کد خبر: 1223423
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
ترامپ که در حال حاضر نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی شده مهاجران از «کشور‌های خوب» به ایالات متحده نمی‌آیند.

جوان آنلاین: ترامپ که در حال حاضر نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست‌جمهوری آمریکا مدعی شده مهاجران از «کشور‌های خوب» به ایالات متحده نمی‌آیند.

به گزارش فارس، وی گفت: «این‌ها آدم‌هایی هستند که از زندان و بازداشتگاه اینجا می‌آیند. دارند از کشور‌ها و مکان‌هایی می‌آیند که باورنکردنی است. از کشور‌هایی که فاجعه هستند.»

روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از یکی از حاضران در جلسه‌ای که عصر یکشنبه در «پالم بیچ» برگزار شد اظهارات ترامپ را منعکس کرده است.

اشاره‌ای به نام این منبع نشده، اما این سخنان با نظراتی که سابقاً ترامپ درباره مهاجران بیان کرده مطابقت دارد. وی همچنین گفته است: «چرا نمی‌توانیم اجازه بدهیم از کشور‌های خوب به کشور ما بیایند؟ کشور‌های خوب مثل دانمارک یا سوئیس. هیچ آدمی از دانمارک می‌آید؟ از سوئیس چطور؟ نروژ چطور؟» ترامپ در ژانویه ۲۰۱۸ در جلسه‌ای در کاخ سفید گفته بود مهاجرانی که به آمریکا می‌آیند از «کشور‌های آشغالدانی» هستند. در آن زمان این اظهارات ترامپ نژادپرستانه توصیف شد و با موجی از انتقاد‌ها مواجه شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار