نيز از اولويت‌هاي ديگر سيستم آموزشي و پرورشي كشور است كه در سراسر كشور در حال پيگيري است.
وي ادامه داد: لزوم دستيابي به اينترنت از نيازهاي ديگر مدارس ما است كه بايد هرجه زودتر اين نياز مرتفع شود.
مديركل آموزش و پرورش فارس بيان كرد: يكي از اقدامات خوب ديگر احيا دانشگاه فرهنگيان بود كه زمينه را براي حضور خوبان در آموزش و پرورش فراهم مي‌كند.
وي با اشاره به جايگاه لار و همزيستي مناسب تشيع و اهل تسنن در اين منطقه گفت: لارستان الگو و نماد خوبي براي وحدت اسلامي و ايراني در كشور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار