کد خبر: 1228813
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به شکست تمام عیار این رژیم در غزه، گفت که مسئولان صهیونیست باید به هر قیمتی، اسرای اسرائیلی را آزاد کنند؛ حتی اگر مجبور شوند هزینه گزافی بابت آن بدهند.

جوان آنلاین: ژنرال دان حالوتس، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اذعان کرد که سربازان این رژیم، در غزه و شمال فلسطین اشغالی در حال کشته شدن هستند.

به گزارش فارس، حالوتس که فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش اسرائیل بوده، با بیان اینکه علت این مسئله، نداشتن هدف در عملیات نظامی اسرائیل در غزه است، گفت: «حتی اگر ما به صورت کامل، غزه را نابود کنیم، هرگز نخواهیم توانست تصویری از پیروزی ارائه کنیم».

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر، تصویری از شکست اسرائیل است، تصریح کرد: ما باید به هر قیمتی. برای آزادی ۱۳۲ اسیر خود تلاش کنیم؛ حتی اگر همان گونه که حماس می‌خواهد، هزینه سنگینی پرداخت کنیم».

پس از اینکه گروه مقاومت عزالدین القسام، (شاخه نظامی حماس) روز گذشته اعلام کرد که «نداف بوبلابیل» اسیر ۵۱ ساله اسرائیلی (با تابعیت انگلیسی) به دلیل نبود امکانات پزشکی جان خود را از دست داده است، خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار آزادی آنان شدند.

خانواده‌های اسرا با انتشار بیانیه‌ای تأکید کردند: «امروز مدرک جدیدی از یکی از اسرایمان دیدیم که نشان می‌دهد اسرا وضعیت اسف‌باری دارند؛ لذا اگر می‌خواهیم گروگان‌ها (اسرا) را نجات دهیم، ابتدا باید کابینه نتانیاهو را سرنگون کنیم».

این خانواده‌ها همچنین گفتند: «نتانیاهو تا کنون، برای این جنگ، هیچ راهبرد واصحی نداشته است. تا زمانی هم که اسرای خود را در صحت و سلامت، آزاد نکنیم، دست از اقدامات خود برنخواهیم داشت.

دولت اسرا را به حال خود رها کرده است تا بمیرند. ما به مردم اسرائیل می‌گوییم که با ما به خیابان‌ها بیایید و تظاهرات کنید». کشته شدن اسرای اسرائیلی نزد حماس طی بمباران غزه در حالی است که رژیم اشغالگر به شدت از سوی خانواده‌های این افراد تحت فشار قرار دارد؛ تا جایی که همسر «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسرائیل نیز به جرگه معترضان پیوسته و گفته است که اگر او نیز جای خانواده‌ها بود، اقدامات آن‌ها را در پیش می‌گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار