کد خبر: 1229056
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، گفت: کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد.

جوان آنلاین: مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش حسابرس از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری قرائت خواهد شد، اظهار کرد: هم گزارش حسابرس و هم کمیسیون بودجه و هم تکالیف پس از این گزارش بررسی خواهد شد که باید به تصویب شورا برسد. همچنین لایحه خدمات قابل ارائه در مجموعه‌های تحت مدیریت شهرداری بررسی می‌شود.

وی با اشاره به جلسه اعضای شورا با معاونت حمل و نقل و ترافیک، یادآور شد: بنده جلسه‌ای نداشتم. کمیسیون حمل و نقل مرتبا با معاونت حمل و نقل جلسه برگزار می‌کند.

چمران با بیان اینکه اتمام عملیات پایانه شرق نزدیک است، گفت: باید اقدامات فروشگاه شهروند و اقداماتی از این قبیل صورت بگیرد. این فضا با چنین وسعتی جزئیات زیادی دارد که باید پیگیری شود. مترو این پیشنهاد را مطرح کرده بود که خط ۳ از طریق گردنه قوچک به پایانه شرق برسد. این بحث‌ها مطرح است، اما از لحاظ برنامه‌ای و اجرایی عملیاتی نشده است. کاربری پایانه شرق سابق هم تجاری یا عمومی خواهد بود.

وی درباره میدان ونک نیز تاکید کرد: هنوز نقشه‌های طرح میدان ونک ارائه نشده و پس از بررسی‌ها در شهرداری به شورا ارائه می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قیمت قبر رایگان است، یادآور شد: این فضاسازی‌ها شکل گرفت و به رایگان بودن قیمت قبر اشاره نشده است. کسی که می‌خواهد پیش خرید کند باید رقم دو طبقه دیگر را بپردازد. ممکن است تا ۲۰ سال کسی که قبر را رزرو کرده دفن نشود و اینگونه بهشت زهرا (س) جا دارد، اما در واقع ندارد. با این اقدام جدید تعداد قبور بیشتری قابل استفاده خواهد بود و با این سیاست می‌توان از پر شدن ظرفیت جلوگیری کرد.

برچسب ها: چمران ، شورای شهر ، تهران
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار