کد خبر: 1220893
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
احسان یاسین در تاریخ ۵ و ۶ فروردین ۱۴۰۳ دومین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در یک سانس ۱۹:۳۰ اجرا خواهد کرد.

جوان آنلاین: احسان یاسین، دومین کنسرت خود را در نوروز ۱۴۰۳ و نیمه ماه رمضان، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد.

احسان یاسین در تاریخ ۵ و ۶ فروردین ۱۴۰۳ دومین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در یک سانس ۱۹:۳۰ اجرا خواهد کرد.

این خواننده با همراهی ارکستر «ثنا»، گروه کر و گروه دف نوازی مهرآواز، کنداکتوری شامل اجرای آثاری از آلبوم «ماه من» به همراه برخی آثار جدید خود به پنج زبان فارسی، انگلیسی، عربی، کردی و آذری برنامه‌ریزی کرده است.

در این کنسرت ۱۳ قطعه «ماه من»، «دوستت دارم»، «بازم برگرد»، «تا ابد»، «مصطفی گیان»، «حبیب قلبی»، «ربنا»، «لایا دنیا»، «جانیم سن سن»، «ستایش»، «رفیق روز تنهایی»، «سلام علیکم»، تازه‌ترین قطعه این خواننده و همچنین یکی از معروف‌ترین قطعه‌های سمی یوسف، خواننده بین‌المللی، اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که احسان یاسین از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ در تالار وحدت همراه با ارکستر بزرگ «ایستگاه» و با اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من»، نخستین کنسرت رسمی خود را برگزار کرده بود.

بلیت‌فروشی اجرا‌های نوروزی و رمضانی احسان از ساعت ۲۱ شب گذشته، جمعه ۲۵ اسفندماه، در سایت هنرتیکت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برچسب ها: کنسرت ، رمضان ، موسیقی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
0
0
سلام راه مقابله با آهنگ های مبتذل که اخیرا نوجوان را بیشتر هدف گرفته این است که با تولید محتوا و برگزاری کنسرتها مقابله کنیم مگه براحتی میشه تاثیر اون آهنگ که جدیدا اومده از ذهن بچه هامون پاک کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار