کد خبر: 1221755
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

جوان آنلاین: کانال تلگرامی آن چه که باید در مورد ایالات متحده امریکا دانست در مطلبی به موضوع تلاش‌ها برای مصادره اموال ترامپ اشاره کرد و نوشت:

در حالی بیش از پیش بعید به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ بتواند وثیقه موردنیاز برای حکم جریمه ۴۶۴ میلیون دلاری تقلب مدنی را تامین کند، لتیشا جیمز، دادستان کل نیویورک، از طرح این احتمال که اموال ترامپ‌ــ شاید ساختمان همنامش در شهر نیویورک، برج ترامپ‌ــ را مصادره کند ابا نداشته است.

به گفته وکلای رئیس‌جمهوری سابق و نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، او «از طریق چهار کارگزار متفاوت سراغ حدود ۳۰ شرکت کفالت رفته است»، اما تاکنون در مواجهه با «دشواری‌های رفع‌نشدنی» دست‌خالی بازگشته‌اند.

ماه گذشته، جیمز گفته است که اگر او [ترامپ]وجه پرداخت حکم جریمه را نداشته باشد، آن‌وقت ما سراغ سازوکار‌های اجرای حکم در دادگاه خواهیم رفت، و از قاضی درخواست خواهیم کرد که اموالش مصادره شود.

در این بین، ترامپ پیامی آشکار و روشن فرستاده است که نمی‌خواهد برج ترامپ ارزشمندش از او گرفته شود. در پیام ترامپ برای جمع‌آوری کمک مالی از حامیانش آمده است: «دست‌های کثیفتان را از برج ترامپ بردارید!»

جیمز پیش‌تر گفته بود که اگر ترامپ وجه پرداخت حکم جریمه را نداشته باشد، «آن‌وقت ما سراغ سازوکار‌های اجرای حکم در دادگاه خواهیم رفت، و از قاضی درخواست خواهیم کرد که اموالش مصادره شود».

اشاره به درخواست حکم حاکی از آن است که دفتر او روند مصادره اموال ترامپ را آغاز کرده است.

از آن‌جا که دادگاه پرونده تقلب مدنی در منهتن برگزار شد، جایی که برج ترامپ واقع است، حکم در حال حاضر ثبت شده است. با وجود این، شاید برج ترامپ درمعرض‌خطرترین ساختمان متعلق به رئیس‌جمهوری سابق نباشد.

لیسا رابین، تحلیلگر حقوقی ام اس ان بی سی متذکر شد «انتظار نداشته باشید که برج ترامپ در صدر فهرست [دادستان کل]باشد»، زیرا این ملک یک وام هنگفت پرداخت‌نشده بیش از ۵۰ میلیون دلاری دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار