کد خبر: 441384
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۰
فرزند آیت الله طالقانی در اجلاس یکصدومین سالگرد تولد پدرش در خصوص شیوه محاکمه سران فتنه گفت: تشخیص شیوه محاکمه موسوی و کروبی به عهده نظام است ولی به نظر بنده بهترین راهکار مقابله با آنها همان طرح پیشنهادی آیت الله جنتی یعنی حصر خانگی آنها و قطع ارتباط با دنیای مجازی است.
سید مهدی طالقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در حاشیه اجلاس بزرگداشت یکصدمین سالگرد تولد آیت الله طالقانی در خصوص موضع گیری وی در قبال فتنه گران و منافقان اوایل انقلاب افزود: مرحوم طالقانی همواره سعی داشتند با گروه های مختلفی که در چارچوب احزاب و گروه ها فعالیت می کنند مدارا نمایند، لذا معتقد بود تا زمانیکه اقدامی خلاف هنجارهای نظام انجام ندهند باید آزادانه به فعالیت خود بپردازند.
فرزند آیت الله طالقانی همچنین خاطرنشان کرد: نظام زمانی در مقابل منافقان و معاندان انقلاب موضع گیری می کرد که دست به اسلحه برده و علیه امنیت ملی اقدامات تحریک کننده ای را آغاز کردند.
وی همچنین تصریح کرد: امام راحل(ره) به پیشنهاد آیت الله طالقانی از منافقان خواستند در صورت زمین گذاشتن اسلحه های خود امام(ره) به دیدار آنها خواهد رفت ولی آنها توجه نکرده و به اقدامات ضد انسانی و انقلابی و ترورهای کور خود ادامه دادند.
فرزند مرحوم طالقانی همچنین اذعان داشت‌: زمانیکه آیت الله طالقانی از اقدامات منافقان و معاندان انقلاب مطلع شد در آخرین نماز جمعه خود در قبال منافقان موضع قاطعی گرفت به نحوی که مورد استقبال مقام معظم رهبری واقع شد.
وی همچنین در ادامه به نقش سران فتنه در پیروزی انقلاب اشاره کرد وافزود: موسوی در پیروزی انقلاب هیچ نقشی نداشت و پس از پیروزی انقلاب به عنوان نخست وزیر انتخاب شد و در جریانات بنی صدر مطرح گردید.
وی همچنین به اقدامات فتنه انگیزانه موسوی و کروبی در وقایع پس از انتخابات 88 اشاره کرد و افزود: موسوی و کروبی با اعتراضات غیر قانونی خود جو جامعه را متشنج کردند در حالیکه باید اعتراضات خود را به صورت قانونی مطرح و پیگیری می کردند ولی این اقدام هنجارشکنانه و خلاف قانون آنها،مهمترین اشتباه استراتژیک آنها بوده است.
مهدی طالقانی درادامه اظهارداشت:مردم ما مردمی با بصیرت و آگاهند و پس از افشاگری های فراوان دریافتند راهی که موسوی و کروبی در پیش گرفته اند راهی مطرود است لذا پس از آن دیگر نتوانستند جمعیتی را گرد خود جمع آورند که 25 بهمن و 1 اسفند مهمترین مصداق این موضوع می باشد.
وی با اشاره به شیوه محاکمه سران فتنه خاطر نشان کرد:نظام باید درباره محاکمه آنها تصمیم گیری کند ولی به نظر بنده،پیشنهاد آیت الله جنتی در نماز جمعه بهترین شیوه مقابله و محاکمه سران فتنه است لذا حصر خانگی وایجاد محدودیت با دنیای بیرون و منع استفاده از وسایل ارتباط جمعی برای آنها کافی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار