کد خبر: 489706
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵
مديريت فعلي كشتي توانايي اداره آن را ندارد
همه مي‌دانند كه وضعيت ورزش كشور دوران سختي را پست سر مي‌گذارد. البته اين كه مديريت غلط آقايان وزارت نشين مسبب همه اين مباحث است از كسي پوشيده نيست، در اين چند ماهه روزي نيست كه بحث تعليق درباره فدراسيوني مطرح نشود، كشتي هم از اين حاشيه مستثنا نبود و حساسيت فيلا روي آن كار را به جايي رساند كه حالا محمد بنا تحت هيچ شرايطي حاضر به همكاري با فدراسيوني كه خطيب رياست آن را بر عهده دارد نيست.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي كه به مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران پارالمپيكي دعوت شده بود تا نشان لياقت درجه يك خود را از دست رئيس‌جمهور بگيرد بالاخره در پاسخ به خبرنگاران گفت: اولا از دريافت اين نشان بسيار خوشحالم و اين مسئوليتم راسنگين‌تر مي‌كند. حضور در اين مراسم از دو جهت برايم بسيار جاي خوشحالي دارد؛ اول به خاطر اينكه اين نشان را در روزي گرفتم كه جانبازان و معلولين عزيزمان حضور دارند و دوم اينكه اين نشان، نشان شجاعتي است كه من به نمايندگي از مربيان و كساني‌كه سال‌ها براي كشتي فرنگي زحمت كشيده‌اند، گرفتم كه متعلق است به تمام كساني كه در راه رسيدن كشتي فرنگي به اين موفقيت سهيم بودند. 

بنا درباره آينده كشتي و اينكه آيا هدايت فرنگي كاران را برعهده مي‌گيرد يا خير، گفت: ‌هر چند كه قبلا به رئيس‌جمهور درباره ماندن قول هايي را داده بودم، ولي متأسفانه شرايط كشتي در حال حاضر به گونه‌اي است كه ادامه همكاري برايم ميسر نيست. وضعيت فدراسيون در حال حاضر بسيار نابسامان است و معتقدم كه مديريت فعلي نتوانسته شرايط لازم را براي حفظ كشتي فرنگي فراهم كند و همان طور كه قبلاً گفته‌ام تحت هيچ شرايطي حاضر به ادامه همكاري با اين فدراسيون نيستم. 

سرمربي تيم ملي فرنگي درباره مشكل مديريت فدراسيون گفت: همان طور كه گفته ام كادر مديريتي فعلي در فدراسيون توانايي لازم را براي تداوم موفقيت‌هاي كشتي ندارد. اين پيشرفت نياز به مديريت بهتري دارد كه از عهده گروه فعلي خارج است.
 
عقيده شخصي من است، هر كس مي‌تواند بهتر كار كند وارد شود. من اگر بخواهم در اين زمان مسئوليت را قبول كنم به هيچ عنوان موفق نخواهم بود. ما اگر بخواهيم مثل المپيك لندن موفق باشيم و اين افتخار را تكرار كنيم بايد هزينه زيادي را انجام دهيم ولي با ۴ ميليارد بدهي كه اين فدراسيون دارد اين تداوم خيلي سخت‌ است. ديگر نمي‌شود با مشكلاتي كه وجود دارد قهرمان شد. 

وي در پاسخ به اينكه آيا غير از ايران گزينه ديگر براي مربيگري دارد اظهار داشت: اصلاً، من تحت هيچ شرايطي خارج از ايران مربيگري نخواهم كرد، اصلاً من پيشنهادي ندارم. همان طور كه گفته‌ام بايد يكسري شرايط مهيا باشد كه فعلا نيست. من اگر مي‌خواستم در خارج از ايران مربيگري كنم سال‌ها پيش با امكانات بيشتر و قراردادهايي به مراتب بهتر اين كار را انجام مي‌دادم. فدراسيون ميليارد‌ها بدهكار است پس هيچ برنامه‌ريزي نمي‌شود در آن انجام داد. من به اين نتيجه رسيده ام كه در حال حاضر هيچ كس حتي محمد بنا نمي‌تواند به كشتي كمك كند تا زماني كه وضعيت بدين صورت است كار كردن در اين كشتي خودزني است و من اين كار را نمي‌كنم. 

در حالي كه سال‌ها داشتن مدال المپيك در كشتي فرنگي آرزوي هر ايراني بود محمد بنا اين خواسته را بعد از ۴۰ سال به بهترين شكل ممكن اجابت كرد اما باز هم بي‌تدبيري و سوء‌مديريت بلاي جان ورزش شد. چيز زيادي نمي‌توان گفت تنها بايد منتظر ماند پس بهتر است مسئولان به جاي لجبازي با يكديگر به دنبال برطرف كردن مشكلات باشند. به دنبال چرا‌هايي كه باعث شده اينگونه محمد بنا از كشتي دلسرد شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار