کد خبر: 1222044
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
سازمان هواشناسی کشور:
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

جوان آنلاین:  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز -جمعه دهم فروردین- در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می دهد.

روز شنبه در شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و نیز یکشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

دوشنبه سیزدهم فروردین در جنوب اصفهان نیمه شمالی، فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان لرستان کرمانشاه جنوب همدان جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می دهد. طی دو روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

هواشناسی برای پایتخت، امروز را صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی کرده است. از روز شنبه تراکم ابرها کمی در تهران افزوده می‌شود و برای روز سه‌شنبه تهران نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها گاهی با رگبار باران و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بیشنیه دمای تهران امروز ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار