کد خبر: 1229887
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: پل حافظ و پل کالج فعلاً باقی خواهد ماند تا به تصمیم گیری نهایی جهت احداث زیرگذری به ازای آن برسیم.

جوان آنلاین:  حجت الاسلام آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، بحث مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌ها را یکی از مأموریت‌های شهرداری تهران در برنامه چهارم عنوان کرد و گفت: ۶۶ پل جهت بهسازی شناسایی شد که در دستور کار قرار گرفت. در سال اول و دوم شورا حدود ۱۳ پل را مقاوم‌سازی کرده و امسال نیز ۹ پل را در دست اجرا داریم.

به گزارش مهر، وی در مورد سرانجام پل حافظ، گفت: چندین پل اعم از پل حافظ، پل کالج برای بازی‌های المپیک در سال ۱۳۵۳ به صورت موقت در تهران ایجاد شدند که باید جمع و یا مقاوم‌سازی شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در مقطعی پلیس اعلام کرد که جمع آوری پل حافظ، مشکل ترافیکی ایجاد نمی‌کند اما به دلیل هزینه زیاد مقاوم‌سازی این پل قرار شد بررسی کارشناسی و دقیقی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این مساله توسط پلیس راهور، پلیس ترافیک و معاون فنی بررسی شد و در نهایت قرار شد ما به ازای آن زیرگذری با طول ۸۰۰ متری قبل از خیابان طالقانی تا خیابان جهوری احداث شود.

آقا میری تاکید کرد: در وضعیت فعلی در ابتدا باید این پل جمع‌آوری شود و پس از آن زیر گذر طالقانی احداث شود که با بررسی صورت گرفته اعلام شد که این موضوع سبب مشکل ترافیکی می‌شود و فعلاً جمع‌آوری پل حافظ منوط به تحقیقات بیشتر مسکوت باقی مانده است.

وی با اعلام اینکه عمر مفید پل کالج به پایان رسیده، افزود: در حال حاضر مشکلی در خصوص جمع‌آوری پل کالج وجود ندارد اما قرار شد در این مورد نیز بررسی کارشناسی صورت گیرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنابراین پل حافظ و پل کالج فعلاً باقی خواهد ماند تا به تصمیم گیری نهایی جهت احداث زیرگذری به ازای آن برسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار