کد خبر: 1221555
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 8 کشتار جمعی جدید انجام داده که به دنبال آن، 84 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

جوان آنلاین: وزارت بهداشت غزه، ظهر امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی خبر داد.

به گزارش فارس، در بیانیه‌ای که این وزارتخانه امروز منتشر کرده است، آمده است ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 8 کشتار جمعی در نوار غزه انجام داده که منجر به شهادت 84 فلسطینی و جراحت 106 نفر دیگر شده است.

بر اساس این بیانیه، شمار شهدای فلسطینی در مجموع به 32 هزار و 226 نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به 74 هزار و 518 نفر افزایش یافته است.

به گفته منابع فلسطینی، همچنان تعداد زیادی از شهدا زیر آوارها هستند و نظامیان اسرائیلی اجازه انتقال آن‌ها را به نیروهای امدادی نمی‌دهند.

سخنگوی اورژانس غزه اخیرا در گفت‌وگو با روزنامه «واشنگتن پست» گفت که این سازمان برآورد می‌کند حدود 8000 فلسطینی زیر آوارها باشند.

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار