کد خبر: 1229838
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
معاون بنیاد شهید با اشاره به اینکه شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند، گفت: سالانه ۸۰۰ هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام می‌شود

جوان آنلاین: محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها با بیان اینکه خوشحالم این توفیق نصیب ما شد تا خدمت شما برسیم، گفت: شهدا الگوی مناسبی برای مردم جامعه هستند و مقام معظم رهبری همواره نسبت به تکریم خانواده شهدا تاکید دارند. بنیاد هم طرحی برای تجلیل از فرزندان و به ویژه دختران شهدا در ایام دهه کرامت اجرا کرده است و ما این ایام فرخنده را خدمت شما تبریک عرض می‌کنیم.

به گزارش مهر، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امیدوارم این دیدار‌ها سرمشقی برای مردم باشد تا سیاست‌های مقام معظم رهبری در این زمینه اجرایی شود و این طرح مختص مدیران بنیاد نیست، بلکه تمام مسئولان دولتی و مردم باید از خانواده کسانی که در این راه از جانشان گذشتند، تقدیر کنند.

پاکدل خاطرنشان‌کرد: در دولت سیزدهم تمام مسئولان خوشبختانه دیدار‌هایی داشته و دارند و سالانه حدود ۸۰۰ هزار دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان انجام شده است، همچنین خاطرات این عزیزان تبدیل به کتاب و فیلم شده و قبل از اخبار بیست و سی مصاحبه‌هایی از خانواده شهدا و سبک زندگی این عزیزان از رسانه ملی پخش می‌شود. ما امروز خدمت شما رسیدیم تا مسائلی که دارید و از طریق بنیاد قابل پیگیری است را مدنظر قرار دهیم.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدار‌های مقام معظم رهبری با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید دارند زندگی شهدا باید برای مردم الگو باشد.

در این دیدار‌ها که با حضور بهروز بزرگی، مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره و تعدادی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، پاکدل با دختران شهیدان معظم «رحمت اله کرد نیرسی»، «محمد اطهر» و «محمد آخوندی» دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار