کد خبر: 1220841
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
اسناد دادگاهی نشان می‌دهند یک قاضی آمریکایی محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را ۳۰ روز به تعویق انداخت تا وکلای او بتوانند مدارک جدید را بررسی کنند.

جوان آنلاین:  دونالد ترامپ، که نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا خواهد بود، در ایالت نیویورک به اتهام پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی مورد محاکمه کیفری قرار دارد.

به گزارش مهر، خوان مانوئل مرچان، قاضی آمریکایی در سند دادگاه نوشت: محاکمه در این مورد به مدت ۳۰ روز از تاریخ این نامه (روز جمعه) «با رضایت مردم» به تعویق افتاد.

به گزارش اسپوتنیک، این قاضی نوشته است: دادگاه در صورت لزوم، زمانی که در مورد درخواست متهم پس از جلسه رسیدگی تصمیم بگیرد، تاریخ محاکمه جدید را تعیین خواهد کرد.

دادگاه قرار بود در ۲۵ مارس آغاز شود اما اکنون در اواسط آوریل آغاز خواهد شد. این یکی از چهار پرونده جنایی مربوط به ترامپ است که نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ با آن رو به روست.

تصمیم قاضی دادگاه برای عقب انداختن تاریخ محاکمه پس از آن اعلام شد که در پی انتشار اسناد تازه مرتبط با پرونده پرداخت حق‌السکوت به «استورمی دنیلز»، وکلای ترامپ و دادستان منهتن خواستار وقت بیشتر برای بررسی آنها شدند.

این اسناد به وسیله مقام‌های قضایی فدرال که تحقیقات مشابهی را در سال ۲۰۱۸ انجام داده بودند،‌ منتشر شده است.

وکلای ترامپ از دادگاه خواستار ۹۰ روز فرصت شده بودند. دادستان پرونده خواستار ۳۰ روز فرصت شده بود و قاضی با درخواست دادستان موافقت کرد.

دادستانی منهتن در کیفرخواست خود،‌ ۳۴ اتهام را متوجه دونالد ترامپ کرده است. این اتهامات مربوط به اتهام پرداخت حق‌السکوت در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ است.

دونالد ترامپ این اتهامات را رد کرده و آن را سیاسی می‌داند.

برچسب ها: ترامپ ، امریکا ، محاکمه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار