کد خبر: 478323
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
ایسنا: محمدباقر قاليباف همچنين در مورد آخرين اخبار در خصوص پرونده سيلاب متروي تهران در استانداري تهران، گفت: هيچ اطلاعي در اين رابطه ندارم.

وي تصريح كرد: هيچ كسي بنده را صدا نكرده تا از من چيزي در مورد اين موضوع بپرسد. البته انشاءالله هر سيلي كه هر كجايي مي‌رود افرادي پيدا شوند تا در مورد آن پيگيري كنند؛ چه برسد به موضوع اين بارندگي و سيلاب مترو كه هيچ فردي در آن جان خود را از دست نداده است.

شهردار تهران اضافه كرد: به گفته بسياري از صاحب‌نظران، شهرداري در حوزه مديريت بحران يكي از بهترين مديريت‌ها را در مورد سيلاب متروي تهران داشته است. با اين وجود اعتقاد ما بر اين است كه با يك باران نبايد در تهران سيل بيايد و تمامي اين مشكلات به دليل وجود اشكال در قوانين و عدم رعايت موضوع آبخيزداري است.

قاليباف با بيان اينكه ‌پيگيري وضعيت مسيل‌هاي شهري به عهده وزارت نيرو است، گفت: چطور در شرايط عادي براي صدور پروانه، وزارت نيرو اعلام مي‌كند كه كسي بدون اجازه‌اش حق انجام كاري را ندارد، اما در زمان بروز حادثه‌اي همچون سيل اين وزارتخانه پاسخگو نيست.

شهردار تهران در خاتمه با بيان اينكه طبق قانون وزارتخانه‌هاي جهاد كشاورزي و نيرو مسئوليت وضعيت مسيل‌ها را به عهده دارد، تصريح كرد: حال شما بگوييد كه شهرداري در چنين شرايطي بايد چه كار انجام دهد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار