کد خبر: 1221511
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
«کیت میدلتون» همسر ویلیام، ولیعهد انگلیس با اعلام خبری مبنی بر ابتلایش به سرطان به شایعات چند ماه اخیر پایان داد؛ خبری که پس از بیماری پادشاه چارلز سوم، خاندان سلطنتی را در بلاتکلیفی عمیقی فرو برده است.

جوان آنلاین: چارلز سوم پیشتر در اوایل ماه فوریه اعلام کرده بود که به سرطان مبتلا و هم‌چنین درمان شده است. کیت نیز همانند چارلز سوم مشخص نکرد که به چه نوعی از سرطان مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش روزنامه نیویورک تایمز، کیت میدلتون در ویدئویی از پیش ضبط شده گفت: «این چند ماه به طرز عجیبی برای کل خانواده ما سخت بوده است. البته که این شوک بزرگی است. ویلیام و من به خاطر خانواده و فرزندان، هر کاری از دست بربیاید، به طور مخفیانه انجام می‌دهیم و این وضعیت را مدیریت می‌کنیم».

او که در این ویدئو ظاهری خسته، اما مصمم دارد، افزود: «امیدواریم که شما به عنوان خانواده متوجه خواهید شد که اکنون ما به زمان و حریم شخصی نیاز داریم تا مراحل درمان را سپری کنیم».

اگرچه کیت خبر ابتلایش به سرطان را منتشر و رسانه‌ای کرد، اما همچنان همانند بیماری چارلز سوم سوالات زیادی را بی‌جواب گذاشته است.

«ریشی سوناک» نخست‌وزیر بریتانیا ضمن آرزوی سلامتی برای عروس خاندان سلطنتی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به شایعات و گمانه‌زنی‌های اخیر نوشت: «او تحت نظارت شدید و رفتار ناعادلانه رسانه‌ها در سراسر جهان قرار گرفته است. در رابطه با مسئله سلامت، او مثل هر شخص دیگری باید حریم شخصی داشته باشد تا در کنار خانواده‌اش بر درمان تمرکز کند».

چند روز پیش چندین رسانه خبری مهم جهان عکسی را که پیشتر از سوی عروس بزرگ خاندان سلطنتی انگلیس در کنار فرزندانش به مناسبت «روز مادر» در بریتانیا منتشر شده بود، به دلیل «دستکاری در تصویر» از سرویس‌های خبری خود حذف کردند و این شاهزاده انگلیسی در نهایت بابت جنجال پیش آمده عذرخواهی کرد.

ماه ژانویه بود که مسئله جراحی شکم «کیت میدلتون» رسانه‌ای شد و او برای اولین بار از زمان بستری شدنش در بیمارستان با انتشار عکسی رسمی در کنار سه فرزندانش ظاهر شد.

حاشیه‌ها و گمانه‌زنی‌ها در رابطه با خانواده سلطنتی انگلیس به تازگی در کانون توجهات قرار گرفته است. قبل از آنکه کیت تحت عمل جراحی قرار گیرد، چارلز سوم، پادشاه انگلیس برای درمان سرطان به بیمارستان مراجعه کرد.

روزنامه نیویورک تایمز می‌نویسد: سرطان کیت ضربه سنگین دیگری به خاندان سلطنتی وارد کرد؛ از جمله این موارد می‌توان به بیماری چارلز سوم، مرگ الیزابت دوم در سال ۲۰۲۲، عزیمت مگان و هری و تبعید و رسوایی شاهزاده اندرو به دلیل پرونده‌های جنسی اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار