کد خبر: 1221234
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
رئیس پلیس راه مازندران گفت: افزایش حجم ترافیک در محور کندوان موجب شد امروز هم کندوان به سمت شمال یکطرفه شود.

جوان آنلاین: یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: محور کندوان از صبح امروز بازگشایی شد و شاهد افزایش حجم تردد خودرو‌ها در این محور هستیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۰ صبح امروز به سمت شمال، افزود: این محدودیت تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در مسیر شمال محور هراز به‌صورت سنگین و روان است، اضافه کرد: تردد خودرو‌ها در محور‌های سوادکوه و کیاسر هم به‌صورت روان گزارش شده است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه درحال حاضر بارشی نداریم، اما محور‌های شمال مستعد بارش هستند، تصریح کرد: براساس هشدار هواشناسی بارش‌ها را طی امشب و فردا در استان خواهیم داشت که لازم است رانندگان به هشدار‌ها توجه کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از توقف و تردد در کوهستان‌های شمال، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش برف و باران احتمال ریزش سنگ، رانش و اختلال در تردد جاده‌ای وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی تا روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در جاده‌های شمال، بیان کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز کماکان درحال اجرا است.

جهان‌تاب یادآور شد: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در جاده‌های شمال هم براساس شرایط ترافیکی اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار