کد خبر: 1221241
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
‌مشتاقان زیادی از زائران عتبات و عالیات برای تحویل سال جدید راهی عراق شده‌اند و طبق تصاویر ارسالی از مرز مهران، هم‌اکنون ازدحام و تردد زائران برای ورود به عراق دشوار است.

جوان آنلاین:  مشتاقان زیادی از زائران عتبات و عالیات برای تحویل سال جدید راهی عراق شده‌اند و طبق تصاویر ارسالی از مرز مهران، هم‌اکنون ازدحام و تردد زائران برای ورود به عراق دشوار است.

به گزارش تسنیم، علی عباس شفیعی فرماندار مهران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۶ هزار نفر از مرز مهران خارج شده‌اند، اظهار داشت: همچنین از بامداد تاکنون نیز ۲۵ هزار نفر از این مرز بین‌المللی تردد داشته‌اند.

فرماندار مهران با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز ۳۵ هزار نفر از این مرز تردد داشته باشند، گفت: برای سهولت در تردد مسافران با رایزنی انجام شده، از سوی استاندار ایلام و فرمانداری مهران با مسولان مرز زرباطیه عراق، پنج گیت به تعداد ورودی‌های عراق افزوده و تعداد گیت‌های عراق به ۱۵ گیت افزایش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۲ هزار نفر از زوار عتبات عالیات در پایانه مرزی مهران منتظر خروج از مرزند، افزود: درب‌های خروجی مرز مهران به سمت مرز زرباطیه عراق به سه درب افزایش یافته است.

شفیعی در ادامه افزایش لحظه‌ای جمعیت برای خروج از مرز مهران را علت ازدحام زائران خواند و گفت:هم اکنون ۱۵ گیت خروجی در مرز مهران به سمت مرز زرباطیه عراق فعال است و هیچ گونه مشکلی برای تردد وجود نداشته و به سهولت انجام می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iraq
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
0
0
من دیروز از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر طول کشید تا از مرز رد بشم! به فقط ۳،۴ تا از گیت های خروجی عراق فعال بود! نه ۱۰ و ۱۵ تا!!
و اینکه علت شلوغی اذحام جمیعیته، ینی این جمعیت از اربعین ۱۴۰۲ بیشتر بوده!؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار