کد خبر: 1221073
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
گردان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از سرنگونی یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان این گردان ها خبر داد.

جوان آنلاین: گردان‌های قدس در بیانیه ای اعلام کرد که پهپاد «اسکای لارک» اسرائیل متعلق به نیروهای پیاده نظام ارتش این رژیم که در حال انجام مأموریت‌های اطلاعاتی در شرق شهر غزه بود، توسط رزمندگان این گردان ها سرنگون شد.

به گزارش ایرنا به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری حزب الله لبنان، همچنین حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان این گروه مقاومت، تجهیزات جاسوسی در سایت «العاصی» را با گلوله های (۱۴.۵) هدف قرار دادند.

در این پیوند، رسانه های لبنان از گلوله باران متقابل حزب الله و ارتش رژیم اسرائیل در مناطق مرزی این کشور خبر دادند و به نقل از حزب الله لبنان اضافه کردند که محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در مقابل شهر «وازانی» در جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

رسانه های لبنان همچنین از هدف قرار گرفتن خانه‌ای در شهر «نقوره» در جنوب این کشور توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر دادند و اضافه کردند که بلافاصله آمبولانس‌ها و خودروهای امدادرسان به سمت آن محل شتافتند.

همچنین مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع خبری رژیم صهیونیستی نوشت: یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک المطله در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

حزب‌الله لبنان در پی آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین هدف قرار داده است. این امر سبب هراس صهیونیست‌های ساکن شهرک های این مناطق شده و ده‌ها هزار نفر از آنها از ترس حملات مقاومت، از شهرک‌های خود فرار کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در طول این مدت مناطقی از لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داده است.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح روز ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار